Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fellah til OB..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det handler ikke om, at man skal være ovenud begejstret, det er jeg heller ikke, men der bliver malet fanden på væggen over en tilgang af en spiller, som i det mindste giver os endnu en facet i spillet. Fejler han, har vi ikke tabt det store.

Og det handler ikke om at være ukritisk, ChrisOB, men jeg kan godt se, at det var det belejlige svar.

Comment

Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
      Det handler ikke om, at man skal være ovenud begejstret, det er jeg heller ikke, men der bliver malet fanden på væggen over en tilgang af en spiller, som i det mindste giver os endnu en facet i spillet. Fejler han, har vi ikke tabt det store.
      Hvilken facet?

Comment

Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg

Og det handler ikke om at være ukritisk, ChrisOB, men jeg kan godt se, at det var det belejlige svar.
        I tilfældet Fellah er du ukritisk, når du nægter at anerkende ret mange af de kritikpunkter der er i forhold til at hente ham.

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Nej, men det at Kent ser noget som han forhåbentlig kan bringe frem er da det der betyder mest for mig. Så kan man have mere eller mindre tillid til Kent, men umiddelbart tror jeg han ved mere end alle brugere herinde.
          Ok. Jeg har ikke behov for at dumme mig selv ned. Jeg har set nok af Fellah og hørt nok dårlige historier til, at jeg finder det her tæt på hovedrystende. Det tror jeg også de fleste vil gøre om 6 måneder. At FCN er så desperate for at komme af med ham, at de måske endda er villige til at betale noget af hans løn stadigvæk, fortæller også mig lidt om, at vi griber efter halmstrå her.

Og jeg tror umiddelbart mere på Hjulmand og de andre folk i FCNs evner til at gennemskue talent, end jeg tror på Kent og JHs.

Comment

Nej, men det at Kent ser noget som han forhåbentlig kan bringe frem er da det der betyder mest for mig. Så kan man have mere eller mindre tillid til Kent, men umiddelbart tror jeg han ved mere end alle brugere herinde.
            Hold da fast en naiv tilgang til det at være fan. Hvis alle blindt stolede på alle beslutninger som en træner lavede, fordi denne skulle vide mere, så ville der aldrig være fyringer i fodbold. Så kunne træneren hente det ene flop efter det andet, levere det ene skuffende resultat efter det andet, holdet spille kedeligt uinspireret fodbold, og du vil stadig antage dig en mening af "han ved mere end mig, så hvorfor stille spørgsmål ved hans handlinger"?

Come on mand.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Hold da fast en naiv tilgang til det at være fan. Hvis alle blindt stolede på alle beslutninger som en træner lavede, fordi denne skulle vide mere, så ville der aldrig være fyringer i fodbold. Så kunne træneren hente det ene flop efter det andet, levere det ene skuffende resultat efter det andet, holdet spille kedeligt uinspireret fodbold, og du vil stadig antage dig en mening af "han ved mere end mig, så hvorfor stille spørgsmål ved hans handlinger"?

Come on mand.

MvH ChrisOB
              Kan vi evt, se min kommentar i konteksten som den indgår i?
              Nemlig at Fellah er stort set gratis og risikofri og hvis Kent derfor har set noget han tror han kan udvikle så kan jeg ikke se det store problem.
              Det handler ikke om Kent's generelle virker, men i forhold til Fellah handlen. Men det er selvfølgelig nemmere at putte min kommentar ind et helt andet billede. Som du vist har kritiseret mig lidt for ;)

Comment

Kan vi evt, se min kommentar i konteksten som den indgår i?
                Nemlig at Fellah er stort set gratis og risikofri og hvis Kent derfor har set noget han tror han kan udvikle så kan jeg ikke se det store problem.
                Det handler ikke om Kent's generelle virker, men i forhold til Fellah handlen. Men det er selvfølgelig nemmere at putte min kommentar ind et helt andet billede. Som du vist har kritiseret mig lidt for ;)
                Min kommentar dækker begge aspekter. Man skal ALTID være kritisk overfor enhver beslutning en træner laver indtil den beslutning har vist sig at være rigtig. Specielt når størstedelen af trænerens beslutning har været, i bedste fald, tvivlsomme.

Og jeg synes også du bør være kritisk overfor Fellah handlen. Argumenterne for hvorfor er blevet præsenteret og det eneste modargument du har, ud over at aftalen er kort er at Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde.

Ikke just overbevisende. ;-)

MvH ChrisOB

Comment

Så kan man have mere eller mindre tillid til Kent, men umiddelbart tror jeg han ved mere end alle brugere herinde.
                  Betyder det ræsonnement egentlig, at du ikke mener, at man kan være kritisk over for nogle signings på forhånd? For Kent ved vel i udgangspunktet altid bedre?

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Betyder det ræsonnement egentlig, at du ikke mener, at man kan være kritisk over for nogle signings på forhånd? For Kent ved vel i udgangspunktet altid bedre?
                    Nej, det betyder som beskrevet ovenfor at Kent gerne vil se Fellah an til stort ingen penge ikke kan få mig op i det røde felt. Hvis vi havde betalt et million beløb eller bundet an med Fellah for en længerevarende periode kunne jeg forstå kritikken. Men når det drejer sig om at vi henter en mand ind med den lave risiko og de forbehold som både JH og Kent allerede har udtalt, så tror jeg på at der gemmer sig noget i Fellah som Kent har set.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Sheed har sådan set svaret for mig, så jeg synes du skal forholde dig til det, før du kategoriserer noget som helst ligegyldigt og dumt brok.

En 28-29 årig, der stort set intet har udrettet i 4 år kan ikke påråbe sig at have et uforløst potentiale. Det kan du måske finde frem i din egen verden, men indtil du forholder dig til de ting, som Sheed har listet op, så er det faktisk dig, der udtaler dig på et meget tyndt grundlag. Mere håb end reel indsigt, hvis du spørger mig.

Det er dog ikke det samme som, at jeg udelukker, at han pludselig blomstrer og viser et niveau, der er højere end det, vi har set fra andre offensiv folk de senere år.

Det er bare meget lidt sandsynligt.

MvH ChrisOB
                      Først skal vi lige have på plads, at jeg sagde at I gerne måtte brokke jer, men at påstå at KN sætter lighedstegn mellem Zohore og Fellah fordummer jeres kritik. FORDI DET GØR HAN IKKE. Erkend det.

Så er der diskussionen om Fellah har potentiale. Her har I nogle finde pointer, du (ChrisOB) bad mig om at besvare Sheeds punkter, og det vil jeg her forsøge.
                      Vil pointere at vi ikke er vildt uenige, men dog heller ikke helt enig 😊

- Fordi han er 28 og bliver 29 i løbet af lejeperioden. Det er begrænset, hvor meget upside der er i en spiller med den alder.
                      Men der er et uløst potentiale, nej, det er ikke det samme som Julius men der er et væsentligt uløst potentiale. Og da han med garanti næsten ikke koster os noget, er der en større sandsynlig upside end downside.

- Fordi at han ikke har spillet fodbold i 2017 stort set. Så tager det som regel en del tid at komme i kampform igen.

Han får et halvt år til at spille sig til en kontrakt og tilpasse sig. Han koster ikke det store og er ikke blevet lovet noget som helst. Hvis han spiller, er det fordi han er bedre end det vi allerede har. Når I mener at han intet sandsynligt potentiale har, så forstår jeg jer fint. Men vi er bare ikke enige, og fred med det.

- Fordi at hans sagnomspundne topniveau efterhånden ligger mange år tilbage, og det er meget få gange man har set det. Ift. hvor meget nogle vil hype det topniveau, er det forsvindende få mål han har været en del af.

I siger ingen potentiale, jeg mener han har et 😊

- Fordi at han ikke arbejder godt defensivt. Hvis folk har det svært med Jönssons defensive arbejdsindsats, får de nok snart endnu et flip. Fellah er sjusket og udisciplineret i sit defensive arbejde. https://streamable.com/dus3o

Det er ikke noget jeg har hørt noget om mht. Fellah. Jeg kan finde flere lignende eksempler på det samme med Desler.
                      Men fair pointe.

- Fordi han har en dårlig attitude og tvivlsom indstilling til tingene. Der har været en disciplinærsag i FCN og fra begge danske klubber har der været historier om, at han ikke har kunne indordne sig i træningskulturen.

Jeg har fået det modsatte at vide fra hans tid i FCN. Her har han leveret til træning, men Hjulmand vil ham ikke. Men han kæmpede og var god i de få kampe han fik.

- Fordi at han i nu 2 på hinanden følgende danske klubber ikke har slået til.

Fair nok

- Fordi at han risikerer at stå i vejen for nogle af de spændende talenter vi rent faktisk har. Vi har både Greve og Eskesen der spiller den plads han reelt bejler til. Jeg kan ikke se meget fornuft i at sylte dem til fordel for en Fellah med et enormt svingende niveau.

Det er tydeligt meldt ud at han kun kommer til at spille, hvis han er god nok. Så hvis I har ret mht. hans ikke-eksisterende potentiale, så er dette ikke et problem. Det ene vil udelukke det andet.
                      Hvis han tager tid fra Greve og Julius er det fordi han har været med til at hæve niveauet i truppen. Er det skidt?
                      Han er også hentet ind til at dele ud af sine erfaringer, og det vel også hjælpe de unge.

- Fordi at han står i vejen for, at man kunne bruge de penge han skal have på en anden spiller der er yngre og mere perspektivrig, eller som kunne være brugt på at opgradere en af de andre handler man allerede har lavet, eller vil lave til sommer.

Han koster med meget stor sandsynlig ikke OB det store. Økonomisk stopper denne handel ikke andre handler med unge spillere med endnu større potentiale, evt. en Kusk.

Kan godt forstå at I ikke drikker champagne over Fellah, det gør jeg heller ikke.
                      Men upsiden er i min verden væsentlig større end downsiden ved denne handel fordi den er stykket sammen som den er.
                      Fellah må også være super motiveret, eller kan I ikke finde noget som helst positivt ved tilgangen?

Comment

Fordi det er en fuldstændig risikofri aftale hvor man kan se en spiller der potentielt kan forstærke os an uden at man på nogen måde er bundet af det. Det er en spiller som Kent åbenbart har set et lys i og tror på han kan få noget frem i, det har han fået et risikofrit halvår til at prøve på uden det hverken vælter budgettet eller skaber de store forskydninger i spillertruppen.
                        Kent har også set et lys i Thrane og hentet ham både til AaB og OB. At KN blåstempler ham er absolut ingen garanti .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kent har også set et lys i Thrane og hentet ham både til AaB og OB. At KN blåstempler ham er absolut ingen garanti .
                          Og KEP og Tingager. Men pointen er at KN har næsten gratis købt sig til at kunne vurdere Fellah et halvt år. Kan umuligt gå så galt som folk gør det til.

Comment

Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                            Først skal vi lige have på plads, at jeg sagde at I gerne måtte brokke jer, men at påstå at KN sætter lighedstegn mellem Zohore og Fellah fordummer jeres kritik. FORDI DET GØR HAN IKKE. Erkend det.
                            Kent mener, at Fellahs uforløste potentiale kan sammenlignes med Zohores situation. Det er to vidt forskellige spillere på vidt forskellige stadier af deres karriere. DET ER EN ABSURD OG ENORMT SØGT SAMMENLIGNING. Erkend det.

Jeg har i hvert fald ikke skrevet, at Fellah ikke har noget potentiale, så i det her tilfælde, er det dig der forsøger at lægge mig ord i munden som jeg aldrig har sagt. Det synes jeg grundlæggende er uklædeligt.

Det jeg har skrevet er, at Fellahs sagnomspundne potentiale efterhånden ligger så mange år tilbage, at det må være ved at være tvivlsomt om han nogensinde genfinder det igen. Især når han nu også har ramt en alder der typisk er slutningen af ens spillemæssige peak for en spiller af hans kaliber.

Hvis du ikke kan se ("har hørt"?), at Fellah har problemer i den defensive del af spillet, så er jeg sikker på, at Synoptik eller Louis Nielsen kan være behjælpelige med lige netop det problem.

Hvis du har fået afvide, at Fellah bidrog til en god træningskultur i FCN og faldt ind på lige fod med resten af truppen, så er du ganske enkelt nødt til at få dig nogle andre kilder, eller ganske enkelt rode dig ud i det der Google, for der findes flere eksempler på det modsatte.

Hvilke kampe var han god i for FCN? Så skal jeg gerne gå ind i gense dem i den database jeg har adgang til. Det må du jo kunne sige meget præcist med så få kampe han har spillet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Kent mener, at Fellahs uforløste potentiale kan sammenlignes med Zohores situation. Det er to vidt forskellige spillere på vidt forskellige stadier af deres karriere. DET ER EN ABSURD OG ENORMT SØGT SAMMENLIGNING. Erkend det.

"Vi har tidligere haft succes med den slags, for eksempel da vi hentede Kenneth Zohore ind, selvom alle mente, at han aldrig ville indfri sit potentiale. Det modbeviste vi i fællesskab, og det er bestemt værd at forfølge samme mulighed med Mohammed Fellah, som har potentialet til igen at kunne blive en profil i skandinavisk fodbold, siger OB’s cheftræner Kent Nielsen."

Kent har en pointe om at begge spillere havde et potentiale der var uforløst og det er vel sandt? Hvordan du så udleder resten ud fra det han har sagt skal jeg ikke kunne sige.

Comment

"Vi har tidligere haft succes med den slags, for eksempel da vi hentede Kenneth Zohore ind, selvom alle mente, at han aldrig ville indfri sit potentiale. Det modbeviste vi i fællesskab, og det er bestemt værd at forfølge samme mulighed med Mohammed Fellah, som har potentialet til igen at kunne blive en profil i skandinavisk fodbold, siger OB’s cheftræner Kent Nielsen."

Kent har en pointe om at begge spillere havde et potentiale der var uforløst og det er vel sandt? Hvordan du så udleder resten ud fra det han har sagt skal jeg ikke kunne sige.
                                Kan du seriøst ikke se, at Fellah og Zohore er to fuldstændigt vidt forskellige typer, når vi snakker om spillere med uforløst potentiale? Til at starte med er der 6½ års forskel i alderen på de to, fra da vi hentede dem.

Comment

Working...
                                X