Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tvivler nu på, at det havde fået dem til at satse på Rømer. Han er slet ikke dygtig og dynamisk nok offensivt til at passe ind i den wingback-rolle, som de er gået over til at spille med. Til de penge og med et mesterskab inden for rækkevidde, skal de ud og have noget klasse til den position. Gammelby er nok ikke et dumt bud.
    Enig i, at Rømer nok ikke ville være deres foretrukne løsning, tror bare de ville holde igen med at lade ham gå, men ja, svaret får vi aldrig

    NB: FCM behøves ikke høre til Desler!!!
    Last edited by Polle; 20-01-2018, 11:12.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Enig i, at Rømer nok ikke ville være deres foretrukne løsning, tror bare de ville holde igen med at lade ham gå, men ja, svaret får vi aldrig
      De skal da være velkommen til at købe ham tilbage for 10 mill kro.............

      Nåh nej. Dem stopper Thorborg og Co bare i lommerne..

      Nevermind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Enig i, at Rømer nok ikke ville være deres foretrukne løsning, tror bare de ville holde igen med at lade ham gå, men ja, svaret får vi aldrig

        NB: FCM behøves ikke høre til Desler!!!
        Fra Nissen til Desler på backen, det ville være en gevaldig nedgradering ... Desler er middelmådig.

        Det blev måske lidt uvenligt, men det var nu ikke meningen ... Desler kan umuligt være på tale der, det ville være for stort et step ned.
        Last edited by Entusiastens; 21-01-2018, 22:14.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Fra Nissen til Desler på backen, det ville være en gevaldig nedgradering ... Desler er middelmådig.

          Det blev måske lidt uvenligt, men det var nu ikke meningen ... Desler kan umuligt være på tale der, det ville være for stort et step ned.
          Fuldstændig enig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Fra Nissen til Desler på backen, det ville være en gevaldig nedgradering ... Desler er middelmådig.

            Det blev måske lidt uvenligt, men det var nu ikke meningen ... Desler kan umuligt være på tale der, det ville være for stort et step ned.
            Helt i orden.........og vi er enige om Nissen er noget bedre end Desler, Gammelby ligeså for den sags skyld. Jeg ser dog nok lidt mere i Desler end andre, men hvad, fodbold afhænger jo tit af øjnene der ser

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Helt i orden.........og vi er enige om Nissen er noget bedre end Desler, Gammelby ligeså for den sags skyld. Jeg ser dog nok lidt mere i Desler end andre, men hvad, fodbold afhænger jo tit af øjnene der ser
              Desler har en utrolig vilje, men både Nissen og Gammelby har langt større evner ... som jeg ser det.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Desler har en utrolig vilje, men både Nissen og Gammelby har langt større evner ... som jeg ser det.
                Sådan ser alle der bare har set 5 kampe med de tre herrer og har en nogenlunde fodboldforstand det nok.

                Jeg har også stor respekt for Desler og det arbejde han ligger for dagen, og jeg under ham virkelig al mulig succes. Når det så er sagt, må man også være nøgtern, og hvis Desler igen bliver starter for OB en dag, så er jeg bange for, at det nok ikke er et godt tegn for OB. Han mangler desværre kvalitet på bolden, især når vi rammer den sidste tredjedel, og han har ikke en fysik der opvejer det.

                Jeg håber de får knækket koden til, hvordan han skal lykkes og få udviklet nogle decideret spidskompetencer i sit spil, men lige nu er det for mig svært at se, at han skal kunne løfte sig meget over at være breddespiller i OB. Hvis OB altså vel at mærke skal være et hold der blander sig i den bedre halvdel af Superligaen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Helt i orden.........og vi er enige om Nissen er noget bedre end Desler, Gammelby ligeså for den sags skyld. Jeg ser dog nok lidt mere i Desler end andre, men hvad, fodbold afhænger jo tit af øjnene der ser
                  Nissen til Gammelby vil jeg ikke se som en nedgradering. I starten jo, da han skal spilles ind, men på sigt har jeg mere fidus til Gammelby end Nissen.
                  Desler er ikke i nærheden at de to spillere. Han spiller med stort hjerte, men offensivt Har han for mange mangler.

                  Comment


                    Lidt fra Rømer

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ge-til-toppen/

                    Comment


                      Let at falde til

                      http://www.ob.dk/artikel/roemer-let-...-til-i-ob.aspx

                      Comment


                        Jeg er godt nok spændt på hvad der kommer til at ske med Rømer til den nye sæson.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Jeg er godt nok spændt på hvad der kommer til at ske med Rømer til den nye sæson.
                          tvivler på at han kommer i nærheden af en startplads

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            tvivler på at han kommer i nærheden af en startplads
                            Kommer i hvert fald meget an på hvad der sker med den defensive midtbane og om JM vil spille med en der.. Kan være Rømer kunne blive en løsning der..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Kommer i hvert fald meget an på hvad der sker med den defensive midtbane og om JM vil spille med en der.. Kan være Rømer kunne blive en løsning der..
                              Jeg tror langt mere på Rømer i en 8er rolle end som 6er. Har han nogensinde vist, at han kan fungere som 6er? Nej. Har han vist at han kan fungere som 8er? Ja, det har en faktisk en overgang i FCM. Jeg ser også langt mere noget lignende Guira, Nicolaj Madsen eller Bjørn Paulsen i Rømer, end jeg ser en Drachmann-type.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg tror langt mere på Rømer i en 8er rolle end som 6er. Har han nogensinde vist, at han kan fungere som 6er? Nej. Har han vist at han kan fungere som 8er? Ja, det har en faktisk en overgang i FCM. Jeg ser også langt mere noget lignende Guira, Nicolaj Madsen eller Bjørn Paulsen i Rømer, end jeg ser en Drachmann-type.
                                Har han spillet som 6er?

                                Comment

                                Working...
                                X