Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Så sparer JH igen, eller?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvad er der blevet SF kontinuiteten ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
https://www.fyens.dk/article/3233487...utm_medium=RSS
Der er slet ingen konfilkt. Det er helt normalt, at en sportsdirektør underminerer cheftrænerens ønsker og tvinger ham til at måtte afskedige sin nærmeste medarbejder. Ikke noget at se her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet tyder ihvertfald ikke på fantastisk stemning og samarbejdsklima i den sportslige sektor. Samtidig går der da nogle ledige trænere rundt som sagtens kunne være interessante for OB ( Kuhn, Priske, Jacob Michelsen). Jeg kan godt lide både Kent og Bredahl, men nu må vi se hvad der sker.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Når sådan noget sker plejer det som regel at betyde cheftræneren er fortid indenfor en overskuelig tidsperiode.
Klassisk underminering.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNår sådan noget sker plejer det som regel at betyde cheftræneren er fortid indenfor en overskuelig tidsperiode.
Klassisk underminering.
MvH ChrisOBOB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVed ikke om det er den rigtige beslutning men syntes det er fedt at man viser uadtil at der er skruet lidt ned for lejrbålsstemningen i Ådalen
- der hvor jeg gerne havde set lidt mindre "lejrbålsstemning" (hvis ellers vi opfatter det på samme måde) det var at Kent efter den ene dårlige præstation efter den anden igen og igen nærmest roser holdet - og jo tydeligt for enhver der så kampene godt kunne se det intet hold havde i virkeligheden. Efter sådanne kampe kunne jeg godt tænke mig han kom med en opsang en gang imellem - ikke med navns nævnelse af spillere - ingen grund til at vælge enkelte ud....men det har som oftest også været stort set hele holdet den har været gal med. Gå dog ud og forlang lidt mere vilje og engagement - DET kunne jeg godt have tænkt mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet ved jeg så overhovedet ikke om jeg er enig i. Ikke lige på det her område - der tænker jeg ikke det er så smart - men tror ganske enkelt det er en konsekvens af man ikke beholder kent - klare han top 6 får han vel lov at sidde sin kontrakt ud....har lidt svært ved at se man skulle fyre ham selv hvis ikke han klare den - det koster jo penge....
- der hvor jeg gerne havde set lidt mindre "lejrbålsstemning" (hvis ellers vi opfatter det på samme måde) det var at Kent efter den ene dårlige præstation efter den anden igen og igen nærmest roser holdet - og jo tydeligt for enhver der så kampene godt kunne se det intet hold havde i virkeligheden. Efter sådanne kampe kunne jeg godt tænke mig han kom med en opsang en gang imellem - ikke med navns nævnelse af spillere - ingen grund til at vælge enkelte ud....men det har som oftest også været stort set hele holdet den har været gal med. Gå dog ud og forlang lidt mere vilje og engagement - DET kunne jeg godt have tænkt mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet ved jeg så overhovedet ikke om jeg er enig i. Ikke lige på det her område - der tænker jeg ikke det er så smart - men tror ganske enkelt det er en konsekvens af man ikke beholder kent - klare han top 6 får han vel lov at sidde sin kontrakt ud....har lidt svært ved at se man skulle fyre ham selv hvis ikke han klare den - det koster jo penge....
Comment
Comment