Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Så sparer JH igen, eller?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Spændende hvem vi så får. Meget gerne en OB-mand tak. Tror faktisk godt det kunne være en med kendskab til klubben som JH går efter
    M.Hemmingsen
    Laursen
    Sangild
    Nedergaard
    Miti

Nogle bud?
    Noget udefra .... syntes f.eks. at zorninger har gjort det fint i BIF ...

Hvad systemer, taktik og spillestil m.m. ønsker de ovennævnte?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Noget udefra .... syntes f.eks. at zorninger har gjort det fint i BIF ...

Hvad systemer, taktik og spillestil m.m. ønsker de ovennævnte?
      En Zorniger sammen med en Kent vil ende i katastrofe. Menneskeligt og spillestilsmæssigt..
      Jeg har hele tiden haft en drøm om Helveg tilbage i OB

Men tænker da bestemt at man trækker beslutningen for at se om Kent overlever denne sæson. Det tror jeg han gør.
      Men ender det i et skidt forår og en leg på kanten af nedrykning er det klart at han sagtens kan ryge ud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        En Zorniger sammen med en Kent vil ende i katastrofe. Menneskeligt og spillestilsmæssigt..

Men tænker da bestemt at man trækker beslutningen for at se om Kent overlever denne sæson. Det tror jeg han gør.
        Men ender det i et skidt forår og en leg på kanten af nedrykning er det klart at han sagtens kan ryge ud
        Tror der må komme et meeeeget overbevisende forår ellers er Kent ikke mere træner i OB næste sæson.
        Den eneste forklaring for beslutningen i hensigt af Bredal er at man er i konkrete overvejelser at slippe af også med Kent i sommeren.
        Det går ikke kun om at lægge en press på Kent, selvom det betyder det naturligt også fordi det viser ja helt tydeligt at man ikke er tilfreds med udviklingen trænerteamet skabte. Men presse kunne man lige så godt med en intern samtale om situationen hvor man lægger kort på bordet og kommunikerer også internt at man vil ikke forlængre Bredals kontrakt nu fordi man vil afvente hvordan det udvikler sig i foråret- uden at det kommer i offentligheden.
        For mig betyder beslutningen om Bredal at man forbereder trænerskfte for i sommeren med en besked til Kent som hedder: "Sidste chance, Kent - og du har ikke de bedste kort..."
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ah... jeg tænkte nu som erstatning for Kent, ikke Bredahl men enig ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tror der må komme et meeeeget overbevisende forår ellers er Kent ikke mere træner i OB næste sæson.
            Den eneste forklaring for beslutningen i hensigt af Bredal er at man er i konkrete overvejelser at slippe af også med Kent i sommeren.
            Det går ikke kun om at lægge en press på Kent, selvom det betyder det naturligt også fordi det viser ja helt tydeligt at man ikke er tilfreds med udviklingen trænerteamet skabte. Men presse kunne man lige så godt med en intern samtale om situationen hvor man lægger kort på bordet og kommunikerer også internt at man vil ikke forlængre Bredals kontrakt nu fordi man vil afvente hvordan det udvikler sig i foråret- uden at det kommer i offentligheden.
            For mig betyder beslutningen om Bredal at man forbereder trænerskfte for i sommeren med en besked til Kent som hedder: "Sidste chance, Kent - og du har ikke de bedste kort..."
            Vil også blive skuffet hvis misset top 6 ikke medfører nogen form for konsekvens.. Mm at dette netop er konsekvensen

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Ah... jeg tænkte nu som erstatning for Kent, ikke Bredahl men enig ...
              Mon ikke at man påtænker at vidreføre spillestilen/den røde tråd uanset om Kent er træner næste år eller ej.
              Så nogen Zorniger kopi bliver det nok ikke. Spillestilsmæssigt. Men mennesketypemæssigt ville være fint for mig...

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Man må give at han har skabt noget mere seriøsitet og resultater omkring reserveholdet.

Bedømt på de par træninger jeg har set i Ådalen er han ikke lige min kop the, mange dumsmarte bemærkninger .
                Kunne nemt forestille mig at han ikke kunne give Kent tilstrækkelig modspil.
                Så vil det da være underligt at Kent gerne havde fortsat samarbejdet
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg er helt overbevist om at Kent ikke bliver fyret, men at han får næste sæson med.
                  Derfor ville det i min optik være logisk, at man måske forfremmer en internt, en som allerede er i klubben. Og hvis så Kent ikke får forlænget til næste sommer, kan man nemmere degradere assistenten til hans oprindelige tjans.
                  Har vi nogen i klubben der kan agere assistent en sæsons tid?

Comment

Jeg er helt overbevist om at Kent ikke bliver fyret, men at han får næste sæson med.
                    Derfor ville det i min optik være logisk, at man måske forfremmer en internt, en som allerede er i klubben. Og hvis så Kent ikke får forlænget til næste sommer, kan man nemmere degradere assistenten til hans oprindelige tjans.
                    Har vi nogen i klubben der kan agere assistent en sæsons tid?
                    Det er en supergod betragtning, der er sikkert nogen i OB der både kan og vil være interesseret i det. Alternativt kan det være der hentes en assistent der kan tage over efter Kent, i en kortere periode, hvis han mod forventning fyres i næste sæson
                    Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er en supergod betragtning, der er sikkert nogen i OB der både kan og vil være interesseret i det. Alternativt kan det være der hentes en assistent der kan tage over efter Kent, i en kortere periode, hvis han mod forventning fyres i næste sæson
                      Ja det kunne også være super at hente en assistent med henblik på at gøre ham til chef æste sommer.
                      Jeg ser dog bare en udfordring i at hente en mand, der først er assistent og senere cheftræner. Ved ikke om det forvirrer truppen. Og så vil det formentlig være et forholdsvis ubeskrevet blad, der vil acceptere at være assistent en sæson, før man bliver chef. Det vil jo så også kræve at JH tænker meget langsigtet. Men mener det burde være muligt at gennemføre.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Så vil det da være underligt at Kent gerne havde fortsat samarbejdet
                        Egentlig ikke, det er vel meget naturligt at man foretrækker at arbejde sammen med nogen som grundlæggende er enig i ens idéer.

Det er f.eks assisten der skal være med til at udfordre, om det er en god idé at stille op i 3-5-2 i Farum når man ikke har trænet det .

Comment

Ja det kunne også være super at hente en assistent med henblik på at gøre ham til chef æste sommer.
                          Jeg ser dog bare en udfordring i at hente en mand, der først er assistent og senere cheftræner. Ved ikke om det forvirrer truppen. Og så vil det formentlig være et forholdsvis ubeskrevet blad, der vil acceptere at være assistent en sæson, før man bliver chef. Det vil jo så også kræve at JH tænker meget langsigtet. Men mener det burde være muligt at gennemføre.
                          Det er jeg sådan set enig i. Lidt vanetænkning kunne sagtens være Allan Kuhn som assistent indtil han kender klubben og truppen. Han vil om nogen kunne agere assistent i en periode, for så at overtage i sommeren '19 når KN stopper .. eller hvis han stopper før det
                          Believe OB

Comment

Var der ikke noget med at Kent Nielsen og Allan Kuhn ikke havde det bedste forhold sammen i AaB, synes jeg bare at der var nogle som skrev engang herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Var der ikke noget med at Kent Nielsen og Allan Kuhn ikke havde det bedste forhold sammen i AaB, synes jeg bare at der var nogle som skrev engang herinde.
                              Det kender jeg absolut intet til .. det vil i så fald være en "press-ball" til KN hvis det falder sådan ud
                              Last edited by manner; 24-02-2018, 09:15.
                              Believe OB

Comment

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-sommer-stop/
                                Believe OB

Comment

Working...
                                X