Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Morten Skoubo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    At Skoubo er uundværlig er en falliterklæring….. men med rette makker kan han være ok. Jeg synes han er en god fodboldspiller, men skal have andre spillere omkring sig end klovnen Bodul og, måjeg nu indrømme, den for dårlige Mos.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Tror Morten "peaker" lige nu. Jeg går bestemt ikke ind for en forlængelse.

      Det kan ikke være argument, at vi har andre der er endnu dårligere.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Tror Morten "peaker" lige nu. Jeg går bestemt ikke ind for en forlængelse.

        Det kan ikke være argument, at vi har andre der er endnu dårligere.
        han er jo bare igang med at lave en Ruud lige nu

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          han er jo bare igang med at lave en Ruud lige nu
          Skoubo gør det det fint pt men jeg synes stadig der har været for langt imellem snapsene med ham til at vi skal forlænge kontrakten som udløber til sommer. Vi skal naturligvis have en afløser og med vores begrænsede økonomi kan det naturligvis godt blive en udfordring. Vi har brug for en topscorertype og det er altså bare ikke det vi får med Skoubo. En typer som Thomas Dalgaard (29) kunne jeg faktisk godt forestille mig kunne fortsætte målstrømmen hos os de næste 3-4 år, evt sammen med Mos som jeg personligt stadig har stor tro på.
          Thomas Dalgaard har bevist at han har Superliga topscorerpotentiale og jeg synes faktisk han imponerede mig sidst vi mødte Viborg, hvor han arbejdede hårdt og holdt vores forsvar beskæftiget konstant ofte ret alene.
          http://m.youtube.com/watch?v=qS3dWgPZ98g

          Comment


            #20
            Nej tak til forlængelse med Skoubo. Jeg har ikke glemt alle de elendige kampe, han har spillet for os, selvom han har været ok i foråret. Vi har brug for en måltyv i stedet, en sulten spiller, for hvem det ville være fantastisk at spille for OB. En hurtig angriber, som kan sætte en mand én mod én. En Dalgaard-type.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Tror Morten "peaker" lige nu. Jeg går bestemt ikke ind for en forlængelse.

              Det kan ikke være argument, at vi har andre der er endnu dårligere.
              enig!!
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Nej tak til forlængelse med Skoubo. Jeg har ikke glemt alle de elendige kampe, han har spillet for os, selvom han har været ok i foråret. Vi har brug for en måltyv i stedet, en sulten spiller, for hvem det ville være fantastisk at spille for OB. En hurtig angriber, som kan sætte en mand én mod én. En Dalgaard-type.
                enig - så langt at skoubo ikke ligefrem er en goalgetter længere. Vores problem er så bare at vi hurtigt kan komme ud i at skulle finde ikke en men ret mange kvalificerede angribere.
                bodul, jeppe er heller ikke gode nok. Og bliver der forlænget med mos?
                Skoubo som første valg og til den hyre han henter lige pt.; nej tak men som et alternativ ser jeg ikke det store problem i det.

                - ellers kan vi hurtigt stå i en situation hvor der skal hentes 3 angribere - den ene kunne nok godt være en udviklingspiller som erstatning for jeppe men alligevel vil det blive en stor opgave

                Comment


                  #23
                  Som jeg ser det, må vi spare lønnen på MS, DB og Mos, og så virkelig finde value for money i markedet, det må kunne lade sig gøre. Vi har Kadrii der kommer tilbage som førsteangriber, hvis han bliver suppleret af en klassespiller, må vi bruge talenter for resten, Raben og Hansen. Ved dog ikke, hvad planen er med Raben til sommer.

                  Comment


                    #24
                    Jeg er nok lidt uenig med de fleste. Jeg ser gerne Skoubo fortsætter i OB. Selvfølgelig til en mindre løn end hvad han henter nu - meeen.. MON IKKE at manden er til at snakke med.. Han ved også godt selv han kører på de sidste år.

                    1. Han er enorm god til at tage ned og fordele boldene
                    2. vinder hovedstødsduellerne
                    3. Er stort set altid med i opløbet når kontra skal igangsættes
                    4. Tror hans betydning for holdet i fritiden, på træningsbanen, som mentor for de unge er han vigtig..

                    Ser ham gerne slutte karrieren i OB - gi' ham en løn begge parter kan være tilfredse med..
                    Vi skiller os af med Cedric, Jeppe Hansen, Dusan(ved godt han er gratis.. næsten), Ruud, - det må alligevel give nogle lønkr.
                    Forlæng :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Jeg er nok lidt uenig med de fleste. Jeg ser gerne Skoubo fortsætter i OB. Selvfølgelig til en mindre løn end hvad han henter nu - meeen.. MON IKKE at manden er til at snakke med.. Han ved også godt selv han kører på de sidste år.

                      1. Han er enorm god til at tage ned og fordele boldene
                      2. vinder hovedstødsduellerne
                      3. Er stort set altid med i opløbet når kontra skal igangsættes
                      4. Tror hans betydning for holdet i fritiden, på træningsbanen, som mentor for de unge er han vigtig..

                      Ser ham gerne slutte karrieren i OB - gi' ham en løn begge parter kan være tilfredse med..
                      Vi skiller os af med Cedric, Jeppe Hansen, Dusan(ved godt han er gratis.. næsten), Ruud, - det må alligevel give nogle lønkr.
                      Forlæng :)
                      Jeg er ambivalent. Jeg synes, at Skoubo gør det fremragende for tiden, og jeg mener, at han er en meget vigtig brik i vores spil. Jeg tror også antallet af mål fra ham vil stige, hvis han får Kadrii som makker.
                      Dog mener jeg ikke, at han lever op til den løn, han får, men hvis han er til at tale med, kan det være en mulighed at forlænge.

                      Noget, som jeg dog er meget bekymret for, er, om han spiller godt nu, fordi han spiller for en ny kontrakt. Det ser man jo ofte er tilfældet. I amerikansk sport er det meget velkendt, at spillere i sidste år af kontrakten blomstrer op. Der er ikke den samme fokus på det i Europa, men jeg er sikker på, at det også er tilfældet her. Vi ser jo f.eks. også, at Ruud spiller bedre nu, end han har gjort længe. Så jeg kan være bekymret for, at vi forlænger med en mand, som så vil falde i niveau efterfølgende. Så jeg ved det ikke. Jeg tror på, at Jesper Hansen kan træffe den rigtige beslutning her, men det er klart, at en forlængelse kun kan være relevant, hvis Skoubo går væsentligt ned i løn.

                      Comment


                        #26
                        Hvis vi kan få ham til halv løn, og den anden halvdel bliver brugt på en "tried-and-true" målscorer, som f.eks. en Dalgaard eller en Bechmann, så er jeg også klar. Han er bedre end folk giver ham kredit for, omend han indiskutabelt scorer for lidt. Men han har aldrig lagt skjul på, hvilken slags spiller han var blevet, så Poul, eller Troels, eller TC eller hvem fan' det var der hentede ham (jeg kan ikke huske det på stående fod), kan ikke påstå de ikke var advaret.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Som jeg ser det, må vi spare lønnen på MS, DB og Mos, og så virkelig finde value for money i markedet, det må kunne lade sig gøre. Vi har Kadrii der kommer tilbage som førsteangriber, hvis han bliver suppleret af en klassespiller, må vi bruge talenter for resten, Raben og Hansen. Ved dog ikke, hvad planen er med Raben til sommer.
                          hvis vi forsta skal spille med 2 angribere mener jeg simpelthen ikke det er nok; der skal være noget at skifte med iforbindelse med skader/karantæner - og det kunne jo være en angriber ikke lige rammer dagen - så skal der være en på bænken der er klar til at gå ind - og hvis det vi har siddende er noget ala 2X jeppe så går det ikke. Vi har set hvordan det går uden et potent angreb, lad os ikke køre endnu en sæson på den måde.
                          3 angribere der kan spille fra start plus en udviklingsspiller tak.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hvis vi kan få ham til halv løn, og den anden halvdel bliver brugt på en "tried-and-true" målscorer, som f.eks. en Dalgaard eller en Bechmann, så er jeg også klar. Han er bedre end folk giver ham kredit for, omend han indiskutabelt scorer for lidt. Men han har aldrig lagt skjul på, hvilken slags spiller han var blevet, så Poul, eller Troels, eller TC eller hvem fan' det var der hentede ham (jeg kan ikke huske det på stående fod), kan ikke påstå de ikke var advaret.
                            http://www.ob.dk/artikel/morten-skoubo-til-ob.aspx
                            TC har vist "æren"..."
                            ..... Morten Skoubo er en erfaren angriber af rigtig høj klasse. Både fysisk, teknisk og afslutningsmæssigt holder han et højt niveau...."Han vil kunne bidrage med sin energi, sin skarphed og sin rutine"

                            Bum Bum Bum han var rigtigt meget skadet det ørste stykke tid så vidt jeg husker....så fysikken var vel sådan lidt so so...skarphed og afslutningsmæssigt højt niveau.....tjaaah bum bum...har været meget efter ham og kaldte det et giga fejlkøb, må indrømme han med tiden har fundet sin beretigelse. kan da godt være han ikke lagde skjul på hvad han var blevet...men tror da TC troede han havde købt en målscorer.....but what the heck...TC troede sgu så meget!!!!...............
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #29
                              Forlæng med Skoubo! Han har superligaens flotteste hår!

                              Åhhhhhhh Morten Skooubo, du er mega go' og du har flottee sko, og du er sååå go'

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Hvis vi kan få ham til halv løn, og den anden halvdel bliver brugt på en "tried-and-true" målscorer, som f.eks. en Dalgaard eller en Bechmann, så er jeg også klar. Han er bedre end folk giver ham kredit for, omend han indiskutabelt scorer for lidt. Men han har aldrig lagt skjul på, hvilken slags spiller han var blevet, så Poul, eller Troels, eller TC eller hvem fan' det var der hentede ham (jeg kan ikke huske det på stående fod), kan ikke påstå de ikke var advaret.
                                Helt enig... Kadrii, Skoubo og f.eks. Dalgaard kunne være et udemærket bud til to angribere på toppen, og en reserve... suppleret op med talenter af egen avl...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X