Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
    jeg er så bange for at jinxe det, men puha, hvor er det bare smukt... Det er som et HCA eventyr. Og jeg er ikke så dygtig til at kunne have sympati for FCM men hvor det dog ville være alt for lækkert, hvis BIF har pisset det hele.
    BIF har vel højst 50 vanvittige fans. Men ellers må alle danske klubber da have den dybeste respekt for den fanscene og den genrejsning som vores tre-dobbelte floptræner har bidraget klogt til. Jeg synes BIF har for få danske spillere nu. Er der ikke typisk kun 2-3 stykker i startopstillingen. Og jeg håber de får guld - men græder ikke hvis FCM vinder, for hvor kan jeg dog godt lide hr Thorup m.fl. Men det er mig bekendt en udenlandsk ejet klub. Dem kan jeg principielt ikke udstå. Det vigtigste for mig er som altid at FCK ikke vinder guld og mit største håb er, at de bliver nr 4. Vigtigere end hvem der får guld
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Horsens tilgang til tingene kan altid diskuteres, ligeledes taktikken Bo benytter. Men hold kæft hvor de kæmper og altid gir sig 100 %! Den mand har karismaen, engagementet og passionen der kan give solskins på en ellers røv syg regnvejrs mandag! Jeg har længe gerne set ham i OB, da hans tilstedeværelse alene kan få mig på stadion! Jeg ser ikke Horsens kampe pga deres driblinger eller et-to afleveringer, og tip 20 med en bold på hovedet! Jeg ser dem udelukkende fordi jeg konstant håber at se fodboldpassionen fra Bo sprøjte ud i skærmen.

      Han har alt det jeg søger fra en træner i forhold udstråling, medie tække og engagement! Og lad os blive enige om at deres taktik trods alt virker bedre end vores!! Jeg har ikke behov for tikitaka boldmassage, jeg vil bare se fight og taklinger og spillere der ofre sig for trøjen uagtet af deres løn og talent! Det får du med garanti fra samtlige mand udtaget til truppen når Bo’s hold spiller!’

      Håber at se ham i Ådalen igen!!

      /Dinjo

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        BIF har vel højst 50 vanvittige fans. Men ellers må alle danske klubber da have den dybeste respekt for den fanscene og den genrejsning som vores tre-dobbelte floptræner har bidraget klogt til. Jeg synes BIF har for få danske spillere nu. Er der ikke typisk kun 2-3 stykker i startopstillingen. Og jeg håber de får guld - men græder ikke hvis FCM vinder, for hvor kan jeg dog godt lide hr Thorup m.fl. Men det er mig bekendt en udenlandsk ejet klub. Dem kan jeg principielt ikke udstå. Det vigtigste for mig er som altid at FCK ikke vinder guld og mit største håb er, at de bliver nr 4. Vigtigere end hvem der får guld
        Men I forhold til at de fans ikke ville være der hvis Brøndby var konsekvent omkring straf og karantæner så måtte det jo gå galt. Det er et af de få områder hvor jeg faktisk har noget der minder om respekt for FCK.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
          Horsens tilgang til tingene kan altid diskuteres, ligeledes taktikken Bo benytter. Men hold kæft hvor de kæmper og altid gir sig 100 %! Den mand har karismaen, engagementet og passionen der kan give solskins på en ellers røv syg regnvejrs mandag! Jeg har længe gerne set ham i OB, da hans tilstedeværelse alene kan få mig på stadion! Jeg ser ikke Horsens kampe pga deres driblinger eller et-to afleveringer, og tip 20 med en bold på hovedet! Jeg ser dem udelukkende fordi jeg konstant håber at se fodboldpassionen fra Bo sprøjte ud i skærmen.

          Han har alt det jeg søger fra en træner i forhold udstråling, medie tække og engagement! Og lad os blive enige om at deres taktik trods alt virker bedre end vores!! Jeg har ikke behov for tikitaka boldmassage, jeg vil bare se fight og taklinger og spillere der ofre sig for trøjen uagtet af deres løn og talent! Det får du med garanti fra samtlige mand udtaget til truppen når Bo’s hold spiller!’

          Håber at se ham i Ådalen igen!!

          /Dinjo
          Jeg ser det som OB dna i Horsens trøjer.
          Jeg vil også gerne have Bo til Odense.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Jeg ser det som OB dna i Horsens trøjer.
            Jeg vil også gerne have Bo til Odense.
            Tilslutter mig tanken om Bo H som ny træner. En mand som rent faktisk guider og motiverer spillerne under kampen, er vi ikke forvænt med.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Jeg ser det som OB dna i Horsens trøjer.
              Jeg vil også gerne have Bo til Odense.
              Tænker på hvad han kunne drive det til i OB hvor der er bedre fodbold spillere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Jeg ser det som OB dna i Horsens trøjer.
                Jeg vil også gerne have Bo til Odense.
                For mig at se er det utroligt at så mange vil gå fra, at spille fodbold ... til ... at spille indkast.
                Hver sin smag.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  For mig at se er det utroligt at så mange vil gå fra, at spille fodbold ... til ... at spille indkast.
                  Hver sin smag.
                  Tror nu sagtens Bo kan spille på en anden måde. Synes faktisk Horsens har spillet ganske gode fodboldkampe, specielt den første kamp i foråret mod FCM. Der SPILLEDE de dem ud af banen. Men ja, de kan gøre ondt på alle med deres dødbolde. Men det er også fordi de ikke har råd til at købe dyre gode teknikere, så må man jo vinde på en anden måde.

                  Synes vores materiale er okay, og hvis man så kunne få Bo’s motivation og engangement ind i holdet, så tror jeg det kunne rykke et godt stykke.
                  Han har jo formået at have succes både i Brønshøj og Horsens, med et af rækkens mindste budgetter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    For mig at se er det utroligt at så mange vil gå fra, at spille fodbold ... til ... at spille indkast.
                    Hver sin smag.
                    Ikke utroligt, når man tænker på graden mange er træt af Jesper Hansen og Kent Nielsens OB.

                    Det er faktisk meget naturligt - og logisk. Og helt i tråd med hvordan OBs DNA er og har været, før OSE og krejlerkongen dukkede op.

                    Man bruger de midler, man har i truppen. Horsens har én der kan tage lange indkast, så bruger man da det våben.

                    Vi har en masse spillere, der passer bedre til direkte fodboldspil, dem skal man da klart lade spille opspil i én uendelighed...

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      For mig at se er det utroligt at så mange vil gå fra, at spille fodbold ... til ... at spille indkast.
                      Hver sin smag.
                      Spille indkast.. Ser du overhovedet Horsens kampe, udover de mange highlights hvor de får chancer ud af ingenting på indkast? De lægger hele tiden på deres spil. De er nu begyndt at bygge spillet op nedefra.
                      Mener du seriøst, at OB spiller pænere fodbold? Og hvad er flot fodbold? Jeg er så træt af de wannabe spanske kopilort. Jeg vil have OB's DNA tilbage, og så er jeg træt af at se på en træner, der sidder passiv bortset fra, når han skriger af spillerne.
                      Vil du seriøst ikke hellere have oplevelser som dem Horsens har og blive smittet med den passion Bo har, end at blive budt det alibifodbold OB spiller og se Kent's attitude, hvor han udstråler, at han ikke engang selv tror på det?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                        Spille indkast.. Ser du overhovedet Horsens kampe, udover de mange highlights hvor de får chancer ud af ingenting på indkast? De lægger hele tiden på deres spil. De er nu begyndt at bygge spillet op nedefra.
                        Mener du seriøst, at OB spiller pænere fodbold? Og hvad er flot fodbold? Jeg er så træt af de wannabe spanske kopilort. Jeg vil have OB's DNA tilbage, og så er jeg træt af at se på en træner, der sidder passiv bortset fra, når han skriger af spillerne.
                        Vil du seriøst ikke hellere have oplevelser som dem Horsens har og blive smittet med den passion Bo har, end at blive budt det alibifodbold OB spiller og se Kent's attitude, hvor han udstråler, at han ikke engang selv tror på det?
                        Jeg er ikke fan af OB, men ja jeg vil seriøst meget meget hellere se et spilkoncept som Kents, end det indkasthelvede som Horsens står for.
                        Ja de spiller også af og til, det er slet ikke der fokus er, bolden op, men spillet er så meget lagt op på de indkast at der vel går 30-45 sek hver gang de skal tage et ... det er antifodbold i min verden.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg er ikke fan af OB, men ja jeg vil seriøst meget meget hellere se et spilkoncept som Kents, end det indkasthelvede som Horsens står for.
                          Ja de spiller også af og til, det er slet ikke der fokus er, bolden op, men spillet er så meget lagt op på de indkast at der vel går 30-45 sek hver gang de skal tage et ... det er antifodbold i min verden.
                          Hvis du ikke er fan af OB kan du vel være ligeglad hvordan vi spiller? Derudover så er det sandt hvad der bliver pointeret flere steder allerede, nemlig at Horsens faktisk i perioder spiller ganske fin fodbold. Det har de langsomt, men sikkert fået lagt på deres spil efter de har fået en solid base. Og ville det virkelig være bedre for Horsens at spille Kent Nielsen-fodbold, og så til gengæld bytte plads med Helsingør i tabellen?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Hvis du ikke er fan af OB kan du vel være ligeglad hvordan vi spiller? Derudover så er det sandt hvad der bliver pointeret flere steder allerede, nemlig at Horsens faktisk i perioder spiller ganske fin fodbold. Det har de langsomt, men sikkert fået lagt på deres spil efter de har fået en solid base. Og ville det virkelig være bedre for Horsens at spille Kent Nielsen-fodbold, og så til gengæld bytte plads med Helsingør i tabellen?
                            Selvfølgelig ikke, jeg er jo fan af fodbold og går da op i hvordan alle hold spiller ... jeg elsker forskellighed, men jeg håber ikke at indkastbold spreder sig.
                            Ja, Horsens spiller af og til bolden langs jorden, men det altovervejende fokus og det der sker i 90% af tiden er at losse bolden op til dueller og dermed få indkast eller andre dødbolde ... sådan ser jeg det og nej det er jeg bestemt ikke fan af, synes det er utroligt kedeligt at se på.
                            Bo Henriksen er engageret, men derfor kan det bold han står for godt være utroligt kedeligt.
                            Last edited by Entusiastens; 19-05-2018, 09:49.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Tænker på hvad han kunne drive det til i OB hvor der er bedre fodbold spillere.
                              Måske..jeg kan også godt lade mig friste og besnære af de kvaliteter Bo har, og håbe han kan forløse dem i en endnu større ramme, med flere ressourcer til rådighed. MEN, det er jo ikke sikkert, at Bo kan præstere på samme måde i en klub, hvor der er store forventninger og pres. Hans evner har jo altid udfoldet sig i klubber, der havde små midler og som hele tiden var underdogs, den rolle som undermålernes træner, der finder motivation til at overpræstere udfylder han perfekt. Men det betyder jo ikke nødvendigvis, han ville kunne få samme succes i andre rammer.

                              Jeg ville dog finde det superspændende, hvis han havnede her.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Selvfølgelig ikke, jeg er jo fan af fodbold og går da op i hvordan alle hold spiller ... jeg elsker forskellighed, men jeg håber ikke at indkastbold spreder sig.
                                Det er så bare en komplet fejlfortolkning og unuanceret måde at se den måde Horsens spiller på som indkastbold. De har langt flere aspekter i deres spil. Og har forøvrigt nået meget længere for næsten ingen midler end man kunne forvente. De ville da være idioter hvis de så pludselig kun skulle spille tikitaka (hvilket for øvrigt også kan være røvsygt)

                                Comment

                                Working...
                                X