Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Man sidder bare med fornemmelsen af, at en Kusk/Falk type kunne gavne os rigtig meget! Vi har ingen deciderede offensive profiler.... AK er nok den eneste de andre holder ekstra øje med.

    Så hvis det ender med ingen offensive køb, så giver jeg simpelthen op. Joan og Jønsson har et godt topniveau, men man ser det næsten aldrig. Vi har brug for den offensive profil!

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Man sidder bare med fornemmelsen af, at en Kusk/Falk type kunne gavne os rigtig meget! Vi har ingen deciderede offensive profiler.... AK er nok den eneste de andre holder ekstra øje med.

      Så hvis det ender med ingen offensive køb, så giver jeg simpelthen op. Joan og Jønsson har et godt topniveau, men man ser det næsten aldrig. Vi har brug for den offensive profil!
      Tror ikke på offensive forstærkninger før til sommer med mindre vi afhænder en eller flere af Joan, Jønne, Festersen, Helenius eller AK....

      Jeg foretrækker fortsat Desler og Greve på kanterne så længe Joan og Jønne ikke præsterer kontinuerligt højt ... simpelthen for store udsving. Så vel jeg hellere have OB drenge på et måske lidt lavere men mere stabilt niveau ...


      Greve. JJT. Rømer. Desler.
      JBL. Tverskov. KEP. Ryan
      Gryte ..

      Det tror jeg ikke kan være meget anderledes ... men oppe foran ... mange alternativer ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Man sidder bare med fornemmelsen af, at en Kusk/Falk type kunne gavne os rigtig meget! Vi har ingen deciderede offensive profiler.... AK er nok den eneste de andre holder ekstra øje med.

        Så hvis det ender med ingen offensive køb, så giver jeg simpelthen op. Joan og Jønsson har et godt topniveau, men man ser det næsten aldrig. Vi har brug for den offensive profil!
        Husk at vores offensive profiler TIDLIGERE har kunnet score mål, så kommer de nok til at gøre det igen... Sandsynligvis. Måske. Nok ikke...

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Husk at vores offensive profiler TIDLIGERE har kunnet score mål, så kommer de nok til at gøre det igen... Sandsynligvis. Måske. Nok ikke...

          MvH ChrisOB
          Det giver dog trods alt en lille forhåbning at de tidligere har præsteret. Vi så jo med Jønne at han pludselig blomstrede.
          Det er bedre end hvis man eks. havde en Jeppe Hansen eller Thomas Mikkelsen i front.
          I mine øjne har vi nok offensive spillere. Det er dog få af dem der måske er de rigtige. Men at vi skulle købe ind til angrebet, kræver i mine øjne salg, eller Izuna modellen for nogle af dem vi har.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Det giver dog trods alt en lille forhåbning at de tidligere har præsteret. Vi så jo med Jønne at han pludselig blomstrede.
            Det er bedre end hvis man eks. havde en Jeppe Hansen eller Thomas Mikkelsen i front.
            I mine øjne har vi nok offensive spillere. Det er dog få af dem der måske er de rigtige. Men at vi skulle købe ind til angrebet, kræver i mine øjne salg, eller Izuna modellen for nogle af dem vi har.
            Syntes det er den rigtige mand bag angriberne der mangler

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Det giver dog trods alt en lille forhåbning at de tidligere har præsteret. Vi så jo med Jønne at han pludselig blomstrede.
              Det er bedre end hvis man eks. havde en Jeppe Hansen eller Thomas Mikkelsen i front.
              I mine øjne har vi nok offensive spillere. Det er dog få af dem der måske er de rigtige. Men at vi skulle købe ind til angrebet, kræver i mine øjne salg, eller Izuna modellen for nogle af dem vi har.
              Der er altid forhåbninger at hænge sin hat på, men til sidst skal man ikke stole på dem alene; men reagere når en profil ikke længere er en profil. Og måske ikke kan blive en profil igen under disse omstændigheder.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Syntes det er den rigtige mand bag angriberne der mangler
                hvem af JJT, Greve eller Desler skal vi så skifte ud?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  hvem af JJT, Greve eller Desler skal vi så skifte ud?
                  De må sgu kæmpe hver dag til træning om hvem der skal starte inde i weekenden. Og kommer der en der er bedre på pladsen end de 3 du nævner må de bare på bænken

                  Comment


                    #84
                    Jønsson er en katastrofe og sejler rundt, Edmundson er dykket vildsomt i niveau igen, og Greve har ligesom JJT ALT for høj fejlprocent

                    Comment


                      #85
                      Rømer vil ikke være All around spiller

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...inder-fra-fcm/

                      Comment


                        #86
                        Vi har haft en snak med Andre Rømer. Han vil være med til at spille OB tilbage til toppen.

                        http://obstruktion.dk/roemer-ob-skal-tilbage-toppen/

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi har haft en snak med Andre Rømer. Han vil være med til at spille OB tilbage til toppen.

                          http://obstruktion.dk/roemer-ob-skal-tilbage-toppen/
                          Er det nogensinde sket at en spiller har udtalt :

                          Jeg vil gerne være med til sikre at der ingen fremskridt sker i klubben.


                          Mon ikke han bare har læst den sædvanlige smøre op som vi hører fra enhver ny spiller , ligesom den rosenrøde præsentation sportsdirektør og træner lirer af hvergang der præsenteres en nulbon af en ligegyldig lejesvend .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Er det nogensinde sket at en spiller har udtalt :

                            Jeg vil gerne være med til sikre at der ingen fremskridt sker i klubben.


                            Mon ikke han bare har læst den sædvanlige smøre op som vi hører fra enhver ny spiller , ligesom den rosenrøde præsentation sportsdirektør og træner lirer af hvergang der præsenteres en nulbon af en ligegyldig lejesvend .
                            Tja, han kunne jo også have sagt "jeg ser dette som et springbræt til udlandet og ser frem til at prøve mig af i en større liga". Det gjorde han heldigvis ikke. Bare for at pointere at svaret ikke nødvendigvis er givet på forhånd. Tror nok han skal blive ok til det han skal, stabilisere midtbanen og beskytte forsvaret

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Er det nogensinde sket at en spiller har udtalt :

                              Jeg vil gerne være med til sikre at der ingen fremskridt sker i klubben.


                              Mon ikke han bare har læst den sædvanlige smøre op som vi hører fra enhver ny spiller , ligesom den rosenrøde præsentation sportsdirektør og træner lirer af hvergang der præsenteres en nulbon af en ligegyldig lejesvend .
                              Hvorfor så kritisk?
                              Rømer beskriver sine kompetencer, motivationen hvorfor ham kom til os og det er også interessant at vi åbenbart var tæt på allerede sidste sommer men det gik galt p.g.a. FCMs økonomiske krav.
                              At ham finder en par pæne ord for klubben, byen og fansene er Ja helt o.k..
                              For mig er det en interessant interview.
                              Og hvis ham beskriver sine kompetencer rigtig så er ham lige den spillertrup vi har brug for
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Hvorfor så kritisk?
                                Rømer beskriver sine kompetencer, motivationen hvorfor ham kom til os og det er også interessant at vi åbenbart var tæt på allerede sidste sommer men det gik galt p.g.a. FCMs økonomiske krav.
                                At ham finder en par pæne ord for klubben, byen og fansene er Ja helt o.k..
                                For mig er det en interessant interview.
                                Og hvis ham beskriver sine kompetencer rigtig så er ham lige den spillertrup vi har brug for
                                jeg er kritisk af samme grund som med bla Casper Nielsen , en spiller som ikke har nogle brugbare kompetencer og som ikke flytter os i nogen som helst retning .

                                pæne ord om klub og by er indhold i alle nye spilleres velkomsttale for sig selv .
                                Last edited by Magge; 08-01-2018, 18:42.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X