Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-IFK Göteborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSkal vi seriøst ud i en forårssæson, hvor Casper Nielsen står foran Jönne? Hvad i alverden laver Jönne så stadig i truppen? Det er fair nok, hvis man ikke har den store tro på ham, men han er stadig flere niveauer bedre end Casper Nielsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSkal vi seriøst ud i en forårssæson, hvor Casper Nielsen står foran Jönne? Hvad i alverden laver Jönne så stadig i truppen? Det er fair nok, hvis man ikke har den store tro på ham, men han er stadig flere niveauer bedre end Casper Nielsen.
Comment
-
Ligner forventet start11
Gryte
Ryan. KEP. Tverskov. JBL
Greve. JJT. Rømer. Kløve
Festersen. AK
Reserver
Mikkelsen
Buus. Desler. Lund. Joao
Casper. Nana. Thrane. Eskesen
Helenius. Fellah
Joan, Jønsson (forventet afgang?)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ellers er jeg sådan set enig - men hvis Jønne er fortid til sommer, så kan man måske ligeså godt prøve en sidste gang at få løbet projekt Casper Nielsen i gang (jeg tror dog, at det skal være som højre back, hvis han nogensinde skal komme til sin ret i OB)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægInden sidste træningskamp blev jeg belært om, at Jönne har haft skadesproblemer i opstarten. Ved godt, at der står i artiklen, at alle er klar, men der kan jo være, at han stadig ikke er helt i gear.
Ellers er jeg sådan set enig - men hvis Jønne er fortid til sommer, så kan man måske ligeså godt prøve en sidste gang at få løbet projekt Casper Nielsen i gang (jeg tror dog, at det skal være som højre back, hvis han nogensinde skal komme til sin ret i OB)
Kan han måske finde en rolle som højre back? Det vil jeg ikke helt afvise. Jeg kunne godt forestille mig et scenarie, hvor hans løbeiver kommer til sin ret derude. Men han kommer næppe nogensinde i nærheden af Ryans niveau, til det mangler han alt for meget teknisk, og jeg kan ikke se, hvorfor vi skal tro mere på ham derude end på Desler.
Nu kommer vi formentlig til at se et forår, hvor han kommer til at levere en masse ligegyldige og anonyme præstationer, og så håber jeg den aftale ophører til sommer, og den sikkert pæne lønsum han oparbejder kan investeres andetsteds.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kan ikke se den store ræson i at forsøge at løbe Casper Nielsen-projektet igang, i hvert fald ikke på midtbanen. Med de folk vi har til rådighed og talenter i pipelinen som Eskesen og Frøkjær, forstår jeg ikke idéen i at give ham en masse minutter fortsat. Vi har set ham an i et år nu, og han har vitterligt intet bragt os, som vi ikke havde gående i forvejen. Hvis vi arbejder med det helt korte sigte der hedder, at vi skal have flest mulige point i foråret, er Jönne et langt bedre kort, især med tanke på de problemer vi fortsat har i vores spil.
Kan han måske finde en rolle som højre back? Det vil jeg ikke helt afvise. Jeg kunne godt forestille mig et scenarie, hvor hans løbeiver kommer til sin ret derude. Men han kommer næppe nogensinde i nærheden af Ryans niveau, til det mangler han alt for meget teknisk, og jeg kan ikke se, hvorfor vi skal tro mere på ham derude end på Desler.
Nu kommer vi formentlig til at se et forår, hvor han kommer til at levere en masse ligegyldige og anonyme præstationer, og så håber jeg den aftale ophører til sommer, og den sikkert pæne lønsum han oparbejder kan investeres andetsteds.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kan ikke se den store ræson i at forsøge at løbe Casper Nielsen-projektet igang, i hvert fald ikke på midtbanen. Med de folk vi har til rådighed og talenter i pipelinen som Eskesen og Frøkjær, forstår jeg ikke idéen i at give ham en masse minutter fortsat. Vi har set ham an i et år nu, og han har vitterligt intet bragt os, som vi ikke havde gående i forvejen. Hvis vi arbejder med det helt korte sigte der hedder, at vi skal have flest mulige point i foråret, er Jönne et langt bedre kort, især med tanke på de problemer vi fortsat har i vores spil.
Tror heller aldrig, at han kommer i nærhed af at spille højre back i OB med vores nuværende besætning - det var udelukkende mit syn på, hvor hans evner faktisk kunne komme mere til deres ret.
Comment
-
I"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægCasper kan vel nogenlunde noget af det samme som Ruud og det er jeg ikke utilfredshed... i så fald kommer Desler længere frem hvilket jeg heller ikke er utilfreds med men vi er stadig tilbage til at vi køber noget der ikke er bedre end det vi har blot for at få fyldt op ...
I
Og så var han frem for alt en fremragende indlægsspiller, både på dødbolde men især også i åbent spil. Det har Casper Nielsen jo bare på ingen måde vist, at han har i sit spil. Så der er ret langt op til noget der bare minder om Ruuds niveau i min verden.
Og så forstår jeg ærligt talt ikke den store lyst til at se Desler komme længere frem på banen. Jeg synes altså, at Deslers evner når vi nærmer os modstanderens mål er meget lette at overse. Til sammenligning har Greve altså langt flere visioner, overblik og snilde i sit spil, og så længe at indlægsspillet er en så perifer del af vores offensiv, ser jeg ingen grund til at spille med kanter der primært kan finde ud af at udfordre på ydersiden af forsvaret.Last edited by Sheed; 02-02-2018, 15:13.
Comment
Comment