Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.fyens.dk/debat/-Sport-Fy...rtikel/3258622

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Riddersholm som ville passe perfekt ind men som ingen vil have..
      Uden at du skal afsløre for meget.. Er det udenlandske trænere du har hørt om også?
      Jeg ved nu ikke, hvor perfekt han ville passe ind, men det kan da godt være, min enorme uvilje mod hans stil og facon gør det det svært for at bedømme ham objektivt.

      De er begge meget veletablerede navne i dansk fodbold.
      SLO

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
        Jeg ved nu ikke, hvor perfekt han ville passe ind, men det kan da godt være, min enorme uvilje mod hans stil og facon gør det det svært for at bedømme ham objektivt.

        De er begge meget veletablerede navne i dansk fodbold.
        Giver selvfølgelig lidt mening og ringe til den tidligere OBer og fynbo i FCM, bare lige for at høre om han er træt af Steinlein og vennerne

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
          Det der undrer mig mest er, at man tilsyneladende går efter en stor kanon til trænerposten, men samtidig kun har økonomi til at hente transferfrie spillere. Det lyder i mine ører som et projekt, der nemt kunne ende som Kent Nielsen version 2, hvor man har en dygtig og anerkendt træner, som ikke kan få spillere, der evner at spille, som han vil have dem til.
          Derfor er jeg også umiddelbart mere lun på ideen om at satse på en pragmatisk type som Bo Henriksen, indtil vi har større økonomiske muskler at spille med på transfermarkedet.

          Vi må se, hvad det ender med. Fodbolddanmark kommer i hvert fald til at spærre øjnene op, hvis det skulle lykkes at lande et af de navne, jeg har hørt.
          Det givet heller ingen mening for mig. Går man efter det store navn bør det også kunne følges op med et par kvalitetssignings. Også hvad jeg havde forventet da man hentede Kent.
          Det er et godt signal at ansætte en kapacitet - det sender nogle gode signaler om at der er ambitioner til stede og kan være med til at skabe noget begejstring / øget interesse. Men hvis det så følges op af at man henter 2 kontraktfrie spillere fra en superliga nedrykker og jh derefter erklære vinduet lukket, at man skam er godt tilfreds og ellers går efter en spændende 6 plads....Så dør den begejstring jo hurtigt igen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Riddersholm som ville passe perfekt ind men som ingen vil have..
            Uden at du skal afsløre for meget.. Er det udenlandske trænere du har hørt om også?
            Hjulmand ville være et vildt navn at hente og kunne give mening ifht vores arbejde med at booste akademiet, jeg tror dog heller ikke på han er realistisk. Ridderholm og Michelsen er jo begge uden job pt. hvilket naturligvis gør det hele meget lettere. De har begge noget karisma og nogle fodboldfaglige idéer som vi absolut godt kan bruge. Christian Lønstrup kunne jeg også sagtens se nogle spændende perspektiver i. Bo Henriksen vil komme med noget vildskab og mandskabspleje som vi altid vil have gavn af og hans fodboldfaglighed skal man absolut ikke underkende.
            Min store frygt er at vi endnu engang går tilbage til en fuser og eksempelvis henter Henrik Clausen.

            En mand som Riddersholm ville jeg nok hellere se som et supplement til vores fodboldorganisation i en anden funktion end cheftræner.

            Min proriterede liste over de navne jeg anser som realistiske ser pt. sådan her ud:

            Jakob Michelsen
            Bo Henriksen
            Christian Lønstrup
            Glen Riddersholm

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Hjulmand ville være et vildt navn at hente og kunne give mening ifht vores arbejde med at booste akademiet, jeg tror dog heller ikke på han er realistisk. Ridderholm og Michelsen er jo begge uden job pt. hvilket naturligvis gør det hele meget lettere. De har begge noget karisma og nogle fodboldfaglige idéer som vi absolut godt kan bruge. Christian Lønstrup kunne jeg også sagtens se nogle spændende perspektiver i. Bo Henriksen vil komme med noget vildskab og mandskabspleje som vi altid vil have gavn af og hans fodboldfaglighed skal man absolut ikke underkende.
              Min store frygt er at vi endnu engang går tilbage til en fuser og eksempelvis henter Henrik Clausen.

              En mand som Riddersholm ville jeg nok hellere se som et supplement til vores fodboldorganisation i en anden funktion end cheftræner.

              Min proriterede liste over de navne jeg anser som realistiske ser pt. sådan her ud:

              Jakob Michelsen
              Bo Henriksen
              Christian Lønstrup
              Glen Riddersholm
              Hvad er det der kvalificerer Lønstrup til at være en ønsketræner for OB ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvad er det der kvalificerer Lønstrup til at være en ønsketræner for OB ?
                Det forstår jeg heller ikke. Hvis det er for det han har gjort med Helsingør, så kunne man jo lige så godt have hentet Thomasberg for det han gjorde med Hobro. Osv.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvad er det der kvalificerer Lønstrup til at være en ønsketræner for OB ?

                  Han er en dygtig superligatræner. Han er stadig ung og virker ikke bange for at udfordre med nye idéer og forstår at få det optimale ud af de spillere han arbejder med.
                  Han har i mine øjne gjort det godt i Helsingør. I sin fodboldkarriere var han en samlingsfigur/kaptajn med stort “K” og den stil har han taget med i sin trænergerning. Han har en moderne ledelsesstil/trænerstil.
                  Men ja, han er det mest ukendte kort på min lille liste og det kan da godt være Riddersholm bør rykkes op som nummer 3 på listen. Det er meget tæt og der er fordele og ulemper ved alle konstallationer.
                  Men det hele afhænger af hvad OB vil både lige nu og de kommende år.

                  Hvem vil du pege på? og hvorfor.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                    Jeg ved nu ikke, hvor perfekt han ville passe ind, men det kan da godt være, min enorme uvilje mod hans stil og facon gør det det svært for at bedømme ham objektivt.

                    De er begge meget veletablerede navne i dansk fodbold.
                    John Faxe er ledig.... og veletableret

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      John Faxe er ledig.... og veletableret
                      Næppe SÅ veletableret .. men jeg forstår snildt ironien i dit indlæg 🙃
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Næppe SÅ veletableret .. men jeg forstår snildt ironien i dit indlæg 

                        Comment


                          Der er vist noget med, at Michael Laudrup stopper nede i mellemøsten. Jeg siger det bare...
                          Måske kunne han tage en rolle som spillende træner? Der er vel stadig gemt en guldbold eller to i de gamle ben.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Næppe SÅ veletableret .. men jeg forstår snildt ironien i dit indlæg 
                            https://da.wikipedia.org/wiki/Katego...re_fra_Danmark

                            Comment


                              Mange fede navne .. Brian Chrøis ville være et uventet og spektakulært valg 🤨😜
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Mange fede navne .. Brian Chrøis ville være et uventet og spektakulært valg 🤨😜
                                Ja, han kan vel ikke skuffe..... kun overraske positivt.... så det er en ren win-win

                                Comment

                                Working...
                                X