Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det kan kun være taktisk - og det tror jeg er en gamble, som kommer til at give så megen bagslag.

    Rømer hentet til central midtbane - og så får han sin debut som midterforsvarer. Goddag mand økseskaft.

    MvH ChrisOB
    Havde hellere set ham erstatte Casper Nielsen centralt, og beholdt Greve i start-11'eren

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Rømer på højreback, og Desler på højrekant.. hmm.. Hvorfor er Greve ikke starter?
      Utroligt, han var en af de 3 bedste sidst, og var bag meget. Af det kreative

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Superliga har det som 3-5-2:
        Gryte
        Rømer KEP Tverskov
        Desler CN JJT Kløve JBL
        AK Fester

        Det er vel en fejl, eller kan man tage det for seriøst?
        Den har ob.dk også selv

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Vi stiller op i 3-5-2
          Kunne også være

          Gryte
          Desler kep tver barret

          CN Rømer jjt kløve

          Fester ak

          Men tåbeligt at sætte Greve af fordi CN åbenbart er den nye jønsson og skal spille

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Kunne også være

            Gryte
            Desler kep tver barret

            CN Rømer jjt kløve

            Fester ak

            Men tåbeligt at sætte Greve af fordi CN åbenbart er den nye jønsson og skal spille
            Er skrevet, ser jeg nu

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det kan kun være taktisk - og det tror jeg er en gamble, som kommer til at give så megen bagslag.

              Rømer hentet til central midtbane - og så får han sin debut som midterforsvarer. Goddag mand økseskaft.

              MvH ChrisOB
              Gør det endnu mere grinagtigt at han så ikke fik debut i Søndags, i en kamp der var vundet. Nuvel han er ikke en novice i suppen. Men for Ob, i vores system. Kent for helvede

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vinderen har altid ret siger man
                Så lad os håbe at det er en af de dage hvor Kent rammer den rigtige taktiske disposition...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Kunne også være

                  Gryte
                  Desler kep tver barret

                  CN Rømer jjt kløve

                  Fester ak

                  Men tåbeligt at sætte Greve af fordi CN åbenbart er den nye jønsson og skal spille
                  Man sidder næsten og "håber" Greve er småskadet. Ellers er det jo pinligt træner arbejde

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Kunne også være

                    Gryte
                    Desler kep tver barret

                    CN Rømer jjt kløve

                    Fester ak

                    Men tåbeligt at sætte Greve af fordi CN åbenbart er den nye jønsson og skal spille
                    Nu skal det retfærdigvis siges at casper i modsætning hvad jønnen oftest gør, spillede en fremragende kamp sidst, det gjorde Greve ikke, men det er nok mest af alt pga. Casper vil være ham som skal se mest tilbage i banen. Med greve, jjt og kløve så havde det været lige offensivt nok.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Nu skal det retfærdigvis siges at casper i modsætning hvad jønnen oftest gør, spillede en fremragende kamp sidst, det gjorde Greve ikke, men det er nok mest af alt pga. Casper vil være ham som skal se mest tilbage i banen. Med greve, jjt og kløve så havde det været lige offensivt nok.
                      Både Greve og ISÆR Kløve ser jeg altså som to der arbejder hårdt tilbage i banen også.

                      Comment


                        Mærkelig opstilling. Forstår simpelthen intet af den. Hvis det er 3-5-2, hvorfor bruger man så Rømer i stedet for Lund?

                        Rømer har aldrig spillet godt i det centraleforsvar

                        Comment


                          Objektivt set forstår entusiastens det heller ikke.
                          Men det ville være lidt sjovt om der var brok over opstillingen 2 uger i streg, hvorefter OB vinder :D.
                          Chancen er blevet betydeligt større, med Amon, Kofod og Mads Mini ude ... i stærkeste kan OB ikke være med, nu handler det meget om hvor gode Matthias Jensen og Rygaard er sammen.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vinderen har altid ret siger man
                            Nu har vi ikke vundet den kamp endnu, så jeg tillader mig at stille mig yderst forundret på forhånd over de dispositioner, der sender én af de bedst præsterende spillere imod Helsingør på bænken.

                            Og Rømer som 3. Vælg i centerforsvar?

                            Hvad foregår der?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Objektivt set forstår entusiastens det heller ikke.
                              Men det ville være lidt sjovt om der var brok over opstillingen 2 uger i streg, hvorefter OB vinder :D.
                              Chancen er blevet betydeligt større, med Amon, Kofod og Mads Mini ude ... i stærkeste kan OB ikke være med, nu handler det meget om hvor gode Matthias Jensen og Rygaard er sammen.
                              Ja, spændende om Rygaard allerede nu kan gøre en forskel for dem, personligt tror jeg det ikke med bare to dages træning sammen. Mathias Jensen gruer jeg dog for.. Jeg fornemmer han scorer mod os i dag.

                              Comment


                                Og så håber jeg Benjamin Hansen bliver rundtosset i dag.. Er han ikke fra Bogense, Otterup eller lignende?

                                Comment

                                Working...
                                X