Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ryan har trænet med hele ugen på kunst. Tror bare at man ikke vil tage chancen med 5 dage imellem de 2 kampe og sætte ham tilbage igen..
    Tror det er træner teamets beslutning. Ikke Ryan eller en skade
    Det var også det jeg mente, og det er helt sikkert træner- og sundhedsstaben som beslutter det. Jeg tror han bliver skånet, fordi han ikke er 100% oven på, og som du siger - man vil ikke risikere tilbagegang eller en reel skade.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Måske får du ret, men jeg tror det nu ikke. Han skal nok få et indhop eller 2 på et tidspunkt. Selv om du måske får ret har jeg nu stadig tillid til at KN gør det bedste for klubben, og det han vurderer er bedst for Eske. Kent stiller selvf. med den trup han mener er bedst mulig til at skrabe de point sammen der skal til at sikre OB en plads i top6.
      Håber meget at Eskesen får spilletid i foråret. Og er lidt skuffet at ham er ikke med til Farum. Hvad jeg har set af Eskesen hidtil var at ham bringer ikke kun hurtighed men også en fysisk stærk tilgang til kampen ned. En kombination som man ser ikke ved alle sine "konkurrenter" (Jønsson) og som kunne være rigtig vigtigt mod FCN.
      Kan ikke vurdere Fellah men kunne være interessant at tage ham med mod sin gamle klub. Det skulle give i hvert fald lidt ekstramotivation.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Det var også det jeg mente, og det er helt sikkert træner- og sundhedsstaben som beslutter det. Jeg tror han bliver skånet, fordi han ikke er 100% oven på, og som du siger - man vil ikke risikere tilbagegang eller en reel skade.
        Og så er det vel også fordi man har “En løve i bur” gående i form af Desler. Man vil meget nødigt gøre ham til reservespiller da man føler at han er god nok til start 11 men desværre dækker 2 pladser hvor vi er stærkest besat.. Tror jeg bestemt også spiller ind.. Mange spillere skal holdes varme og tilfredse..
        Syntes det er fint at man deles lidt om spilletiden på den plads

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Ryan kommer til at overleve sin egen død, fordi han blev hjemme med en skade :D.

Det er jo altså en utroligt lang genopbygningsperiode han skal bruge, overvej lige når den næste skade rammer ...

Jeg tror også det kan have noget med underlaget at gøre.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Ryan kommer til at overleve sin egen død, fordi han blev hjemme med en skade :D.

Det er jo altså en utroligt lang genopbygningsperiode han skal bruge, overvej lige når den næste skade rammer ...

Jeg tror også det kan have noget med underlaget at gøre.
            Men tror også det spiller ind at han måske netop aldrig er blevet spillet ordentligt op igen efter hans skader, så han er aldrig blevet det helt kvit. Nu tager man så konsekvensen og bygger ham stille og roligt op. Forhåbentlig.

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Men tror også det spiller ind at han måske netop aldrig er blevet spillet ordentligt op igen efter hans skader, så han er aldrig blevet det helt kvit. Nu tager man så konsekvensen og bygger ham stille og roligt op. Forhåbentlig.
              Igen. Det kan man også tillade sig fordi man har Desler.. Hvis eneste alternativ havde været Buus tror jeg man havde taget chancen med Ryan..

Comment

Igen. Det kan man også tillade sig fordi man har Desler.. Hvis eneste alternativ havde været Buus tror jeg man havde taget chancen med Ryan..
                Absolut. Dejligt med positioner hvor vi er godt besat, ser egentlig heller ikke Desler som en svækkelse, men mere Ryan som en forstærkning. Hvis det giver mening. Ser en Ryan i topform være bedre end os.

Comment

Virker fornuftigt at holde Desler varm. Man slår 2 fluer med et smæk. Det er vigtigt at holde truppen skadefri og få 16 mand ind om start 11.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Virker fornuftigt at holde Desler varm. Man slår 2 fluer med et smæk. Det er vigtigt at holde truppen skadefri og få 16 mand ind om start 11.
                    Præcis!

Comment

Absolut. Dejligt med positioner hvor vi er godt besat, ser egentlig heller ikke Desler som en svækkelse, men mere Ryan som en forstærkning. Hvis det giver mening. Ser en Ryan i topform være bedre end os.
                      Det giver god mening nu skal Desler heller ikke slås med ham Amon imorgen så mon ikke det går..
                      Han må være super frisk og have en hel del at bevise så tænker han gør det godt i morgen

Comment

Når man har så stærk en reserve som desler, og kan Ryan mærke det mindste, så skal man ikke tage nogen chancer med en spiller der har hans historik.
                        Vi står også overfor en midtugekamp inden længe, hvor vi helt sikkert nok også får brug for en varm Desler i et eller andet omfang, så lad os få ham igang, selvom det da er træls at så dygtig en spiller som ryan skal passes så meget på.

Comment

Jeg tror vi skal regne med at alle der har spillet fuld tid har kunnet mærke kampen i søndags i noget længere end normalt.
                          Odense Stadion er ekstra slem i vådt vejr, og banen har været så tung at det føles som 1 1/2 kamp på en tør bane

Comment

Det giver god mening, og det er en fantastisk formulering. Udover Desler har vi også Buus, og mon ikke Rømer også vil være i spil til hb. når og hvis 1. valget Ryan skal "passes på"
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Har vi nogle indikationer på, hvor mange der tager turen til Farum i aften?

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Har vi nogle indikationer på, hvor mange der tager turen til Farum i aften?
                                Jeg har ikke noget bud, men jeg kunne se at “De Stribede” ikke sender bus afsted, da kun otte var tilmeldt. Apropos.. Nogle med relationer burde lære den fanklub om at promovere deres tilbud lidt bedre. Mit indtryk er, at de kun laver en post på deres facebookgruppe, og så gøres der ikke mere.. Ville mene man godt kunne forvente lidt mere indsats fra den officielle fanklub.

Comment

Working...
                                X