Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-IFK Göteborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg savner Espen Ruud, bare lige til orientering.
    +1
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Kent før sidste test

      http://www.ob.dk/artikel/kent-nielse...dste-test.aspx

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Befriende at se, at både JJT og Greve ser ud til at være sikre startere i startopstillingen, og Festersen ligeså. Sidstnævnte er jeg fortaler for, får nogle flere chancer. Og så håber jeg godt nok at de usikre ender med at falde ud til Rømer, Kløve og AK's fordel.
        https://www.fyens.dk/sport/OB-Tre-ny...rtikel/3227278

        Ifølge Fyens har AK og Kløve lidt småproblemer, så det er nok kun pladsen ved siden af JJ, der for alvor er til debat, såfremt alle mand er klar.
        SLO

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Skal vi seriøst ud i en forårssæson, hvor Casper Nielsen står foran Jönne? Hvad i alverden laver Jönne så stadig i truppen? Det er fair nok, hvis man ikke har den store tro på ham, men han er stadig flere niveauer bedre end Casper Nielsen.
          Manden har fået sin presesson spoleret af skader. Han er ikke klar så hvad er problemet?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Manden har fået sin presesson spoleret af skader. Han er ikke klar så hvad er problemet?
            Og Casper er åbenbart også pænt oppe i hirakiet.. Hvis Kløve er klar overtager han Rømers plads på midten..
            Har svært ved at se Jønne som starter mere hvis Kløve er klar

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Og Casper er åbenbart også pænt oppe i hirakiet.. Hvis Kløve er klar overtager han Rømers plads på midten..
              Har svært ved at se Jønne som starter mere hvis Kløve er klar
              Tror også Kløve kan blive en gevinst. Jønne er alt for svag defensivt til at spille kant. Han skal have en fri rolle i front.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Manden har fået sin presesson spoleret af skader. Han er ikke klar så hvad er problemet?
                Hvor står der han ikke er klar? Han spillede mig bekendt en hel halvleg mod Nykøbing. Jeg så ham selv for præcis 8 dage siden, da så han klar ud, men vrikkede dog om på anklen i slutningen af kampen. Op til Odd kampen udtalte man at han trænede med efter mindre skavanker. Er det hvad du forstår ved at få spoleret hele sin opstart?

                Comment


                  #23
                  Bliver kampen streamet nogen steder?
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Bliver kampen streamet nogen steder?
                    Vil jeg også gerne vide..

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Tror også Kløve kan blive en gevinst. Jønne er alt for svag defensivt til at spille kant. Han skal have en fri rolle i front.
                      Jønne skal ikke have flere minutter på holdet, han skal væk sammen med Joan, Trane og Welbeck...bye bye

                      Comment


                        #26
                        OB melder på deres Twitter, at den bliver sendt på cmore.se, og at det koster 99 svenske kroner. Men det er et meget åbent spørgsmål, om du får lov til at streame til Danmark, så jeg tør ikke anbefale investeringen. :-)
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #27
                          Hvad er det ringe. Det er ja nu ikke første gang at vores modstander kan skabe en stream for fansene mens OB sidder der med lidt Twitter-opdatering.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            OB melder på deres Twitter, at den bliver sendt på cmore.se, og at det koster 99 svenske kroner. Men det er et meget åbent spørgsmål, om du får lov til at streame til Danmark, så jeg tør ikke anbefale investeringen. :-)
                            Der er mulighed for at skifte din Ip-adresse til Sverige, der i gennem er det muligt at se kampen. Men hvor mange herinde der er tekniske nok til at gøre dette kan jeg ikke svare på. Men der er gratis løsninger. f.eks i google chrome. Kan man hente en udvidelse der hedder "hide my ip" hvor man kan sætte den Sverige. nemt og hurtigt, og det er ikke ulovligt.

                            Comment


                              #29
                              Kan jeg se C Mere i udlandet?


                              [COLOR=#323232 !important]
                              Vores film, tegneserier og programmer fra TV4 kan kun deles i Sverige. På den anden side virker det at se vores SHL, HockeyAllsvenskan, Allsvenskan, Superettan og Håndboldkampe i udlandet.
                              [/COLOR]

                              Kan jag se C More utomlands?

                              [COLOR=#323232 !important]Våra filmer, serier och program från TV4 kan du endast ta del utav inom Sverige. Däremot fungerar det att titta på våra sändningar från SHL, HockeyAllsvenskan, Allsvenskan, Superettan och Handbollsligan utomlands.
                              [/COLOR]
                              https://www.cmore.se/artiklar/vanlig...rase=utomlands

                              Comment


                                #30
                                Jeg har købt adgang til kampen. Er der nogen som kan se hvor mange der må tilgå kampen fra én konto? Hvis der er uendeligt, så er folk velkommen til at bruge min konto til at se kampen også.

                                Comment

                                Working...
                                X