Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Er tydeligvis ny på forum. Men hvor meget hold er der i det Chuck skriver?
    Yes. Han er 100% solid

    Comment


      Det her vindue bliver mere og mere tragisk. Jeg orker ikke mere OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ikke bare denne handel , i det hele taget pisser det mig af at de store fisker alt talent fra de små . Det er vel ofte for at de senere kan fremvise dem som “egen avl “
        Vi gør jo det samme i fynske klubber :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Det her vindue bliver mere og mere tragisk. Jeg orker ikke mere OB.
          Hvilken tragisk hændelse tænker du på her?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov
            Var helt sikker på han kom fra Haderslev, det må så være et andet målmandstræner.
            Mathias Würtz fra sidste sæsons U19 kom fra Haderslev(området). :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              Er tydeligvis ny på forum. Men hvor meget hold er der i det Chuck skriver?
              Chuck er en legende Ting kan jo galt osv., men der er ingen svinefedt her.

              Comment


                Det er et aktivt vintervindue må man sige. Og intet tyder på det er lukket endnu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Chuck er en legende Ting kan jo galt osv., men der er ingen svinefedt her.
                  Nej han kan ikke styre om spilleren de forhandler med skriver under.. Men han er The Real Deal

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Det er et aktivt vintervindue må man sige. Og intet tyder på det er lukket endnu
                    Med tanke på de sidste 2-3 vinduer er der her jo helt vanvittigt.. Men vi elsker det jo

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Chuck er en legende Ting kan jo galt osv., men der er ingen svinefedt her.
                      Haha. Han kender næppe Svinet-referencen, hvis han heller ikke kender Chuck. :-D

                      Comment


                        Søndergaard har fået 2,5 årig kontrakt. Så meget for FS “kilder” der breaker historien 2 timer efter EB og melder 4 år op..
                        lolololol

                        Comment


                          Det var lidt det man fik med når nu vi har solgt lidt ud, og selvom det er dygtige spillere vi har skilt os af med, så er det altså sjovt, og jeg tror truppen har brug for det, uanset om man synes købene er gode eller ej. Den her trup trådte vande, selvom den navnemæssigt havde sine perspektiver. Synes det er fedt der sker noget, selvom man ikke falder i sviner over vores stigning ved første øjekast indtil videre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            Mathias Würtz fra sidste sæsons U19 kom fra Haderslev(området). :-)
                            Ja det var ham,😉 min kollegas søn spillede på samme hold med ham i Haderslev.

                            Comment


                              Så gør OB den også officiel

                              http://www.ob.dk/artikel/ob-saelger-...il-wolves.aspx

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ikke bare denne handel , i det hele taget pisser det mig af at de store fisker alt talent fra de små . Det er vel ofte for at de senere kan fremvise dem som “egen avl “
                                næe, det er fordi Uefa har krav om et antal spillere skal være “egen avl” så de henter dem unge, bruger de bedste og lader resten tage hjem igen eller sive ned gennem rækkerne når de er omkring 20..

                                http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/gener...-dansk-fodbold
                                Last edited by Plum; 26-01-2018, 20:01.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X