Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...midtbane-i-ob/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Enig... dette er niveauet. Start 11ere fra lavere rangerede/dårligere klubber, eller overskuddet fra højere rangerede.

      Det i sig selv giver jo også fin mening. Om det så er de rigtige, ja det kan man jo så diskutere.
      Højer kom fra bænken i en lavere rangeret klub, Tingager kom fra 2. div., Junior kom transferfri, og Miti kom fra det mørke Afrika .....

      det er vist ikke så enkelt .... ;-)

      med planer, scouting og købmandsskab forstås ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Velkommen til André Rømer. Som spillertype har han klart en masse, som OB kan bruge, og det bliver spændende at se, hvordan han udvikler sig hos os.

        Jeg forstår 100% sheed's skepsis overfor transferpolitikken, og har jo heller ikke noget at gøre med at byde André velkommen som OB-spiller og ønske al held og lykke hos os. Enig i at hvis han er tiltænkt en central midtbanerolle, så er det noget af en udfordring i et helt andet system, end det han er flasket op med og kender. Omvendt så er det måske en udfordring, som han tænder på.

        Det kunne ligne vinterens store signing. Det er dér, vi ligger niveaumæssigt.
        Gode fodbold spillere er gode fodbold spillere. De kan spille i hvilket system det skal være. Det vil altid tage tid at komme ind på et nyt hold. Men mon ikke også en Jakob Pulsen ville kunne gøre sig på vores midtbane, på trods af at han har spillet sit bedste bold i FCM systemet. Problemet er nok mere, at han har spillet ligeså meget som back, dog også her i et andet system. Jeg tror mere det er kvaliteten der er afgørende hvis han ikke skulle kunne gøre en god figur.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Gode fodbold spillere er gode fodbold spillere. De kan spille i hvilket system det skal være.
          Nå men så lad mig da lige udhule den teori fuldstændig.

          Rasmus Jönsson, Izunna Uzochukwu.

          Rigtigt dygtige spillere. Spillere der har været vigtige og afgørende på tophold og mesterhold i Superligaen. Er de lykkedes i OB og det nuværende system? Nej, det kan man ikke ved sine fulde fem mene.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Højer kom fra bænken i en lavere rangeret klub, Tingager kom fra 2. div., Junior kom transferfri, og Miti kom fra det mørke Afrika .....

            det er vist ikke så enkelt .... ;-)

            med planer, scouting og købmandsskab forstås ...
            Utaka kom fra Belgisk 2. Div :)

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Nå men så lad mig da lige udhule den teori fuldstændig.

              Rasmus Jönsson, Izunna Uzochukwu.

              Rigtigt dygtige spillere. Spillere der har været vigtige og afgørende på tophold og mesterhold i Superligaen. Er de lykkedes i OB og det nuværende system? Nej, det kan man ikke ved sine fulde fem mene.
              Det er ikke en teori, men min holdning. Jeg syntes ikke de to spillere du nævner er spillere som jeg vil betegne som gode spillere. Jønne er jo fejlplaceret i OB. Izuna syntes jeg har gjort det fint i de perioder han har fået chancen. Hvis Rømer ikke slår til, tror jeg mere at det er kvaliteten, frem for hvilket system vi spiller på midten. Jeg siger ikke en back kan blive en god angriber fordi han er en god back. Men er du en god midtbane spiller, her ment som dem der dækker de centrale pladser, så kan du godt finde ind i et andet system. Der kan så være andre faktorer der gør du ikke slår til. Men jeg syntes ikke systemet skal have skylden.

              Comment


                #52
                I min verden er André Rømer en breddespiller, og ikke en til starteren.

                Comment


                  #53
                  Dette transfervindue er vel bare endnu et hak nedad på niveauet

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Det er ikke en teori, men min holdning. Jeg syntes ikke de to spillere du nævner er spillere som jeg vil betegne som gode spillere. Jønne er jo fejlplaceret i OB. Izuna syntes jeg har gjort det fint i de perioder han har fået chancen. Hvis Rømer ikke slår til, tror jeg mere at det er kvaliteten, frem for hvilket system vi spiller på midten. Jeg siger ikke en back kan blive en god angriber fordi han er en god back. Men er du en god midtbane spiller, her ment som dem der dækker de centrale pladser, så kan du godt finde ind i et andet system. Der kan så være andre faktorer der gør du ikke slår til. Men jeg syntes ikke systemet skal have skylden.
                    Hvis du ikke synes, at Izunna og Jönsson kan betegnes som gode spillere, så må du naturligt have 0% tiltro til den sportslige ledelse, for så giver det da absolut INGEN mening at give dem top 5 lønninger i truppen, hvis de ikke kan betegnes som gode.

                    Rømer er på ingen måde en dårlig spiller, så ville han ikke have været i nærheden af FCMs hold de sidste mange sæsoner, men bare fordi, at man har nogle kvaliteter, er det da langt fra ensbetydende med, at man kan indtage bærende roller på et hold, og den rolle han nu er udset til, er absolut en vigtig rolle, som kræver en bred palette af kvaliteter, og den kan man sagtens sætte spørgsmålstegn ved, om han er dygtig nok til at udfylde, uden at det betyder, at han ikke er en god spiller.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Hvorfor skulle han blive det? Er han bedre defensivt end Izunna? Er han bedre på bolden og i det fremadrettede spil end Izunna? Det bliver to gange nej herfra i hvert fald, defensivt vil jeg endda påstå, at Izunna i hvert fald er ét niveau højere. Han giver os noget i duelspillet, og det er sådan ca. det.

                      Kusk kommer ikke til at ske. Hvis vi skal stole på, at Davidsen har styr på tingene, så meldte han Kusk uden for rækkevidde i går.

                      Vildt hvis nogle på noget tidspunkt har troet på at der var 2 %. sandsynlighed for at vi skulle lande Kusk
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        I min verden er André Rømer en breddespiller, og ikke en til starteren.
                        Ja, for vi har jo præcis en lige så god trup som FCM....

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Vildt hvis nogle på noget tidspunkt har troet på at der var 2 %. sandsynlighed for at vi skulle lande Kusk
                          Nu skal jeg fortælle dig, hvordan at folk kan få en så vanvittig idé. En bookmakere, der tjener penge på udnyttelse af ludomaner og limitering af alle vindende spillere, de hyrer et tidligere OB-orakel ind til at genere trafik til deres foretagende. Derefter vælger Tipsbladet så at citere bookmakeren, hvilket vel er det 100% modsatte af journalistik. De fleste de læser kun overskrifterne, og meget få er i stand til at stille sig kritisk overfor information. Det er virkelig trist..

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Højer kom fra bænken i en lavere rangeret klub, Tingager kom fra 2. div., Junior kom transferfri, og Miti kom fra det mørke Afrika .....

                            det er vist ikke så enkelt .... ;-)

                            med planer, scouting og købmandsskab forstås ...
                            Ved ikke om jeg vil sige at Højer ligefrem kom fra bænken... men dem du nævner er jo også mange år siden, minus Tingager, som jo også passer ind i det jeg siger med en fast spiller fra en lavere rangeret klub.

                            ... men du har selvfølgelig en pointe, for det er jo ikke nødvendigvis så sort/hvidt altid, det er jeg enig i.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Vildt hvis nogle på noget tidspunkt har troet på at der var 2 %. sandsynlighed for at vi skulle lande Kusk
                              Altså jeg fik at vide sidste år fra en kilde at KK havde udtalt at han godt kunne se sig selv i OB.. Tro på mig eller lad vær
                              Men derfra og så til en signing er der jo langt

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg synes det er et rigtig fornuftigt indkøb. Han er skolet i FCM og har dermed en aggressiv stil i sit spil, hvilket vi har manglet i høj grad. Især i genpresset. Han er god med bolden, også langt bedre venner med den end Izunna i min optik. Han er fornuftig duelspiller, men mangler måske noget fysik og no-nonsense ift Izunna. Det betyder måske han ikke rager lige så mange karantænedage til sig.

                                Han skal i hvert fald have lov at bevise sig i striberne.

                                /mck
                                Rømer får faktisk pænt mange kort, især når man ser på at han ikke spiller konstant.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X