Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Vi har ikke brug for "baby steps". Vi har brug for at de bliver 100 procent bedre til deres arbejde. Hurtigere, helst omgående.

    Ellers skal de væk.

    MvH ChrisOB
    Må jeg høre dig om en ting? Hvilken sportsdirektør så du gerne vi fik?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg giver op

      Men hvis jeg en dag kommer i problemer med loven hyrer jeg dig og MaxHH herinde fra.
      Max til at holde styr på det lovmæssige og dig til at argumentere min sag overfor dommeren. Så kan det ikke gå galt
      Hmmm, men hvis dommeren hedder Jesper Hansen...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Hmmm, men hvis dommeren hedder Jesper Hansen...
        Så bliver det sgu i det mindste underholdene

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
          Må jeg høre dig om en ting? Hvilken sportsdirektør så du gerne vi fik?
          Jeg ville sgu gerne have Troels Bech tilbage en dag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fuldstændig enig. Kæmpe forskel. Hvis man læser de fleste andre fan fora i dk er de fleste lige så utilfredse med deres udulige og dumme sportschef. Alle laver fejl

            Men for satan hvor har han lavet mange fejl og ikke været sit job værdig med at sammensatte et hold og en trup ud fra de penge han har haft tilrådighed. Er du rådden hvor har jeg svinet manden til i mange år. Specielt fra 2015-2017.

            Jeg syntes bare at han har hævet sig selv op på et ok med pil ned de sidste 6-12 måneder
            Der er forskel på selve arbejdet, ikke princippet. En professionel får kontant afregning, afhængig af resultatet af deres arbejde. Upåagtet indholdet af arbejdet.

            Så at male en mur korrekt er, i princippet, det samme som at ramme rigtigt på transfermarkedet. Og omvendt.

            Ja det er sværere at lykkes som sportsdirektør, men de får altså penge for at lykkes. Det er deres arbejde.

            Ligesom håndværkeren får penge for at udføre sit job 100 procent korrekt eller også... oversvømmelse.

            Jeg kan også observere fremskridt, men jeg vil ikke rose, før der reelt er grund til det.

            Heller ikke JM. Vi tabte den første kamp, og fik blackout. Han får dog længere snor, fordi han lige er kommet og skal rydde op i et rod, der også har eksisteret de sidste 6-12 måneder.

            No mercy. ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
              Må jeg høre dig om en ting? Hvilken sportsdirektør så du gerne vi fik?
              Én der er dygtigere end JH og fører os fremad. Det er heldigvis ikke mit job at finde sådan én, men det er mit "job" som OB fan igennem 25 år at påpege, når nogen ikke gær OB bedre.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så bliver det sgu i det mindste underholdene
                👍Der har du ret det bliver BIG SHOW!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Der er forskel på selve arbejdet, ikke princippet. En professionel får kontant afregning, afhængig af resultatet af deres arbejde. Upåagtet indholdet af arbejdet.

                  Så at male en mur korrekt er, i princippet, det samme som at ramme rigtigt på transfermarkedet. Og omvendt.

                  Ja det er sværere at lykkes som sportsdirektør, men de får altså penge for at lykkes. Det er deres arbejde.

                  Ligesom håndværkeren får penge for at udføre sit job 100 procent korrekt eller også... oversvømmelse.

                  Jeg kan også observere fremskridt, men jeg vil ikke rose, før der reelt er grund til det.

                  Heller ikke JM. Vi tabte den første kamp, og fik blackout. Han får dog længere snor, fordi han lige er kommet og skal rydde op i et rod, der også har eksisteret de sidste 6-12 måneder.

                  No mercy. ;-)

                  MvH ChrisOB
                  Nej ingen Mercy med dig ;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Én der er dygtigere end JH og fører os fremad. Det er heldigvis ikke mit job at finde sådan én, men det er mit "job" som OB fan igennem 25 år at påpege, når nogen ikke gær OB bedre.

                    MvH ChrisOB
                    Men tror du ikke det ville blive det samme?

                    Jeg tror at Jesper Hansen har stået for skud pga. økonomien er som den er.

                    Du er stadig den fan, der tror vi er med blandt de bedste. Vi er desværre ikke mere end et midterhold, og man kan ikke gå fra en 10. plads til 1. pladsen. Vi bliver nødt til at tage baby steps fremad som fmprOB omtalte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      syntes du ikke selv at det går den rigtige vej? Selvom man gerne vil have det til at gå meget hurtigere
                      Jeg har endnu ikke set et eneste sportsligt bevis på, at det går fremad, så umiddelbart ville jeg sige "nej".

                      Spørg mig igen om en 5-10 kampes tid.

                      Eller måske først når grundspillet er slut.

                      Det sportslige og de faktiske resultater er det eneste, der tæller for mig.

                      Men jeg er da glad for den nye trøje, lysten til at ændre, ikke alle de enkelte ændringer, men intet af det kan sammenlignes med de sportslige resultater.

                      Og vi tabte 3-2 til en oprykker i første kamp, efter et totalt nedbrud i 2. Halvleg.

                      Og den, indtil da, eneste nye spiller var mildest talt elendig.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg har endnu ikke set et eneste sportsligt bevis på, at det går fremad, så umiddelbart ville jeg sige "nej".

                        Spørg mig igen om en 5-10 kampes tid.

                        Eller måske først når grundspillet er slut.

                        Det sportslige og de faktiske resultater er det eneste, der tæller for mig.

                        Men jeg er da glad for den nye trøje, lysten til at ændre, ikke alle de enkelte ændringer, men intet af det kan sammenlignes med de sportslige resultater.

                        Og vi tabte 3-2 til en oprykker i første kamp, efter et totalt nedbrud i 2. Halvleg.

                        Og den, indtil da, eneste nye spiller var mildest talt elendig.

                        MvH ChrisOB
                        Så hvis vi vinder de næste 5 kampe og ligger nr 1 så er den sportslige ledelse incl JH god nok?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Men tror du ikke det ville blive det samme?

                          Jeg tror at Jesper Hansen har stået for skud pga. økonomien er som den er.

                          Du er stadig den fan, der tror vi er med blandt de bedste. Vi er desværre ikke mere end et midterhold, og man kan ikke gå fra en 10. plads til 1. pladsen. Vi bliver nødt til at tage baby steps fremad som fmprOB omtalte.
                          Det er da helt utroligt at du beskylder mig for at mene, at vi er blandt de bedste, når det er stik det modsatte, at jeg argumenterer for. Du tager helt fejl. Jeg argumenteret for at ledelsens erklærede mission om top 6 er urealistisk med det sportslige stykke arbejde, de leverer. Det er endog så langt væk, at jeg mener at den placering vi fik i sidste sæson også er den, jeg tror vi havner på igen, med mindre ledelsen bliver bedre til at sætte tingene sammen inden for de ressourcer vi har.

                          10. Pladsen ud af 14 er ikke "midterhold". Det er bundhold. Vi fik en bundplacering.

                          Det kan vi sagtens få igen, med mindre ledelsen bliver bedre til deres arbejde.

                          Og det er både at skabe resultater og begejstring.

                          Så dit indlæg er komplet forfejlet og forudtaget.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så hvis vi vinder de næste 5 kampe og ligger nr 1 så er den sportslige ledelse incl JH god nok?
                            Overhovedet ikke. Spørgsmålet var om jeg så fremskridt.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er da helt utroligt at du beskylder mig for at mene, at vi er blandt de bedste, når det er stik det modsatte, at jeg argumenterer for. Du tager helt fejl. Jeg argumenteret for at ledelsens erklærede mission om top 6 er urealistisk med det sportslige stykke arbejde, de leverer. Det er endog så langt væk, at jeg mener at den placering vi fik i sidste sæson også er den, jeg tror vi havner på igen, med mindre ledelsen bliver bedre til at sætte tingene sammen inden for de ressourcer vi har.

                              10. Pladsen ud af 14 er ikke "midterhold". Det er bundhold. Vi fik en bundplacering.

                              Det kan vi sagtens få igen, med mindre ledelsen bliver bedre til deres arbejde.

                              Og det er både at skabe resultater og begejstring.

                              Så dit indlæg er komplet forfejlet og forudtaget.

                              MvH ChrisOB
                              Okay, så har jeg misforstået noget :)

                              Og nu gider jeg ikke denne diskussion mere.

                              Godnat fyr.

                              Comment


                                😡

                                Comment

                                Working...
                                X