Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-IFK Göteborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægBefriende at se, at både JJT og Greve ser ud til at være sikre startere i startopstillingen, og Festersen ligeså. Sidstnævnte er jeg fortaler for, får nogle flere chancer. Og så håber jeg godt nok at de usikre ender med at falde ud til Rømer, Kløve og AK's fordel.
Ifølge Fyens har AK og Kløve lidt småproblemer, så det er nok kun pladsen ved siden af JJ, der for alvor er til debat, såfremt alle mand er klar.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSkal vi seriøst ud i en forårssæson, hvor Casper Nielsen står foran Jönne? Hvad i alverden laver Jönne så stadig i truppen? Det er fair nok, hvis man ikke har den store tro på ham, men han er stadig flere niveauer bedre end Casper Nielsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægManden har fået sin presesson spoleret af skader. Han er ikke klar så hvad er problemet?
Har svært ved at se Jønne som starter mere hvis Kløve er klar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg Casper er åbenbart også pænt oppe i hirakiet.. Hvis Kløve er klar overtager han Rømers plads på midten..
Har svært ved at se Jønne som starter mere hvis Kløve er klar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægManden har fået sin presesson spoleret af skader. Han er ikke klar så hvad er problemet?
Comment
-
OB melder på deres Twitter, at den bliver sendt på cmore.se, og at det koster 99 svenske kroner. Men det er et meget åbent spørgsmål, om du får lov til at streame til Danmark, så jeg tør ikke anbefale investeringen. :-)Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Hvad er det ringe. Det er ja nu ikke første gang at vores modstander kan skabe en stream for fansene mens OB sidder der med lidt Twitter-opdatering."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægOB melder på deres Twitter, at den bliver sendt på cmore.se, og at det koster 99 svenske kroner. Men det er et meget åbent spørgsmål, om du får lov til at streame til Danmark, så jeg tør ikke anbefale investeringen. :-)
Comment
-
Kan jeg se C Mere i udlandet?[COLOR=#323232 !important][/COLOR]Vores film, tegneserier og programmer fra TV4 kan kun deles i Sverige. På den anden side virker det at se vores SHL, HockeyAllsvenskan, Allsvenskan, Superettan og Håndboldkampe i udlandet.
Kan jag se C More utomlands?https://www.cmore.se/artiklar/vanlig...rase=utomlands[COLOR=#323232 !important]Våra filmer, serier och program från TV4 kan du endast ta del utav inom Sverige. Däremot fungerar det att titta på våra sändningar från SHL, HockeyAllsvenskan, Allsvenskan, Superettan och Handbollsligan utomlands.[/COLOR]
Comment
Comment