Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Ja, han kan vel ikke skuffe..... kun overraske positivt.... så det er en ren win-win
    Jeps .. og han er sikkert billig 😘
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      John Faxe er ledig.... og veletableret
      At Faxe er ledig er der en grund til Veletableret? Well ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Han er en dygtig superligatræner. Han er stadig ung og virker ikke bange for at udfordre med nye idéer og forstår at få det optimale ud af de spillere han arbejder med.
        Han har i mine øjne gjort det godt i Helsingør. I sin fodboldkarriere var han en samlingsfigur/kaptajn med stort “K” og den stil har han taget med i sin trænergerning. Han har en moderne ledelsesstil/trænerstil.
        Men ja, han er det mest ukendte kort på min lille liste og det kan da godt være Riddersholm bør rykkes op som nummer 3 på listen. Det er meget tæt og der er fordele og ulemper ved alle konstallationer.
        Men det hele afhænger af hvad OB vil både lige nu og de kommende år.

        Hvem vil du pege på? og hvorfor.

        Okay , jeg har ikke fulgt med i Helsingør´s kampe og udvikling . Jeg har set få kampe med Helsingør og der har de ikke været fandens gode men det skyldes jo også et ringe materiale .
        Jeg har ikke et bestemt navn jeg ønsker , dog nogle jeg ikke ønsker så som Mølby , Wieghorst og Peter Sørensen . Syntes jeg er lidt træt af de danske trænere som giver følelsen af indavl eller en flok rundetrunter som kører i ring uden at udrette det store .
        Mit store ønske er en u´lænding som kan komme med friske og nye ideer som ikke er forudindtaget på danske middelmådige spillere som kan følge dem rundt i klubberne . Han må gerne bringe ny gejst , optimisme og tro ind i vores skrantende klub . En blanding af Bruce Rioch og Zorninger . Han skal være troværdig og favnende overfor omgivelserne i klubben.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Okay , jeg har ikke fulgt med i Helsingør´s kampe og udvikling . Jeg har set få kampe med Helsingør og der har de ikke været fandens gode men det skyldes jo også et ringe materiale .
          Jeg har ikke et bestemt navn jeg ønsker , dog nogle jeg ikke ønsker så som Mølby , Wieghorst og Peter Sørensen . Syntes jeg er lidt træt af de danske trænere som giver følelsen af indavl eller en flok rundetrunter som kører i ring uden at udrette det store .
          Mit store ønske er en u´lænding som kan komme med friske og nye ideer som ikke er forudindtaget på danske middelmådige spillere som kan følge dem rundt i klubberne . Han må gerne bringe ny gejst , optimisme og tro ind i vores skrantende klub . En blanding af Bruce Rioch og Zorninger . Han skal være troværdig og favnende overfor omgivelserne i klubben.
          Har det på samme måde med de danske trænere som dig. De er lidt grå og kedelige. Men tvivler på vi får en udlænding. Næsten sikker på vi ender op med Michaelsen....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Har det på samme måde med de danske trænere som dig. De er lidt grå og kedelige. Men tvivler på vi får en udlænding. Næsten sikker på vi ender op med Michaelsen....
            Jeg har også Michaelsen i top - efter Hjulmand som manager - men egentlig tænder jeg ikke vildt ved nogen af de nævnte danske navne, når det kommer til stykket. Har selv tilføjet Lønstrup, som jeg tror er kvalitet til en overkommelig pris (så er der råd til spillere). Men er det ikke et problem at de nævnte ikke har fungeret i store klubber (Glem Glen).
            Tænk hvis vi kunne lave en Østersund. (i øvrigt fed by/område).
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Har det på samme måde med de danske trænere som dig. De er lidt grå og kedelige. Men tvivler på vi får en udlænding. Næsten sikker på vi ender op med Michaelsen....
              Tror jeg vil kunne leve med Michaelsen , han er heller ikke en af rundetrunterne endnu
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                At Faxe er ledig er der en grund til Veletableret? Well ...
                Han er nok mere veletableret end Uffe P.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Tror jeg vil kunne leve med Michaelsen , han er heller ikke en af rundetrunterne endnu
                  Ja må indrømme jeg ikke har fulgt ham så meget. Men han er da ikke så slidt som en del andre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ja må indrømme jeg ikke har fulgt ham så meget. Men han er da ikke så slidt som en del andre.
                    Netop
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Har det på samme måde med de danske trænere som dig. De er lidt grå og kedelige. Men tvivler på vi får en udlænding. Næsten sikker på vi ender op med Michaelsen....
                      Det er jo heller ikke en kvalitet i sig selv at være tysker eller svensker. Hovedsagen må være at der kommer nye øjne på. Sidder øjnene så i hovedet Michelsen, Riddersholm eller Kuhn er for mig næsten underordnet, bare det er bedste kandidat til jobbet, med de krav der følger med, der får det.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det er jo heller ikke en kvalitet i sig selv at være tysker eller svensker. Hovedsagen må være at der kommer nye øjne på. Sidder øjnene så i hovedet Michelsen, Riddersholm eller Kuhn er for mig næsten underordnet, bare det er bedste kandidat til jobbet, med de krav der følger med, der får det.
                        Der kan også være dem som siger nej tak til jobbet hvis økonomi og målsætninger/trup ikke hænger sammen. Det er jo ikke givet at en træner automatisk siger ja til vores setup. Der var en som nævnt at et trænerjob i Ådalen kan være ensbetydende det sidste træner job. Tror det var i SFÅ

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Der kan også være dem som siger nej tak til jobbet hvis økonomi og målsætninger/trup ikke hænger sammen. Det er jo ikke givet at en træner automatisk siger ja til vores setup. Der var en som nævnt at et trænerjob i Ådalen kan være ensbetydende det sidste træner job. Tror det var i SFÅ
                          Det er måske uklart formuleret af mig, men jeg mener næsten det siger sig selv at hvis der en træner der ikke vil have jobbet p.gr.a. forholdene er han vel ikke kandidat til det.

                          Jeg formoder der er gang i nogen indledende samtaler hvor begge parter kommer med krav og forventninger til hinanden. Derefter skal de så få "enderne til at nå sammen" som det ofte udtrykkes, med de trænere der IKKE er blevet "forskrækket"
                          Last edited by manner; 27-05-2018, 15:23.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            https://www.fyens.dk/article/3259077...utm_medium=RSS

                            OB er ligeså forudsigelige som de plejer at være. Spørgsmålet er så om ledelsen har nosser nok til at gå ud og indrømme, at det her er et opgør med Kents boldbesiddende stil, for det er det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://www.fyens.dk/article/3259077...utm_medium=RSS

                              OB er ligeså forudsigelige som de plejer at være. Spørgsmålet er så om ledelsen har nosser nok til at gå ud og indrømme, at det her er et opgør med Kents boldbesiddende stil, for det er det.
                              Det er så en god del af "folkekravet" der opfyldes .. og jeg er enig i at det er en omlægning af stilen, men den har vel været antydet af JH en del mdr. at spillet skulle lægges om. Jeg vil håbe det ikke betyder længere vej til holdetfor de mest indlysende talenter.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://www.fyens.dk/article/3259077...utm_medium=RSS

                                OB er ligeså forudsigelige som de plejer at være. Spørgsmålet er så om ledelsen har nosser nok til at gå ud og indrømme, at det her er et opgør med Kents boldbesiddende stil, for det er det.
                                Så du tror vi bliver et decideret kontra hold?
                                Umiddelbart tror jeg ikke det nødvendigvis bliver et opgør så meget som en omlægning, men kan godt være jeg undervurderer det..

                                Comment

                                Working...
                                X