Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fellah til OB..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    I princippet kan han vel godt ligge lige bag en angriber uden at det ændrer nævneværdigt ved systemet? Ellers er det godt nok en kende mystisk af Kent at nævne det.
    Det kan godt være, jeg læser for meget ind i det, men "som offensiv kant" er også en lidt spøjs formulering. Vores kanter skal vel som udgangspunkt altid være offensive. Det minder lidt om, da vi skrev med Julius, og Kent udtalte, at han kan spille som kant eller "centralt på midtbanen med et meget offensivt præg". Så måske skal det tolkes sådan, at Fellah primært skal være en anden type til angrebet og alternativt bruges på kanten?

    Men som sagt kan det sagtens være, jeg har forvildet mig ud i en overfortolkning, for jeg ser da også umiddelbart Fellah som kant i vores opstilling.
    Jeg tror du har rodet dig ud i en overfortolkning. Hvorfor har vi ikke brugt Jönsson som hængende angriber, som jo er der han er klart bedst, hvis man har haft et ønske om at spille ham der? Jönsson udtalte jo endda ved ankomst, at han klart så sig selv som angriber, men han har jo stort set ikke spillet en af de forreste pladser.

    Og så har jeg meget svært ved at se fornuft i, hvorfor man skulle sætte en mand op i angrebet der har lavet 3 mål i 67 Superligakampe. Især på et hold der i forvejen har gevaldige problemer med at lave mål.

    Comment


      #32
      Den er svær. Hvis vi var vante til at den slags køb og kommentarer viste sig at holde vand. Og vi havde set mange spillere udvikle sig efter at have været stået i stampe, ville vi nok ikke være så skeptiske.
      Men måske er det det maksimale Jesper kan skaffe til klubben.

      Kan vi gøre så meget andet end at håbe og bakke ham op. Det er jo en med livrem og seler aftale/kontrakt, så skaden kan vel ikke blive så stor andet end der så måske ikke kommer en mere rigtig spiller.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        Nå. Måske jeg bare skal se i øjnene at OB er en bundklub der måske kan nå i top seks en gang imellem. Som en anden skrev i en anden tråd er JH sikkert dygtig til nogle opgaver, men ikke til noget af det mest væsentlige: At sælge klubben til fans og resten af omverdenen. Fellah var sikkert billig, men det er håbløst ift. at skabe engagement omkring OB.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Nå. Måske jeg bare skal se i øjnene at OB er en bundklub der måske kan nå i top seks en gang imellem. Som en anden skrev i en anden tråd er JH sikkert dygtig til nogle opgaver, men ikke til noget af det mest væsentlige: At sælge klubben til fans og resten af omverdenen. Fellah var sikkert billig, men det er håbløst ift. at skabe engagement omkring OB.
          Kunne ikke være mere enig

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Nå. Måske jeg bare skal se i øjnene at OB er en bundklub der måske kan nå i top seks en gang imellem. Som en anden skrev i en anden tråd er JH sikkert dygtig til nogle opgaver, men ikke til noget af det mest væsentlige: At sælge klubben til fans og resten af omverdenen. Fellah var sikkert billig, men det er håbløst ift. at skabe engagement omkring OB.
            Med en ny ledelse tror jeg, kan selvfølgelig ikke være sikker, at vi ikke behøves at se i øjnene, at vi er en bundklub. Måske en ny ledelse skaber den ægte form for kontinuitet, hvor man samler et godt hold og supplerer undervejs via skarp scouting, identificering af roller, spillestil og typer - og derfra bygger et fundament, der kan skubbe os yderligere fremad, uden at korthuset vælter fordi en profil eller to ryger.

            Engagementet og begejstringen for OB skal strømme ud fra ledelsen - dens handlinger og kommunikation, og dér må selv den mest blåøjede kunne se, at Fellah på en halvårlig lejekontrakt IKKE skaber begejstring ved hverken første, anden eller tredje øjekast.

            Pas på med at dømme OB ude p.g.a én ledelses tvivlsomme handlinger. Man ved aldrig, hvad der kan ske, hvis der var andre øje på rekruttering, træning og kamp.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det er vel helt på niveau med dengang Lars Olsen mente at Peter Nymann og Bolanos var den samme slags spiller.

              MvH ChrisOB
              Hvorfor rabler KN?
              Er der ikke et uforløste potentiale? KN sammenligner ikke Fellah og Zohore som spillere og KN sammenligner heller ikke størrelserne på deres evt. potentiale.
              Fair nok man er skuffet og brokker sig over en tilgang.
              Men I læser og høre ikke hvad der bliver meldt ud. Tag jer sammen

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg tror du har rodet dig ud i en overfortolkning. Hvorfor har vi ikke brugt Jönsson som hængende angriber, som jo er der han er klart bedst, hvis man har haft et ønske om at spille ham der? Jönsson udtalte jo endda ved ankomst, at han klart så sig selv som angriber, men han har jo stort set ikke spillet en af de forreste pladser.

                Og så har jeg meget svært ved at se fornuft i, hvorfor man skulle sætte en mand op i angrebet der har lavet 3 mål i 67 Superligakampe. Især på et hold der i forvejen har gevaldige problemer med at lave mål.
                Det har vi jo sådan set også, omend i ganske få kampe i efteråret 16. Når han i langt overvejende grad har spillet på kanten, tror jeg i høj grad, det handler om, at man har været fast besluttet på at få projektet med at omskole ham til at lykkes. Han blev vel ret beset hentet ind som Falks afløser. At jeg også langt hellere så ham blive brugt i angrebet, er så en anden sag.
                Under alle omstændigheder synes jeg godt nok, det er besynderligt at nævne, at han kan spille hængende angriber, hvis der implicit i det ligger, at det ikke kommer til at ske hos os.

                Det sidste bliver vi hurtigt enige om, men jeg har i det hele taget svært ved at se fornuften i det her, uanset hvor på banen man har tænkt sig at bruge ham.
                SLO

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                  Hvorfor rabler KN?
                  Er der ikke et uforløste potentiale? KN sammenligner ikke Fellah og Zohore som spillere og KN sammenligner heller ikke størrelserne på deres evt. potentiale.
                  Fair nok man er skuffet og brokker sig over en tilgang.
                  Men I læser og høre ikke hvad der bliver meldt ud. Tag jer sammen
                  Jeg er ikke enig i, at der er et uforløst potentiale. Han er 28 - han har ikke udrettet noget tilnærmelsesvist godt de sidste 4 år. Det kan godt ske, at vi ikke hører, hvad der bliver meldt ud - men de eneste, der skal tage sig sammen er dem, hvis ansvar det er, at vi bliver tilfredse. Og jo, vi kan godt blive tilfredse. Når der er noget at være tilfreds med. I OB er der groft sagt intet. Det hele er la -la. Ikke katastrofalt - a la Randers/AGF, men der findes kun én ting, der er værre end at folk finder fejl ved noget - nemlig at de bliver ligeglade. Og det er lige præcis sådan en signing gør ved folk. Som at se hundredvis af folk, der kommer på stadion og til slut er ligeglade med det, der sker på banen.

                  Det er skræmmende, at du hellere vil sige til os, at vi skal tage os sammen, end ledelsen.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lyder mere som noget man skriver om en udviklingsspiller og ikke en forstærkning
                    Står der vel også.... Samtidig er vi enige om, at han ikke skifter til OB med forventning om fast spilletid fra start, f
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg er ikke enig i, at der er et uforløst potentiale. Han er 28 - han har ikke udrettet noget tilnærmelsesvist godt de sidste 4 år. Det kan godt ske, at vi ikke hører, hvad der bliver meldt ud - men de eneste, der skal tage sig sammen er dem, hvis ansvar det er, at vi bliver tilfredse. Og jo, vi kan godt blive tilfredse. Når der er noget at være tilfreds med. I OB er der groft sagt intet. Det hele er la -la. Ikke katastrofalt - a la Randers/AGF, men der findes kun én ting, der er værre end at folk finder fejl ved noget - nemlig at de bliver ligeglade. Og det er lige præcis sådan en signing gør ved folk. Som at se hundredvis af folk, der kommer på stadion og til slut er ligeglade med det, der sker på banen.

                      Det er skræmmende, at du hellere vil sige til os, at vi skal tage os sammen, end ledelsen.

                      MvH ChrisOB
                      Har jeg frikendt ledelsen? Nej
                      Har jeg rost signingen? Nej

                      At du mener at man ikke kan have et uforløst potentiale som 28-årig spiller virker dumt i min verden. Så her er vi bare ikke enige, det er fair nok 😊

                      Men I skal stadig tage jer sammen. I kan brokke jer lige så meget I vil, men så længe I ikke forholder jer til det som bliver meldt ud, så bliver det ligegyldigt og dumt brok.

                      Hvorfor er Fellah en dårlig signing?
                      Han er ikke det jeg håbede på, men jeg kan stadig godt at hvorfor man har gjort det, selvom jeg er hellere så Kusk.

                      Comment


                        #41
                        Jamen velkommen til Fellah. Fin aftale, når der nu absolut skulle laves en.

                        Er der nogen der ved om han flyver til Spanien og joiner de andre på træningslejren?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Står der vel også.... Samtidig er vi enige om, at han ikke skifter til OB med forventning om fast spilletid fra start, f
                          Den er jeg med på.

                          Pointen var at i Stemmer fra Ådalen mente JH umiddelbart ikke vi var forstærket i dette vindue.. Og ville ikke selv godkende vinduet før man havde hentet en forstærkning. Og det kan man vel næppe påstå vi har fået her til aften

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jamen velkommen til Fellah. Fin aftale, når der nu absolut skulle laves en.

                            Er der nogen der ved om han flyver til Spanien og joiner de andre på træningslejren?
                            Ja han træner med i morgen

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja han træner med i morgen
                              Tak :-)

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Har jeg frikendt ledelsen? Nej
                                Har jeg rost signingen? Nej

                                At du mener at man ikke kan have et uforløst potentiale som 28-årig spiller virker dumt i min verden. Så her er vi bare ikke enige, det er fair nok 

                                Men I skal stadig tage jer sammen. I kan brokke jer lige så meget I vil, men så længe I ikke forholder jer til det som bliver meldt ud, så bliver det ligegyldigt og dumt brok.

                                Hvorfor er Fellah en dårlig signing?
                                Han er ikke det jeg håbede på, men jeg kan stadig godt at hvorfor man har gjort det, selvom jeg er hellere så Kusk.
                                fordi han er en 28 årig spiller der ikke har spillet kampe i meget lang tid. Havde det så været en bænkspiller fra en bedre klub a la DD som kom med noget kvalitet så ...

                                i min optik bør vi kun hente spillere til start11 der kan forstærke holdet.

                                det her er en lottokupon og fred være med det, han kan kun overraske ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X