Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-nordsjaelland

    Så skulle den være nogenlunde hjemme for FCN. Lad os se om han er aktuel allerede på fredag.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-nordsjaelland

      Så skulle den være nogenlunde hjemme for FCN. Lad os se om han er aktuel allerede på fredag.
      Glad for han ikke endte i OB. Mage til hat skal man da lede længe efter. Han virker godt nok ikke for skarp.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Glad for han ikke endte i OB. Mage til hat skal man da lede længe efter. Han virker godt nok ikke for skarp.
        Hvad bygger du så det på?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Hvad bygger du så det på?
          Jeg bryder mig bare ikke om ham. Kort og godt.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Jeg bryder mig bare ikke om ham. Kort og godt.
            Og det kan ikke uddybes? Det er ikke voldsomt konkret 😊

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Og det kan ikke uddybes? Det er ikke voldsomt konkret 😊
              Nix. Det er bare sådan. Og jeg kan ellers li de fleste der er bare noget ved ham der irriterer mig. Han virker umoden af sin alder, og så er der noget lusket ved ham. Fint han bliver i Udkantsdanmark.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                FCN har ikke, hvis de rammer deres niveau (det gjorde de bestemt ikke mod SønderjyskE), kun et "marginalt" bedre hold end os. Jeg tror de er svækket af afgangen af Marcondes - afgjort - men det er ikke tilfældigt de er 11 points foran os i stillingen. At vi så i indbyrdes opgør står godt til dem, åbenbart, ændrer ikke på at lige sådan en kamp på fredag, hvor de skal revanchere en dårlig præstation i årets første hjemmekamp imod et hold, der er notorisk dårlige til at følge op, den synes jeg ikke bør invitere til så megen optimisme, som du ligger for dagen her.

                Indtil OB rent faktisk HAR fulgt en god præstation op med endnu én, så er vi stadig et ustabilt midterhold, der spiller en udekamp imod ligaens 3. bedste hjemmehold.

                Vi får se. Jeg håber, at vi spiller lige så direkte imod Nordsjælland - men tror ikke en meter på, at vi får lige så meget plads, som Helsingør bare gav os. Hjulmand har helt sikkert også set den kamp.

                MvH ChrisOB
                enig.. hvornår har vi sidst forsvaret en top6 placering? Vi har trods alt haft den før i denne sæson ..
                vi vandt over FCK for at spille uafgjort mod Lyngby, vi vandt over AAB for at tabe til Sønderjyske. Uafgjort mod Horsens og sejr mod Hobro blev fulgt op med at tabe til FCM og fandme også sif i en for pausen ret afgørende kamp ..Nu har vi så FCN og FCK ... lugter ikke af et forsvar ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  https://www.fyens.dk/fodbold/OB-mods...rtikel/3230457

                  Måske er det nu vi skal "kuppe" de 3 tabte point til SIF-kampen tilbage
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Spørgsmålet er vel (udover om han spiller) om vi Skal gøre som Sønderjyske og markere Mathias Jensen ud af kampen. I så fald skal Rømer vel ind istedet for CN da jeg tænker at Rømer måske er lidt mere skolet end CN's arbejdsraseri.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      https://www.fyens.dk/fodbold/OB-mods...rtikel/3230457

                      Måske er det nu vi skal "kuppe" de 3 tabte point til SIF-kampen tilbage
                      Jeg tror umiddelbart Niels glemte at læse andet end overskriften. Jeg ledte udtalelserne igennem og kunne ikke finde andet end at man skulle spare spillere "i løbet af foråret".

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Jeg tror umiddelbart Niels glemte at læse andet end overskriften. Jeg ledte udtalelserne igennem og kunne ikke finde andet end at man skulle spare spillere "i løbet af foråret".
                        Ja, det bliver ikke allerede nu ... det ville være ulogisk.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Mathias Jensen håber ikke på mandsopdækning mod OB

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...det-breder-sig

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Ja, det bliver ikke allerede nu ... det ville være ulogisk.
                            Medmindre de vurderer at Rygaard kan spille den plads og de derfor kan få Rygaard spillet ind samtidig med at de giver Mathias en pause..

                            Comment


                              #44
                              Vi har igen en konkurrence til den kommende kamp mod FC Nordsjælland. Vi håber, i vil komme ind og deltage. Der var ingen, der ramte det rigtige resultat i kampen mod Helsingør, så vi håber, vi skal af med en præmie denne gang! :-)

                              http://obstruktion.dk/konkurrence-ga...nordsjaelland/

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Medmindre de vurderer at Rygaard kan spille den plads og de derfor kan få Rygaard spillet ind samtidig med at de giver Mathias en pause..
                                Rygaard og Mathias sammen kan være en sprængfarlig duo, ... nej det er altså ikke logisk at give ham pause nu :).
                                Som der da heller ikke er noget der indikerer vil ske, hvis man skal tro manden selv.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X