Lidt fra JH om skoubo og den mulige fremtid i OB
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Morten Skoubo
Collapse
X
-
Som menneske er Skoubo sympatisk, på den måde kan jeg godt lide ham.
Hvad angår en fremtid i OB efter sommerferien, så håber jeg meget udtalelserne fra JH og TB kun dækker over, at man vil holde Skoubo til ilden her i foråret.
Skoubos lønnummer skal bruges af en ny angriber, alt andet vil imo være en enorm misforståelse.
Comment
-
Hvis lønnen matcher, er jeg heller ikke modstander... men tænker man kan få meget godt derude for den sum Skoubo henter hjem pt...Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægForlæng! Rutine er vigtigt, og Skoubo har gjort det godt som targetman. Når Kadrii kommer i form, vil jeg gerne se denne duo.
Ser selvfølgelig gerne, at hans løn bliver en del mindre.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Også det jeg tænker... Jeg har egentlig ikke voldsomt meget negativt og sige om manden, han er vel, selvom det ikke er det højeste niveau, et af de stabile elementer på holdet, og spillere og fans ved altid hvad vi får... Havde han hakket lidt flere kasser i rusen, kunne han måske godt have sat løn-barrieren, ikke lige så højt som nu, men i hvert fald der oppe af... men nu må han foreløbig ud og få garnet en masse her i foråret....Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis lønnen matcher, er jeg heller ikke modstander... men tænker man kan få meget godt derude for den sum Skoubo henter hjem pt...
Mvh
MaxHH
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Har han været specielt meget skadet? Det har jeg ikke bidt mærke i. Men vi er helt enige om at der har været for få mål. Arbejdsmæssigt synes jeg egentlig det har været ok, uden at være prangende, og jeg har stadig en idé om at han vil gøre det godt med den rigtige makker, f.eks. Kadrii. Bodul, derimod, der er jeg ved at være med på "Spild af tid og penge"-holdet...Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg synes Skoubo har haft ekstremt lang tid til at bevise at han bare ikke er god nok. Hans skadesfrekvens har generelt været meget høj i hans OB tid. Han scorer simpelthen ikke nok. Hans arbejdsradius er jeg personligt ikke imponeret over.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Var han ikke temmelig meget skadet i begyndelsen af kontraktperioden?Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHar han været specielt meget skadet? Det har jeg ikke bidt mærke i. Men vi er helt enige om at der har været for få mål. Arbejdsmæssigt synes jeg egentlig det har været ok, uden at være prangende, og jeg har stadig en idé om at han vil gøre det godt med den rigtige makker, f.eks. Kadrii. Bodul, derimod, der er jeg ved at være med på "Spild af tid og penge"-holdet...
Mvh
MaxHH
Ift at han formentlig er en af de løntungeste i truppen synes jeg ikke at vi kan være tilfredse, selvom han vel gør hvad han kan. Havde hans løncheck kun været den halve (uden at jeg kender dens præcise størrelse
...) havde det været noget andet, så kunne man sige at vi får hvad vi betaler for.
Comment

Uden dog at være farlig..
Comment