Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fellah til OB..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fellah til OB..

    Hmmm.. Ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige. I artiklen bliver der lagt op til, at man håber på en ny Zohore - vi kan vel kun krydse fingrer.

    Velkommen Fellah..

    http://www.ob.dk/artikel/fellah-til-...ejeaftale.aspx

    Forza OB

    #2
    Speachless....

    Comment


      #3
      Det er jo decideret grinagtigt at sammenligne Zohore og Fellah. Zohore var på kontrakt i en stor udenlandsk klub og havde sæsonen forinden været på leje i Brøndby, hvor han havde fået pænt med spilletid. Fellah spillede ikke en gang med reserveholdet i FCN i det sidste halve år, og har aldrig spillet udenfor Norge eller Danmark. Zohore blev 22 to dage før vi hentede ham, og var åbenlyst stadig ung og upoleret. Fellah bliver 29 i løbet af den her lejeperiode og nærmer sig sin karrieres efterår, hvis han ikke allerede har ramt det.

      Det klæder ikke Kent at sige rablende ting.

      Comment


        #4
        Tja, et halvt års leje - failer han er det ikke det store tab. Bliver det en gevinst er der allerede aftale om køb på plads. Helt rigtig type aftale situationen taget i betragtning.

        Velkommen til! Jeg håber det bliver en kæmpe succes for begge parter.

        Comment


          #5
          https://youtu.be/y_Jtw-kuXYw

          Kunne han finde noget af det her frem, så kunne det da måske godt gå.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er jo decideret grinagtigt at sammenligne Zohore og Fellah. Zohore var på kontrakt i en stor udenlandsk klub og havde sæsonen forinden været på leje i Brøndby, hvor han havde fået pænt med spilletid. Fellah spillede ikke en gang med reserveholdet i FCN i det sidste halve år, og har aldrig spillet udenfor Norge eller Danmark. Zohore blev 22 to dage før vi hentede ham, og var åbenlyst stadig ung og upoleret. Fellah bliver 29 i løbet af den her lejeperiode og nærmer sig sin karrieres efterår, hvis han ikke allerede har ramt det.

            Det klæder ikke Kent at sige rablende ting.
            Det er vel helt på niveau med dengang Lars Olsen mente at Peter Nymann og Bolanos var den samme slags spiller.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              https://youtu.be/y_Jtw-kuXYw

              Kunne han finde noget af det her frem, så kunne det da måske godt gå.
              Hvis du hentyder til jongelering i starten, så har jeg set de første 100 serie spillere gøre det bedre... ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #8
                På de vilkår, som Fellah er signet på her vil jeg kalde det en low-risk signing. Kan han ramme sit topniveau er han en fin spiller, men slår han ikke til har han ikke kostet det store.

                Det sagt er jeg skuffet. Jeg havde håbet på mere, men vinduet selvfølgelig ikke lukket endnu.

                Velkommen til Fellah.

                Comment


                  #9
                  næppe den handle der blev snakket om da nogle havde "lagt champagne på køl".....fatter virkeligt ikke Kent har været efter ham så længe - hvad ser han dog i ham? Nå - men velkommen til, håber det lykkedes for ham.

                  - men jeg tvivler

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Hvis du hentyder til jongelering i starten, så har jeg set de første 100 serie spillere gøre det bedre... ;-)

                    MvH ChrisOB
                    Det var lige præcis det :-D eller også nogle af de skud han klasker ind og det drev man fornemmer at han kan bringe.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
                      På de vilkår, som Fellah er signet på her vil jeg kalde det en low-risk signing. Kan han ramme sit topniveau er han en fin spiller, men slår han ikke til har han ikke kostet det store.

                      Det sagt er jeg skuffet. Jeg havde håbet på mere, men vinduet selvfølgelig ikke lukket endnu.

                      Velkommen til Fellah.
                      What he said.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
                        På de vilkår, som Fellah er signet på her vil jeg kalde det en low-risk signing. Kan han ramme sit topniveau er han en fin spiller, men slår han ikke til har han ikke kostet det store.

                        Det sagt er jeg skuffet. Jeg havde håbet på mere, men vinduet selvfølgelig ikke lukket endnu.

                        Velkommen til Fellah.
                        Sådan læser jeg det også. Virker også som om, at der er afstemt, at han skal bruge noget tid og ikke er hentet direkte til start-11.
                        Når det er sagt, så havde jeg nu hellere set, at man brugte energien på at få Eskesen kørt i gang

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Sådan læser jeg det også. Virker også som om, at der er afstemt, at han skal bruge noget tid og ikke er hentet direkte til start-11.
                          Når det er sagt, så havde jeg nu hellere set, at man brugte energien på at få Eskesen kørt i gang
                          Enig. Vil godt nok være ked af, hvis Eskesen bliver syltet.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Sådan læser jeg det også. Virker også som om, at der er afstemt, at han skal bruge noget tid og ikke er hentet direkte til start-11.
                            Når det er sagt, så havde jeg nu hellere set, at man brugte energien på at få Eskesen kørt i gang
                            Udskift "havde hellere set" med et "Det skulle de kraftedeme gøre i stedet for at spilde tiden på en lidt fesen lottokupon, der er totalt ude af form og blottet for videreudviklingspotentiale" og vi er enige. ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              F7ldstændig håbløst at hente endnu en kantspiller når man er så tynde centralt. Vi har vel 7-8 kantspillere på kontrakt nu

                              Comment

                              Working...
                              X