Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til: Andre Rømer
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVi får se. Intet bør efterhånden komme bag på nogen, når det gælder Jesper Hansens OB. Jeg siger bare, at du ikke kan udelukke noget.
MvH ChrisOB
De køber Rømer som var tæt på at ryge ud af 18 mands truppen i OB og en norsk angriber der ikke har scoret et mål i 6 måneder.
Hvis de får det hold til at gå op i en højere enhed er der sgu magi med ligningen. Tror de går nogle svære år i møde.
Syntes vi står langt stærkere rent trupmæssigt,talent mæssigt og nok også økonomisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg vil så tro, at min samtale med spilleren efter den mindre gode kamp, hvor jeg snakkede om, hvad han gjorde galt, og hvad han skal gøre bedre, førte til at han spillede en bedre kamp, så jeg roser både ham, for at lytte efter, og mig selv for at være dygtig til at identificere at denne spiller havde brug for guidning...
Hvad er det i grunden du fisker efter?
Min reaktion som træner og som fan skal være to forskellige ting. Som træner har jeg et større ansvar, da jeg får et personligt indblik i en spillers psyke og personlighed, så jeg ville ikke bare hakke en spiller ned for en dårlig præstation. Jeg ville sige til vedkommende, at jeg forventer mere af ham, da jeg går ud fra enhver der begiver sig ud i kunsten at være professionel idrætsmand, de er udemærket klar over, når de ikke har levet op til standard.
Som fan har jeg kun det, jeg har set på stadion at forholde mig til.
Og dér sviner jeg stort set aldrig en spiller til under og lige efter en kamp, da kampdage er for vigtige til at hænge sig selv i personlige beefs med ledelse og enkelte spillere.
Det er forbeholdt dette forum. Som jeg håber de fleste OB spillere ikke tager for seriøst, da denne tosse er ubetydelig i forhold til trænerens mening om én.
MvH ChrisOBTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg vil så tro, at min samtale med spilleren efter den mindre gode kamp, hvor jeg snakkede om, hvad han gjorde galt, og hvad han skal gøre bedre, førte til at han spillede en bedre kamp, så jeg roser både ham, for at lytte efter, og mig selv for at være dygtig til at identificere at denne spiller havde brug for guidning...
Hvad er det i grunden du fisker efter?
Min reaktion som træner og som fan skal være to forskellige ting. Som træner har jeg et større ansvar, da jeg får et personligt indblik i en spillers psyke og personlighed, så jeg ville ikke bare hakke en spiller ned for en dårlig præstation. Jeg ville sige til vedkommende, at jeg forventer mere af ham, da jeg går ud fra enhver der begiver sig ud i kunsten at være professionel idrætsmand, de er udemærket klar over, når de ikke har levet op til standard.
Som fan har jeg kun det, jeg har set på stadion at forholde mig til.
Og dér sviner jeg stort set aldrig en spiller til under og lige efter en kamp, da kampdage er for vigtige til at hænge sig selv i personlige beefs med ledelse og enkelte spillere.
Det er forbeholdt dette forum. Som jeg håber de fleste OB spillere ikke tager for seriøst, da denne tosse er ubetydelig i forhold til trænerens mening om én.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg gætter bare som alle andre. Men de har et af de klart dårligste hold i ligaen og stort set ingen penge at købe for.
De køber Rømer som var tæt på at ryge ud af 18 mands truppen i OB og en norsk angriber der ikke har scoret et mål i 6 måneder.
Hvis de får det hold til at gå op i en højere enhed er der sgu magi med ligningen. Tror de går nogle svære år i møde.
Syntes vi står langt stærkere rent trupmæssigt,talent mæssigt og nok også økonomisk.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen så kan du vel også sagtens anderkende at AK's 15 mål på en sæson er ganske fint, upåagtet hvordan det er gået holdet? hvis du kan anderkende en spillers præstation upåagtet holdet. En 5. Plads på topscorerlisten og en 4. Plads i scoringsprocent blandt dem der har scoret 2 cifret.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlægDu er den værste brokkerøv i mands minde og lignende skal man lede længe efter. Altid en åndsvag Christian-forklar-mig-røv om alt og alle. Tig dog stille, hvis du ikke har noget positiv at sige og så kan disse indlæg blive markant kortere og MEGET mere nuancerede uden alt dit vrøvl.
Såkaldt positive mennesker er så dejligt nemme til at provokere. :-D
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlægDu er den værste brokkerøv i mands minde og lignende skal man lede længe efter. Altid en åndsvag Christian-forklar-mig-røv om alt og alle. Tig dog stille, hvis du ikke har noget positiv at sige og så kan disse indlæg blive markant kortere og MEGET mere nuancerede uden alt dit vrøvl.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlægTror enlig bare at ChrisOB skulle finde en kold øl og nyde det gode vejr og se frem til hjemmekampen imorgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJa eller et godt skrald. Lyder sådan.. Måske man også tiltrækkes eller fascineres lidt af andres forargelse på ens kommentarer
Jeg vil stadig være forundret over, at nogle folk tager mine kommentarer mere på vej end at deres klub ledes af inkompetente, arrogante ignorangter; men sådan er vi forskellige. Det er altid sjovere at skyde på budbringeren.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJa eller et godt skrald. Lyder sådan.. Måske man også tiltrækkes eller fascineres lidt af andres forargelse på ens kommentarer
Comment
Comment