Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægEr man i hvidt og spiller i Parken, så gælder der som regel lidt andre regler. Det vilde er vel at dommeren ser det og vælger ikke at følge fodboldloven.
Spørger man mig burde det aldrig give rødt, men reglerne siger det skal.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægVi skal have 9-10 point i de sidste 4 kampe. I så fald havner vi på 1,46 per kamp i grundspillet. Det er jo i og for sig ikke godkendt. Endnu mindre vil være endnu en katastrofal sæson fra Kent.
Brøndby har jeg meget svært ved at se vi får noget som helst med fra. De andre mener jeg bestemt er muligt....7-9 point hvis man virkeligt seriøst mener at holdet er til top 6 - så skal man kunne klare det.
Meeeen har godt nok svært ved at se hvor målene skal komme fra
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFischer helt færdig af grin over Casper N kommentar om at FCK intet havde idag. Kvist fattede heller ikke noget..
- Vi skabte så bare endnu mindre.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægEnd Kløve? Joans sidste holden fast i bolden istedet for at prøve at få spillet den sidste chance er for mig absurd dumt og uprofessionelt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFischer helt færdig af grin over Casper N kommentar om at FCK intet havde idag. Kvist fattede heller ikke noget..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglyngby (H), BIF (U), AGF (H) og RFC (U)
Brøndby har jeg meget svært ved at se vi får noget som helst med fra. De andre mener jeg bestemt er muligt....7-9 point hvis man virkeligt seriøst mener at holdet er til top 6 - så skal man kunne klare det.
Meeeen har godt nok svært ved at se hvor målene skal komme fra
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet kan du have ret i, men vil du mene at 1,08-1,38 point per kamp er tæt på at være godkendt for OB?
Comment
Comment