Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Morten Skoubo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Helt enig... Kadrii, Skoubo og f.eks. Dalgaard kunne være et udemærket bud til to angribere på toppen, og en reserve... suppleret op med talenter af egen avl...

    Mvh

    MaxHH
    ....med Dalgaard som reserven ;-)
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      ....med Dalgaard som reserven ;-)
      Nja... Jeg kunne sagtens se både Skoubo og Kadrii være fortrindelige sammen med en "doven stationær targetmand" som Dalgaard... (og det er sat på spidsen, derfor citationstegnene)... men også Skoubo og Kadrii udgøre et fint makkerpar. Så er det jo bare op til træneren at smide de to kort der passer bedst til modstanderen, dagsformen eller hvad der afgør det i denne uge... Men tre (mere eller mindre) ligeværdige er nok minimum, hvis vi skal spille med to på toppen...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #33
        (små?)skadet igen og kommentatorerne snakkede om han kun træner med i begrænset omfang i løbet af ugen. Det ligner på mig en spiller der skal være meget billig at have på kontrakt ellers vil det være uforsvarligt at forlænge.
        Kan ellers godt lide Skoubo, bortset fra han selvfølgelig scorer for lidt som angriber. Han bidrager med meget og leverer stabilt når han spiller, men han har været skadesplaget igennem karriereren og bliver 34 til sommer. Det burde være muligt at finde et mindre skrøbeligt alternativ.
        Last edited by spfisk; 13-04-2014, 09:06.

        Comment


          #34
          Enig. Jeg tror at JH smider en præstation betinget kontrakt på bordet..

          "vi vil gerne beholde dig, men til den rigtige pris.."
          "Lets get real. Du er en vigtig spiller men er meget skadet og scorer sjældent"
          "Du får næppe en bedre kontrakt andre steder.. Og så smider vi en skægtrimmer og fri hår gele oven i hatten"

          andre der har "quote" bud?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig. Jeg tror at JH smider en præstation betinget kontrakt på bordet..

            "vi vil gerne beholde dig, men til den rigtige pris.."
            "Lets get real. Du er en vigtig spiller men er meget skadet og scorer sjældent"
            "Du får næppe en bedre kontrakt andre steder.. Og så smider vi en skægtrimmer og fri hår gele oven i hatten"

            andre der har "quote" bud?
            Selv hvis kontrakten er præstationsbaseret vil det ikke kunne dække for risikoen i f.eks. en kamp som i går, hvor vi i forvejen ved at en spiller (Bashkim) ikke kan spille en hel kamp, hvis vi så oveni semi-regelmæssigt også skal bruge udskiftninger på at Skoubo (stadigt oftere?) vil gå i stykker, så er der ikke ret meget at give af til øvrige skader (hvis det f.eks. var gået værre for Toppel) eller taktiske ændringer, træthed hos andre spillere osv.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Enig. Jeg tror at JH smider en præstation betinget kontrakt på bordet..

              "vi vil gerne beholde dig, men til den rigtige pris.."
              "Lets get real. Du er en vigtig spiller men er meget skadet og scorer sjældent"
              "Du får næppe en bedre kontrakt andre steder.. Og så smider vi en skægtrimmer og fri hår gele oven i hatten"

              andre der har "quote" bud?


              syntes også skoubo gør det godt - men med for mange skader, for få mål og for høj løn - men til den rigtige pris så lever jeg nok med en 1 årig forlængelse. Spørgsmålet er vel hvad kan/kunne vi få istedet? Og holder vi på kadrii og signer mos er de så vores ideal start duo i front? Vil skoubo så være go nok som indskifter når der skal jagtes et resultat? Da han jo indgår fint i spillet - men goalgetter er han jo næppe mere...

              Comment


                #37
                Skoubo er en intelligent spiller, der har positiv betydning for vores spil, når han er på toppen.

                Prøver jeg lige at trække luft ind og tage det stor overblik over hvor han er i sin karriere, hvor OB skal hen og alle andre faktorer, så er jeg ikke i tvivl om det skal stoppe til sommer. Dermed ikke sagt, han ikke har haft værdi for os, for det har han.

                Comment


                  #38
                  http://www.bold.dk/nyt/morten-skoubo-stadig-i-spil-i-ob

                  hmmm

                  Comment


                    #39
                    God spiller, men ikke den angriber med mål i støvlerne, som OB har brug for lige nu.

                    Comment


                      #40
                      Han er bedre end Bodul og han ville en god backup. Hvis han går ned i løn, er han velkommen. Hans rutine kan blive vigtig i den kommende sæson.

                      Comment


                        #41
                        syntes faktisk han gjorde det meget godt sidste sæson - MEN han score jo bare ikke mål nok, så en forstærkning af angrebet vil en forlængelse ikke være

                        Comment


                          #42
                          Det ville da være udemærket med en 1 årig kontrakt, men med en meget lav løn. Det skal dog ikke være den angriber som Jesper Hansen har proklameret, det ville være at spille russisk roulette. Der skal komme en ekstra god angriber foruden Skoubo.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Det ville da være udemærket med en 1 årig kontrakt, men med en meget lav løn. Det skal dog ikke være den angriber som Jesper Hansen har proklameret, det ville være at spille russisk roulette. Der skal komme en ekstra god angriber foruden Skoubo.
                            Helt enig. Ja til Skoubo 6-12 måneder hvis det ikke forhindrer at vi henter top angriber

                            Comment


                              #44
                              Mener du angriber som ligger på toppen, eller en stjerne angriber?
                              For mit bud er at vi skal være lykkelige for en der bare ved hvor toppen er....

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                                Mener du angriber som ligger på toppen, eller en stjerne angriber?
                                For mit bud er at vi skal være lykkelige for en der bare ved hvor toppen er....
                                Tja. Jeg mener vel i Marcus P, Dalgaard, Patrick Mortensen klassen. Eller lign.. Det niveau..
                                folk der har vist de kan score mange mål.. I dette årti altså..

                                ikke en fra 2. Div der har scoret 15 mål

                                Comment

                                Working...
                                X