Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Så sparer JH igen, eller?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Fyres tror jeg ikke sker, men det kunne godt være et vink om at tiden måske er ved at løbe fra KN/trænerteamet, og der skal nye vinde til, og at der heller ikke er en forlængelse i vente til KN... men det er jo så ren spekulation.
    syntes det er den eneste måde at læse det på. Tror simpelthen ikke der bliver forlænget med Kent - derfor tosset at forlænge med hans assistent. Omvendt tvivler jeg også på Kent bliver fyret - det er for dyrt, så mon ikke man bare lader de enkeltes kontrakter løbe tiden ud.....

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      vi er meget tilfredse men vi vil gerne af med ham ;-)

Hvad er der blevet SF kontinuiteten ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Ikke den store overraskelse ... Kent Nielsen kan reelt få sparket om 4 kampe hvis vi fejler top 6.

Comment

Ved ikke om det er den rigtige beslutning men syntes det er fedt at man viser uadtil at der er skruet lidt ned for lejrbålsstemningen i Ådalen

Comment

https://www.fyens.dk/article/3233487...utm_medium=RSS

Der er slet ingen konfilkt. Det er helt normalt, at en sportsdirektør underminerer cheftrænerens ønsker og tvinger ham til at måtte afskedige sin nærmeste medarbejder. Ikke noget at se her.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              Er jeg den eneste, der kan få helt våde drømme om Brian Priske som assistent til sommer og cheftræner til næste sommer eller tidligere, hvis Kent stritter imod ?
              Ja. Få nu noget OB-blod ind, tak.
              OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Det tyder ihvertfald ikke på fantastisk stemning og samarbejdsklima i den sportslige sektor. Samtidig går der da nogle ledige trænere rundt som sagtens kunne være interessante for OB ( Kuhn, Priske, Jacob Michelsen). Jeg kan godt lide både Kent og Bredahl, men nu må vi se hvad der sker.
                JH har jo meget atypisk for ham, udtalt at top 6 er den erklærede målsætning og den skal holdes. Ellers vil man se på om det skal have konsekvenser. Men det her er godt nok at udtrykke, en voldsom mistro til cheftrænerens dømmekraft. Vi får se om den nye assistent, af navn er en potentiel ny cheftræner.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Når sådan noget sker plejer det som regel at betyde cheftræneren er fortid indenfor en overskuelig tidsperiode.

Klassisk underminering.

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Når sådan noget sker plejer det som regel at betyde cheftræneren er fortid indenfor en overskuelig tidsperiode.

Klassisk underminering.

MvH ChrisOB
                    Man må da for guds skyld håbe du får ret.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Klassisk underminering.

MvH ChrisOB
                      Jeg tænkte også om det er begyndelsen på enden for den lange vinter med JH/Kent.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ved ikke om det er den rigtige beslutning men syntes det er fedt at man viser uadtil at der er skruet lidt ned for lejrbålsstemningen i Ådalen
                        det ved jeg så overhovedet ikke om jeg er enig i. Ikke lige på det her område - der tænker jeg ikke det er så smart - men tror ganske enkelt det er en konsekvens af man ikke beholder kent - klare han top 6 får han vel lov at sidde sin kontrakt ud....har lidt svært ved at se man skulle fyre ham selv hvis ikke han klare den - det koster jo penge....

- der hvor jeg gerne havde set lidt mindre "lejrbålsstemning" (hvis ellers vi opfatter det på samme måde) det var at Kent efter den ene dårlige præstation efter den anden igen og igen nærmest roser holdet - og jo tydeligt for enhver der så kampene godt kunne se det intet hold havde i virkeligheden. Efter sådanne kampe kunne jeg godt tænke mig han kom med en opsang en gang imellem - ikke med navns nævnelse af spillere - ingen grund til at vælge enkelte ud....men det har som oftest også været stort set hele holdet den har været gal med. Gå dog ud og forlang lidt mere vilje og engagement - DET kunne jeg godt have tænkt mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det ved jeg så overhovedet ikke om jeg er enig i. Ikke lige på det her område - der tænker jeg ikke det er så smart - men tror ganske enkelt det er en konsekvens af man ikke beholder kent - klare han top 6 får han vel lov at sidde sin kontrakt ud....har lidt svært ved at se man skulle fyre ham selv hvis ikke han klare den - det koster jo penge....

- der hvor jeg gerne havde set lidt mindre "lejrbålsstemning" (hvis ellers vi opfatter det på samme måde) det var at Kent efter den ene dårlige præstation efter den anden igen og igen nærmest roser holdet - og jo tydeligt for enhver der så kampene godt kunne se det intet hold havde i virkeligheden. Efter sådanne kampe kunne jeg godt tænke mig han kom med en opsang en gang imellem - ikke med navns nævnelse af spillere - ingen grund til at vælge enkelte ud....men det har som oftest også været stort set hele holdet den har været gal med. Gå dog ud og forlang lidt mere vilje og engagement - DET kunne jeg godt have tænkt mig.
                          Var Kuhn ikke assistent for Kent i AaB? Selvom han måske hellere vil være cheftræner igen..

Comment

Spændende hvem vi så får. Meget gerne en OB-mand tak. Tror faktisk godt det kunne være en med kendskab til klubben som JH går efter
                            M.Hemmingsen
                            Laursen
                            Sangild
                            Nedergaard
                            Miti

Nogle bud?

Comment

Man må give at han har skabt noget mere seriøsitet og resultater omkring reserveholdet.

Bedømt på de par træninger jeg har set i Ådalen er han ikke lige min kop the, mange dumsmarte bemærkninger .
                              Kunne nemt forestille mig at han ikke kunne give Kent tilstrækkelig modspil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Nu skal vi jo ikke altid være enig. Men giver dig bestemt ret i det nederste..

Comment

Working...
                                X