Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Morten Skoubo
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg....med Dalgaard som reserven ;-)
Mvh
MaxHH
Comment
-
(små?)skadet igen og kommentatorerne snakkede om han kun træner med i begrænset omfang i løbet af ugen. Det ligner på mig en spiller der skal være meget billig at have på kontrakt ellers vil det være uforsvarligt at forlænge.
Kan ellers godt lide Skoubo, bortset fra han selvfølgelig scorer for lidt som angriber. Han bidrager med meget og leverer stabilt når han spiller, men han har været skadesplaget igennem karriereren og bliver 34 til sommer. Det burde være muligt at finde et mindre skrøbeligt alternativ.Last edited by spfisk; 13-04-2014, 09:06.
Comment
-
Enig. Jeg tror at JH smider en præstation betinget kontrakt på bordet..
"vi vil gerne beholde dig, men til den rigtige pris.."
"Lets get real. Du er en vigtig spiller men er meget skadet og scorer sjældent"
"Du får næppe en bedre kontrakt andre steder.. Og så smider vi en skægtrimmer og fri hår gele oven i hatten"
andre der har "quote" bud?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Jeg tror at JH smider en præstation betinget kontrakt på bordet..
"Du får næppe en bedre kontrakt andre steder.. Og så smider vi en skægtrimmer og fri hår gele oven i hatten"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Jeg tror at JH smider en præstation betinget kontrakt på bordet..
syntes også skoubo gør det godt - men med for mange skader, for få mål og for høj løn - men til den rigtige pris så lever jeg nok med en 1 årig forlængelse. Spørgsmålet er vel hvad kan/kunne vi få istedet? Og holder vi på kadrii og signer mos er de så vores ideal start duo i front? Vil skoubo så være go nok som indskifter når der skal jagtes et resultat? Da han jo indgår fint i spillet - men goalgetter er han jo næppe mere...
Comment
-
Skoubo er en intelligent spiller, der har positiv betydning for vores spil, når han er på toppen.
Prøver jeg lige at trække luft ind og tage det stor overblik over hvor han er i sin karriere, hvor OB skal hen og alle andre faktorer, så er jeg ikke i tvivl om det skal stoppe til sommer. Dermed ikke sagt, han ikke har haft værdi for os, for det har han.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDet ville da være udemærket med en 1 årig kontrakt, men med en meget lav løn. Det skal dog ikke være den angriber som Jesper Hansen har proklameret, det ville være at spille russisk roulette. Der skal komme en ekstra god angriber foruden Skoubo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægMener du angriber som ligger på toppen, eller en stjerne angriber?
For mit bud er at vi skal være lykkelige for en der bare ved hvor toppen er....
folk der har vist de kan score mange mål.. I dette årti altså..
ikke en fra 2. Div der har scoret 15 mål
Comment
Comment