Oprindeligt indsendt af Larsbo79
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN-OB
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Forstår heller ikke helt at eske ikke er udtaget. Som kommentatorerne sagde i sidste kamp "det er lige præcis sådan en kamp, der havde været perfekt at sætte Eskesen ind og give ham noget erfaring. Mon ikke Kent har fortrudt han ikke har udtaget ham".
Det virker ikke rigtig sådan, når han endnu engang ikke er udtaget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægForstår heller ikke helt at eske ikke er udtaget. Som kommentatorerne sagde i sidste kamp "det er lige præcis sådan en kamp, der havde været perfekt at sætte Eskesen ind og give ham noget erfaring. Mon ikke Kent har fortrudt han ikke har udtaget ham".
Det virker ikke rigtig sådan, når han endnu engang ikke er udtaget.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægForstår heller ikke helt at eske ikke er udtaget. Som kommentatorerne sagde i sidste kamp "det er lige præcis sådan en kamp, der havde været perfekt at sætte Eskesen ind og give ham noget erfaring. Mon ikke Kent har fortrudt han ikke har udtaget ham".
Det virker ikke rigtig sådan, når han endnu engang ikke er udtaget."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg er ret sikker på at den her 6. plads har kæmpemæssig betydning, og derfor udtager Kent ikke nogen på baggrund af de er fremtiden og hvem der snart er fortid lige nu. Han udtager dem han synes er bedst. Vi så jo også at han ikke lavede noget fanshow imod helsingør. Han bragte dem i spil, som jeg tror er tættest på start-11'eren, og som skal holdes varme i tilfælde af de startende 11 ikke gør det godt nok.
Man kan så mene at Eske er bedre end f.eks. Thrane og Jønnen. Det er jeg ikke uenig i, men er eske ikke blandt de bedste 18 ud fra Kents synspunkt, så får han ikke plads i truppen på det her tidspunkt i sæsonen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg er ret sikker på at den her 6. plads har kæmpemæssig betydning, og derfor udtager Kent ikke nogen på baggrund af de er fremtiden og hvem der snart er fortid lige nu. Han udtager dem han synes er bedst. Vi så jo også at han ikke lavede noget fanshow imod helsingør. Han bragte dem i spil, som jeg tror er tættest på start-11'eren, og som skal holdes varme i tilfælde af de startende 11 ikke gør det godt nok.
Man kan så mene at Eske er bedre end f.eks. Thrane og Jønnen. Det er jeg ikke uenig i, men er eske ikke blandt de bedste 18 ud fra Kents synspunkt, så får han ikke plads i truppen på det her tidspunkt i sæsonen.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jeg helt enig med dig i, og vi må da sige at Kents vurderinger og overvejelser har været rigtige. Yderligere må det vel også siges at Eske stadig er ung og skal udvikle sig, og har måske i den retning bedre af flere minutter for reserverne end at varme bænken i 75 min. SL-holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægJeg tror at Kent har sat projekt Eskesen på standby foreløbigt i denne halvsæson. Selv hvis top 6 skulle glippe tror jeg at han stadigvæk vil gå efter mulig EL kvalifikation fra 7.pladsen, og skulle det ligeledes glippe, så er der også at undgå vind eller forsvind kampene om nedrykning at se til. Dertil skal han se sit prestigeprojekt Fellah an, og hvis Fellah ikke engang magter at klemme sig ind til en bænkplads, så må man vel sige om et halvt år, at det var en kæmpefejltagelse overhovedet at se ham an, og sætte f.eks, Eskesens udvikling på standby. Han håber vel at det giver Fellah mod på at give den en skalle frem mod at der skal evalueres på ham. Men umiddelbart har Eskesen vel shinet mere end Fellah i reservekampen?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVi har spillet én fucking kamp og Ryan er allerede overbelastet?
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg tror vi anser det forkert. Jeg tror ikke han er klar endnu, og selvom han kun kan spille hver anden kamp, så er han så betydeligt bedre end reserverne, at han får hver anden kamp, og får lov at holde sig i kamptræning, i det omfang hans krop tillader på nuværende tidspunkt. Det ville ikke overraske mig, hvis hans gneoptræningsprogram først er færdigt til sommer, og vi først får Ryan at se i den nye sæson - i hvert fald mere ene hver anden kamp.
Tror det er træner teamets beslutning. Ikke Ryan eller en skade
Comment
Comment