Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMåske får du ret, men jeg tror det nu ikke. Han skal nok få et indhop eller 2 på et tidspunkt. Selv om du måske får ret har jeg nu stadig tillid til at KN gør det bedste for klubben, og det han vurderer er bedst for Eske. Kent stiller selvf. med den trup han mener er bedst mulig til at skrabe de point sammen der skal til at sikre OB en plads i top6.
Kan ikke vurdere Fellah men kunne være interessant at tage ham med mod sin gamle klub. Det skulle give i hvert fald lidt ekstramotivation."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet var også det jeg mente, og det er helt sikkert træner- og sundhedsstaben som beslutter det. Jeg tror han bliver skånet, fordi han ikke er 100% oven på, og som du siger - man vil ikke risikere tilbagegang eller en reel skade.
Syntes det er fint at man deles lidt om spilletiden på den plads
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet var også det jeg mente, og det er helt sikkert træner- og sundhedsstaben som beslutter det. Jeg tror han bliver skånet, fordi han ikke er 100% oven på, og som du siger - man vil ikke risikere tilbagegang eller en reel skade.
Det er jo altså en utroligt lang genopbygningsperiode han skal bruge, overvej lige når den næste skade rammer ...
Jeg tror også det kan have noget med underlaget at gøre.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægRyan kommer til at overleve sin egen død, fordi han blev hjemme med en skade :D.
Det er jo altså en utroligt lang genopbygningsperiode han skal bruge, overvej lige når den næste skade rammer ...
Jeg tror også det kan have noget med underlaget at gøre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen tror også det spiller ind at han måske netop aldrig er blevet spillet ordentligt op igen efter hans skader, så han er aldrig blevet det helt kvit. Nu tager man så konsekvensen og bygger ham stille og roligt op. Forhåbentlig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIgen. Det kan man også tillade sig fordi man har Desler.. Hvis eneste alternativ havde været Buus tror jeg man havde taget chancen med Ryan..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIgen. Det kan man også tillade sig fordi man har Desler.. Hvis eneste alternativ havde været Buus tror jeg man havde taget chancen med Ryan..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægAbsolut. Dejligt med positioner hvor vi er godt besat, ser egentlig heller ikke Desler som en svækkelse, men mere Ryan som en forstærkning. Hvis det giver mening. Ser en Ryan i topform være bedre end os.
Han må være super frisk og have en hel del at bevise så tænker han gør det godt i morgen
Comment
-
Når man har så stærk en reserve som desler, og kan Ryan mærke det mindste, så skal man ikke tage nogen chancer med en spiller der har hans historik.
Vi står også overfor en midtugekamp inden længe, hvor vi helt sikkert nok også får brug for en varm Desler i et eller andet omfang, så lad os få ham igang, selvom det da er træls at så dygtig en spiller som ryan skal passes så meget på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægAbsolut. Dejligt med positioner hvor vi er godt besat, ser egentlig heller ikke Desler som en svækkelse, men mere Ryan som en forstærkning. Hvis det giver mening. Ser en Ryan i topform være bedre end os.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægHar vi nogle indikationer på, hvor mange der tager turen til Farum i aften?
Comment
Comment