Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er da helt fair at mene, at Rømer er en opgradering ift. Thrane og Welbeck, her tillader jeg mig bare at lægge min egen eksegese ned over den handel og den siger, at Rømer der med al sandsynlighed har kostet et millionbeløb og får en væsentlig højere løn end Thrane og Welbeck næppe kan være et én til én bytte for en af dem.

    I så fald skal jeg først se en spiller signet der bære tydeligt præg af at være hente til at skulle kæmpe om en plads i startopstillingen, ellers bliver min læsning, at det her er en én til én afløser for Izunna, og jeg har svært ved at se, hvorfor det spillemæssige output af det bytte skulle tippe til den positive side.
    Jeg tror at grunden til at jeg er sådan nogenlunde positiv er at jeg havde forventet meget værre..
    Mine forventninger var en 1. Div spiller eller en svensker jeg ikke kender. Så er det nemmere at blive positivt overrasket..

    Men klart at hans niveau nok har sin limit. Ellers var han solgt eller fik mere spilletid.. Men med dem de har på bænken i FCM kan jeg godt forstå det er svært at få spilletid.

    Comment


      #32
      Rømer er lidt en klassisk OB/JH signing. Er sikker på, at Rømer af en god trupmand. Der er en god signing - hvis der kommer noget andet/bedre.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Omvendt kan man sige, at han som 24-årig har fået mere end 150 kampe for et stærkt FCM-hold også argumenterer for et vist niveau?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Omvendt kan man sige, at han som 24-årig har fået mere end 150 kampe for et stærkt FCM-hold også argumenterer for et vist niveau?
          Ja og det på højre back i de fleste kampe. Skal vi have Ryan ud af klappen så?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ja og det på højre back i de fleste kampe. Skal vi have Ryan ud af klappen så?
            Nej han skal jo så være midtbane spiller

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej han skal jo så være midtbane spiller
              Præcis, så holder argumentet jo nemlig ikke med at bare fordi, at han har spillet en masse kampe for FCM, så er han partout en god central midt for OB.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Hvorfor skulle han blive det? Er han bedre defensivt end Izunna? Er han bedre på bolden og i det fremadrettede spil end Izunna? Det bliver to gange nej herfra i hvert fald, defensivt vil jeg endda påstå, at Izunna i hvert fald er ét niveau højere. Han giver os noget i duelspillet, og det er sådan ca. det.

                Kusk kommer ikke til at ske. Hvis vi skal stole på, at Davidsen har styr på tingene, så meldte han Kusk uden for rækkevidde i går.
                Jeg synes han er svær at vurdere. Jeg har mine skepsis. Især ift. hvor godt han passer til rollen han skal spille på vores hold ud fra det indtryk jeg har af ham. Men han er også blevet flyttet så meget rundt, at det bare er svært at vurdere.

                Som jeg husker det spillede han dog ret så meget centralt på midtbanen i sidste sæson. I denne sæson har konkurrencen der bare været for hård. Det er der ikke så meget at sige til.

                Håber det bliver godt.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Præcis, så holder argumentet jo nemlig ikke med at bare fordi, at han har spillet en masse kampe for FCM, så er han partout en god central midt for OB.
                  Det er jeg enig i

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror at grunden til at jeg er sådan nogenlunde positiv er at jeg havde forventet meget værre..
                    Mine forventninger var en 1. Div spiller eller en svensker jeg ikke kender. Så er det nemmere at blive positivt overrasket..

                    Men klart at hans niveau nok har sin limit. Ellers var han solgt eller fik mere spilletid.. Men med dem de har på bænken i FCM kan jeg godt forstå det er svært at få spilletid.
                    Men det her handler jo ikke om, hvorvidt at han er god nok til at starte for FCM. Det handler om, at Rømer ALDRIG har spillet som kontrollerende central midt med kun én makker ved siden af sig, og det nu er det han bliver bedt om at gøre i OB fra dag 1.

                    I hans tid i FCM har han jo primært været højre back, og ellers har det været centralt på en 3-mandsmidtbane, hvor han har haft spillere som Izunna, Sparv og Drachmann bag sig, og de gange hvor han har spillet den bagerste plads, haft en fremragende balancespiller som Jakob Poulsen ved siden af plus en anden spiller.

                    Det er jo langt fra det han bliver bedt om i OB. Her skal han være støtte til en stadig ung JJT, som stadig laver fejl og tager chancer og ikke fylder alverden defensivt, og han har ingen erfaren Sparv, Drachmann eller Poulsen ved siden af med ro og kvalitet på bolden.

                    Jeg havde virkelig håbet på, at man faktisk gik ud og castede en spiller der havde erfaring med den rolle han skulle indtage på holdet, og ikke endnu et "projekt" der først skal til at formes til at passe ind på positionen og i rollen. Jeg har bare ikke stor tro på, at det projekt skal lykkes den her gang, når man ser på, hvordan det er gået med Izunna, Jönsson og CN.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Men det her handler jo ikke om, hvorvidt at han er god nok til at starte for FCM. Det handler om, at Rømer ALDRIG har spillet som kontrollerende central midt med kun én makker ved siden af sig, og det nu er det han bliver bedt om at gøre i OB fra dag 1.

                      I hans tid i FCM har han jo primært været højre back, og ellers har det været centralt på en 3-mandsmidtbane, hvor han har haft spillere som Izunna, Sparv og Drachmann bag sig, og de gange hvor han har spillet den bagerste plads, haft en fremragende balancespiller som Jakob Poulsen ved siden af plus en anden spiller.

                      Det er jo langt fra det han bliver bedt om i OB. Her skal han være støtte til en stadig ung JJT, som stadig laver fejl og tager chancer og ikke fylder alverden defensivt, og han har ingen erfaren Sparv, Drachmann eller Poulsen ved siden af med ro og kvalitet på bolden.

                      Jeg havde virkelig håbet på, at man faktisk gik ud og castede en spiller der havde erfaring med den rolle han skulle indtage på holdet, og ikke endnu et "projekt" der først skal til at formes til at passe ind på positionen og i rollen. Jeg har bare ikke stor tro på, at det projekt skal lykkes den her gang, når man ser på, hvordan det er gået med Izunna, Jönsson og CN.
                      Det kan der selvfølgelig være noget om. Kan sagtens følge det du siger..
                      Jeg tror stadig heller ikke på Top 6 og at vi rykker os med denne signing.
                      Men det her er hvad du får med Jesper og Kent ved roret. Det bliver ikke anderledes. Like it or not

                      Men allerede inden Izunna salg kiggede vi efter noget til midten og med OB`s økonomi og placering er det også spørgsmålet om timing vel. Tror det er en kæmpe del af det når man stortset kun vil handle i DK
                      Jeg tror stadig vi leder efter en midtbanespiller til men nu kan man måske vente indtil sommer..

                      Igen. Jeg udelukker ikke at du får ret. Især med påstanden om han måske får det svært i en 4-4-2 og at man ikke prøver at caste en der er tryg i systemet

                      Comment


                        #41
                        Velkommen til André Rømer. Som spillertype har han klart en masse, som OB kan bruge, og det bliver spændende at se, hvordan han udvikler sig hos os.

                        Jeg forstår 100% sheed's skepsis overfor transferpolitikken, og har jo heller ikke noget at gøre med at byde André velkommen som OB-spiller og ønske al held og lykke hos os. Enig i at hvis han er tiltænkt en central midtbanerolle, så er det noget af en udfordring i et helt andet system, end det han er flasket op med og kender. Omvendt så er det måske en udfordring, som han tænder på.

                        Det kunne ligne vinterens store signing. Det er dér, vi ligger niveaumæssigt.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Velkommen til André Rømer. Som spillertype har han klart en masse, som OB kan bruge, og det bliver spændende at se, hvordan han udvikler sig hos os.

                          Jeg forstår 100% sheed's skepsis overfor transferpolitikken, og har jo heller ikke noget at gøre med at byde André velkommen som OB-spiller og ønske al held og lykke hos os. Enig i at hvis han er tiltænkt en central midtbanerolle, så er det noget af en udfordring i et helt andet system, end det han er flasket op med og kender. Omvendt så er det måske en udfordring, som han tænder på.

                          Det kunne ligne vinterens store signing. Det er dér, vi ligger niveaumæssigt.
                          Tror desværre heller ikke at vi skal forvente højere hylde en dette

                          Comment


                            #43
                            Velkommen til Rømer. Ikke noget overraskende i det skifte.ø

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tror desværre heller ikke at vi skal forvente højere hylde en dette
                              Enig... dette er niveauet. Start 11ere fra lavere rangerede/dårligere klubber, eller overskuddet fra højere rangerede.

                              Det i sig selv giver jo også fin mening. Om det så er de rigtige, ja det kan man jo så diskutere.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Enig... dette er niveauet. Start 11ere fra lavere rangerede/dårligere klubber, eller overskuddet fra højere rangerede.

                                Det i sig selv giver jo også fin mening. Om det så er de rigtige, ja det kan man jo så diskutere.
                                Det må tiden jo vise. Jeg giver ham chancen ihvertfald

                                Comment

                                Working...
                                X