Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ikke mere en joke end mange andre nævnte i tråden
    Det kan du så have ret i, men det forår han har leveret med Silkeborg diskvalificerer ham fuldstændig i min verden. Det har været grotesk ringe, minus et par pokalkampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det kan du så have ret i, men det forår han har leveret med Silkeborg diskvalificerer ham fuldstændig i min verden. Det har været grotesk ringe, minus et par pokalkampe.
      Det har helt sikkert været skidt for SIF, men PS fremstår dog bedre i medierne end KN/JH sammenlagt .. det siger selvf. ikke så meget, men han er klar i spyttet, og er vel type- og stilmæssigt forholdvis tæt på den stil der har været praktiseret i OB under KN
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Jeg fatter det ikke, hvis ikke bestyrelsen benytter chancen for at rive nælden op med rod denne gang. Jesper Hansen er mindst lige så skyldig som Kent Nielsen i det her. Hvis han får indflydelse på den kommende træner, vil det her føles ligesom at pisse i bukserne på en kold vinterdag. Med mindre den nye træler er en Ove Pedersen-type som har et stort netværk og ikke er bange for at give vores elendige direktør æren for de gode transfers.

        Jesper Hansen har ikke niveauet til OB, og det har stået klart i efterhånden flere år. Hvorfor blive ved med at holde fast i en mand som skaber så dårlige resultater?

        Han har pisset pengene væk på det ene elendige eller middelmådige indkøb efter det andet. Hans gode køb kan tælles på ganske få fingre.

        Den mand kan INTET.
        Last edited by StateTrooper; 21-05-2018, 17:15.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Peter Sørensen? Argh det er da en joke ik?

          En træner der har stablet et hold på benene der ikke kan forsvare sig mod nogle hold i Superligaen. Det bliver et nej tak fra mig af.
          Også et kæmpe nej tak til Peter Sørensen herfra .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det er desværre sådan JH er skruet sammen. Han er ingen ørn i medierne... desværre. Men jeg tror nu ikke på de står på bar bund mht en ny træner. Jeg er overbevist om at de har en liste med navne.
            Han bekræfter vel det i Stemmer fra Ådalen hvor han, som jeg husker det, siger, at de hele tiden holder øje med mulige spillere og også trænermarkedet.
            Jeg tror Christian Lønstrup kunne være et godt emne -hvis det skal være en dansker. Glem helt Hemme, men også Glen og nok Kuhn
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Jeg fatter det ikke, hvis ikke bestyrelsen benytter chancen for at rive nælden op med rod denne gang. Jesper Hansen er mindst lige så skyldig som Kent Nielsen i det her. Hvis han får indflydelse på den kommende træner, vil det her føles ligesom at pisse i bukserne på en kold vinterdag. Med mindre den nye træler er en Ove Pedersen-type som har et stort netværk og ikke er bange for at give vores elendige direktør æren for de gode transfers.

              Jesper Hansen har ikke niveauet til OB, og det har stået klart i efterhånden flere år. Hvorfor blive ved med at holde fast i en mand som skaber så dårlige resultater?

              Han har pisset pengene væk på det ene elendige eller middelmådige indkøb efter det andet. Hans gode køb kan tælles på ganske få fingre.

              Den mand kan INTET.
              Og det VED Augustinus. Og som ansvarlig for det hele er han nødt til at fyre Jesper ved den mindste svipser - og den kommer.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Top-3 må simpelthen hedde følgende: Jakob Michelsen, Christian Lønstrup og Bo Henriksen.
                Enig og jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Jakob Michelsen i OB.
                Men begge de to andre vil jeg heller ikke være ked af.
                Last edited by OleKBH; 21-05-2018, 17:48.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Og det VED Augustinus. Og som ansvarlig for det hele er han nødt til at fyre Jesper ved den mindste svipser - og den kommer.
                  Hvis ikke at han er fredet af NT ..... han HAR trods alt bragt noget stabilitet og økonomisk balance til OB .... fået ro på efter en hektisk og urolig periode ..... men det er i mine øjne også det han kan .... hvis vi vil op på et højere niveau så skal det være en anden der tænker progressivt .... men også en der ikke vil revolutinere men bygge videre på det fundament JH trods alt har bygget op..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Hvis ikke at han er fredet af NT ..... han HAR trods alt bragt noget stabilitet og økonomisk balance til OB .... fået ro på efter en hektisk og urolig periode ..... men det er i mine øjne også det han kan .... hvis vi vil op på et højere niveau så skal det være en anden der tænker progressivt .... men også en der ikke vil revolutinere men bygge videre på det fundament JH trods alt har bygget op..
                    Tænker i hvert fald at facilitets delen bliver gjort færdigt eller ihvertfald ordentligt igangsat inden man laver den slags manøvrer. Så er der forhåbentlig efterhånden styr på økonomien, omgivelserne og forhåbentlig også bygget en ganske fin struktur op internt i forhold til at få talenterne op. Så har JH ligesom fået lagt en forhåbentlig god bund i klubben og så bliver der evalueret på om han kan rykke os det skridt videre.

                    Comment


                      I mine øjne, er følgende navne de mest realistiske:
                      1. Jacob Michelsen (tror det ender med at blive ham)

                      2. Allan Kuhn

                      3. Bo Henriksen / Guld Glen (håber virkelig ikke på sidstnævnte, men kunne godt forestille mig, at han var højt oppe på shortlisten)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        I mine øjne, er følgende navne de mest realistiske:
                        1. Jacob Michelsen (tror det ender med at blive ham)

                        2. Allan Kuhn

                        3. Bo Henriksen / Guld Glen (håber virkelig ikke på sidstnævnte, men kunne godt forestille mig, at han var højt oppe på shortlisten)
                        Hvis ikke RFC snupper Michelsen
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Jeg fatter det ikke, hvis ikke bestyrelsen benytter chancen for at rive nælden op med rod denne gang. Jesper Hansen er mindst lige så skyldig som Kent Nielsen i det her. Hvis han får indflydelse på den kommende træner, vil det her føles ligesom at pisse i bukserne på en kold vinterdag. Med mindre den nye træler er en Ove Pedersen-type som har et stort netværk og ikke er bange for at give vores elendige direktør æren for de gode transfers.

                          Jesper Hansen har ikke niveauet til OB, og det har stået klart i efterhånden flere år. Hvorfor blive ved med at holde fast i en mand som skaber så dårlige resultater?

                          Han har pisset pengene væk på det ene elendige eller middelmådige indkøb efter det andet. Hans gode køb kan tælles på ganske få fingre.

                          Den mand kan INTET.
                          I et af de interviews JH gav i dag, fik han udtrykt at træneren i OB har meget stor indflydelse på de spillerkøb, der sker. Måske er det grunden til at JH ikke er røget - at KN langt hen ad vejen har fået de spillere han ville inden for det budget der nu engang er. Så peger pilen mere må KN, end jeg egentligt troede. Det kan være en forklaring på at JH ikke er røget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            I et af de interviews JH gav i dag, fik han udtrykt at træneren i OB har meget stor indflydelse på de spillerkøb, der sker. Måske er det grunden til at JH ikke er røget - at KN langt hen ad vejen har fået de spillere han ville inden for det budget der nu engang er. Så peger pilen mere må KN, end jeg egentligt troede. Det kan være en forklaring på at JH ikke er røget.
                            Der er bare så mange andre ting i at være sportsdirektør i OB end at købe spillere til 1.holdet. Derfor har JH stadigvæk et job..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Der er bare så mange andre ting i at være sportsdirektør i OB end at købe spillere til 1.holdet. Derfor har JH stadigvæk et job..
                              Jeg siger ikke, at jeg er enig. Jeg prøver at forklare, hvorfor bestyrelsen har valgt ikke at fyre JH. Måske er man tilfredse med den måde han driver klubben økonomisk. Måske er man tilfredse med, at han er den sportsdirektør, som endelig ser ud til at få gjort noget ved forholdene i Ådalen. Der kan være mange forklaringer på, hvorfor bestyrelsen ikke mener, at JH skal væk.
                              Man må gå ud fra at man fyrede ham, hvis man ikke var tilfreds med ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                I et af de interviews JH gav i dag, fik han udtrykt at træneren i OB har meget stor indflydelse på de spillerkøb, der sker. Måske er det grunden til at JH ikke er røget - at KN langt hen ad vejen har fået de spillere han ville inden for det budget der nu engang er. Så peger pilen mere må KN, end jeg egentligt troede. Det kan være en forklaring på at JH ikke er røget.
                                Sportsdirektøren kan jo også sige til og fra ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X