Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Så sparer JH igen, eller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så sparer JH igen, eller?

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...chefen/7053553

    #2
    Hmm. Virker umiddelbart lidt mærkeligt - havde da en fornemmelse af, at det gik ok?

    Han er lidt et brægehoved, men han er jo også fra Nordsjælland. :)

    Comment


      #3
      Ingen grund til at forlænge med assistenten, når cheftræneren skal fyres om lidt ��

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
        Ingen grund til at forlænge med assistenten, når cheftræneren skal fyres om lidt ��
        Næh, det kan jo være rationalet bag - at det ikke giver mening at forlænge med Bredahl, hvis Kent ikke får forlænget om under 1,5 år.

        Comment


          #5
          Det virker sgu bizart. Hvis jeg var cheftræner tror jeg, at jeg ville føle det som et tillidsbrud, hvis den sportslige leder stik imod mit ønske skilte sig af med min nærmeste samarbejdspartner, som endda også ønskede at blive.

          Noget kunne tyde på, at der er flere kurre på tråden nede i Ådalen, end den gængse opfattelse. Det ville under normale omstændigheder i hvert fald være et oplagt tegn på, at der foregår en reel magtkamp, og at nogle havde behov for at vise, hvem der er chef. Og er det udtryk for et sundt samarbejde, at en sportsdirektør på den måde begrænser en cheftræners ledelsesrum så markant?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
            Ingen grund til at forlænge med assistenten, når cheftræneren skal fyres om lidt ��
            Fyres tror jeg ikke sker, men det kunne godt være et vink om at tiden måske er ved at løbe fra KN/trænerteamet, og der skal nye vinde til, og at der heller ikke er en forlængelse i vente til KN... men det er jo så ren spekulation.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              For mig tyder det meget på at også Kent snart er fortid. Om det bliver til sommer eller når hans kontrakt udløber ved jeg ikke. Men det virker meget mærkeligt at cheftræneren ikke får lov at vælge sin assistent, medmindre han forlanger for meget i løn, eller at spillertruppen ikke er tilfreds med ham.

              Comment


                #8
                Tror han ryger hvis top 6 glipper.

                Comment


                  #9
                  Uha, det kan betyde at Kent også skrider,
                  Jeg kan ikke forestille mig, at samarbejdet kan fortsætte ret længe efter sådan en handling.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Er jeg den eneste, der kan få helt våde drømme om Brian Priske som assistent til sommer og cheftræner til næste sommer eller tidligere, hvis Kent stritter imod ?

                    Comment


                      #11
                      JH viser hvem der er bossen

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det virker sgu bizart. Hvis jeg var cheftræner tror jeg, at jeg ville føle det som et tillidsbrud, hvis den sportslige leder stik imod mit ønske skilte sig af med min nærmeste samarbejdspartner, som endda også ønskede at blive.

                        Noget kunne tyde på, at der er flere kurre på tråden nede i Ådalen, end den gængse opfattelse. Det ville under normale omstændigheder i hvert fald være et oplagt tegn på, at der foregår en reel magtkamp, og at nogle havde behov for at vise, hvem der er chef. Og er det udtryk for et sundt samarbejde, at en sportsdirektør på den måde begrænser en cheftræners ledelsesrum så markant?
                        Det tyder ihvertfald ikke på fantastisk stemning og samarbejdsklima i den sportslige sektor. Samtidig går der da nogle ledige trænere rundt som sagtens kunne være interessante for OB ( Kuhn, Priske, Jacob Michelsen). Jeg kan godt lide både Kent og Bredahl, men nu må vi se hvad der sker.

                        Comment


                          #13
                          Fra ob.dk

                          http://www.ob.dk/artikel/ob-skifter-...il-sommer.aspx

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det virker sgu bizart. Hvis jeg var cheftræner tror jeg, at jeg ville føle det som et tillidsbrud, hvis den sportslige leder stik imod mit ønske skilte sig af med min nærmeste samarbejdspartner, som endda også ønskede at blive.

                            Noget kunne tyde på, at der er flere kurre på tråden nede i Ådalen, end den gængse opfattelse. Det ville under normale omstændigheder i hvert fald være et oplagt tegn på, at der foregår en reel magtkamp, og at nogle havde behov for at vise, hvem der er chef. Og er det udtryk for et sundt samarbejde, at en sportsdirektør på den måde begrænser en cheftræners ledelsesrum så markant?
                            Hvis vi på nogen måde kan regne med EB så er det lidt af et tillidsbrud, som Bredahl udtaler sig til den avis

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...chefen/7053553
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              JH viser hvem der er bossen
                              Og tror Kent er fortid i sommeren hvis holdet ikke overvurderer i foråret. Selv en Top6 placering vil være ikke nok hvis det sker ikke på en overbevisende måde og holdets udvikling viser ægte fremskridt.
                              Når man stoler på en træners fremtid i klubben ville man vel ikke slippe af med assistræneren som træneren valgte og ville gerne holde fast med.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X