Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Morten Skoubo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Synes det vil være fornuftigt at hente Skoubo ind på en kortere kontrakt, da han allerede er integreret i truppen, han virker meget vellidt, og han har en markant større rutine i forhold til truppenes øvrige markspillere, hvilket absolut ikke skal undervurderes. Det er dog klart han ikke bliver vores goalgetter, for det vidner hans tidligere sæsoner i klubben jo om han aldrig bliver igen, men han er blevet en bedre og bedre spiller for OB i løbet af årene, og har jo også forcer i dødboldsspillet, som Klubben jo har som et klokkeklart mål at forbedre. Vi har pt. Ikke økonomiske midler til bare at hente en klasseangriber og derfor tror jeg ikke vi har mulighed for at hente kvalitet ind til den position før til sidst i vinduet, hvor dygtige spillere, der ikke har fundet en klub endnu, vil være mere desperate efter at finde noget, eller der er mulighed for at leje i større klubber, som har angribere i overskud. Det vil derfor i min optik være bedre at forlænge Skoubos kontrakt end at hente en lottokupon ind, der risikerer at ende som Bodul

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Synes det vil være fornuftigt at hente Skoubo ind på en kortere kontrakt, da han allerede er integreret i truppen, han virker meget vellidt, og han har en markant større rutine i forhold til truppenes øvrige markspillere, hvilket absolut ikke skal undervurderes. Det er dog klart han ikke bliver vores goalgetter, for det vidner hans tidligere sæsoner i klubben jo om han aldrig bliver igen, men han er blevet en bedre og bedre spiller for OB i løbet af årene, og har jo også forcer i dødboldsspillet, som Klubben jo har som et klokkeklart mål at forbedre. Vi har pt. Ikke økonomiske midler til bare at hente en klasseangriber og derfor tror jeg ikke vi har mulighed for at hente kvalitet ind til den position før til sidst i vinduet, hvor dygtige spillere, der ikke har fundet en klub endnu, vil være mere desperate efter at finde noget, eller der er mulighed for at leje i større klubber, som har angribere i overskud. Det vil derfor i min optik være bedre at forlænge Skoubos kontrakt end at hente en lottokupon ind, der risikerer at ende som Bodul
      Bodul

      Comment


        #48
        Der skal ikke forlænges med Skoubo.

        Der skal hentes en angriber der scorer mere end fire mål i 60 kampe. Så simpelt kan det siges i min optik.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Der skal ikke forlænges med Skoubo.

          Der skal hentes en angriber der scorer mere end fire mål i 60 kampe. Så simpelt kan det siges i min optik.
          hvis vi ikke kan det før sidste dag hvem skal så holde på bolden i angrebet og måske score lidt?
          En Kadrii på 50% eller Bodul?

          evt en 4 måneders kontrakt

          Comment


            #50
            Nej nej nej gør det ikke OB. Skoubos fysik er ikke mere til dette niveau. Han er langsom, ofte skadet, og præsterer langt fra hvad vi kan forvente, fra en spiller med hans erfaring. En ny kontrakt vil være et skridt tilbage, og jeg frygter at vi i så tilfælde vil høre JH udtale. At nu er truppen komplet. Gør det ikke OB.
            Last edited by sinus; 27-06-2014, 19:31.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #51
              Rent faktisk, så har han de sidste to sæsoner deltaget i 48 suppe kampe, flere end både Falk, DH, Toppel, Kadrii, Schoop, osv... det er 5 flest, hvis vi tager alle de spillere der har været her i begge TBs sæsoner... Det har kastet 9 mål af sig, hvilket er det højeste antal, bortset fra Emil med 14 og Kadrii med 10...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Tillykke til Skoubo med den nye kontrakt. Lidt af et eventyr sammen med Junker men spændende..
                http://m.b.dk/sport/danske-veteran-angribere-tager-paa-vildt-eventyr-i-indien
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Ja der kommer lidt mønt på bogen og et eventyr på opleveren..

                  held og lykke til ham

                  Comment


                    #54
                    ikke et ondt ord om Skoubo herfra. Skader er en erhvervsrisiko for enhver fodboldspiller, og det er jo også vanskeligt at bebrejde ham, at han slog til, da nogen (*host*) i OB åbenbart mente at han var en lang, guldrandet kontrakt værd.

                    Held og lykke i Indien, og tillykke med (endnu) en stor pose penge på bankbogen.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      ikke et ondt ord om Skoubo herfra. Skader er en erhvervsrisiko for enhver fodboldspiller, og det er jo også vanskeligt at bebrejde ham, at han slog til, da nogen (*host*) i OB åbenbart mente at han var en lang, guldrandet kontrakt værd.

                      Held og lykke i Indien, og tillykke med (endnu) en stor pose penge på bankbogen.
                      Enig... og, selvom det langt fra altid lykkedes, så synes jeg ikke han optrådte som andet end professionel i stribet... ingen tuden i pressen, mange meter forgæves på banen (i det tempo han nu engang kunne løbe på nuværende), og kom frem til de chancer man må forvente... dog uden den træfsikkerhed vi tidligere har set ham have på suppeniveau.

                      Og så skal vi jo ikke glemme, at han sparede mange OB-fans for at skulle bruge tid på forspillet, når de fik konen med hjem efter hun havde siddet i 90 minutter og savlet over Skoubos flotte hår... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #56
                        Jeg glemmer i hvert fald ikke hans mål i Parken, hvor han tog en sprint fra eget felt, og med yderste tå spids fik prikket bolden ind foran Wiland... Han skulle ikke have været mange måneder ældre der, så havde han ikke nået det... måske også hans bedste kamp, men den beskriver meget godt hvad vi fik med ham...

                        https://www.youtube.com/watch?v=wJC__4O1-ao
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Til interesserede, så kan Escubu og Junker få debut for Delhi Dynamos idag i en kamp der sendes på Eurosport2 kl 15.30.

                          Comment


                            #58
                            Takker...

                            Jeg skal se Escubu! :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Han blev skadet efter 37 minutters spil, så intet nyt i det

                              Comment


                                #60
                                Skoubo han har fiiiiine sko!!

                                Comment

                                Working...
                                X