Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Kusk er han ikke en halvt så god falk type? Ikke så driblestærk og ikke så god oplægger? Tror faktisk ikke jeg er så imponeret over kusk. Vil hellere give Eske chancen så ....
    Kusk har andre kvaliteter og vil efter min mening være 1.Valg til kantpladserne. Han har klasse og har brug for spilletid for at vise det igen

    Jeg vil også gerne give Eskesen masser af spilletid men tvivler på at han er helt klar. Han skal fortsætte med at spille U19 og reserveliga på fuldtid og få en masse indhop samt pokalkampe.. Så kan vi kigge på det om 1 års tid igen

    Comment


      Nu har FCK jo nærmest varslet storvask her til januar, så hvis vi skulle prøve at hente en overflødig spiller hos dem ville jeg foretrække Nicolaj Thomsen. Man skal være tidligere Aab spiller for at være interessant for Kent Nielsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Nu har FCK jo nærmest varslet storvask her til januar, så hvis vi skulle prøve at hente en overflødig spiller hos dem ville jeg foretrække Nicolaj Thomsen. Man skal være tidligere Aab spiller for at være interessant for Kent Nielsen.
        jeg ville gå efter begge og så leje Julius ud, samtidig med at vi forlænger Julius kontrakt. Det vil være fint for ham med en sæson for VFF, HB Køge o lign.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nu har FCK jo nærmest varslet storvask her til januar, så hvis vi skulle prøve at hente en overflødig spiller hos dem ville jeg foretrække Nicolaj Thomsen. Man skal være tidligere Aab spiller for at være interessant for Kent Nielsen.
          Jeg magter ikke mere AaB affald som engang har spillet en enkelt sæson eller to som gik neget godt .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jeg magter ikke mere AaB affald som engang har spillet en enkelt sæson eller to som gik neget godt .
            Faktisk enig. Er også helt grædefærdig over, hvor ukreative vi tilsyneladende er i vores scouting. Det bringer lidt mindelser til handlerne med Caca og Andreas Johansson, hvor vi efter bedste evne forsøgte at kopiere et AaB-mesterskabshold, omend dette er i langt større skala. OB virker på en del områder efterhånden som en snylterklub, som ikke er i stand til at gå egne vegne rent sportsligt.

            Måske er det derfor, at vi får ry som
            “grå mus”.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              jeg ville gå efter begge og så leje Julius ud, samtidig med at vi forlænger Julius kontrakt. Det vil være fint for ham med en sæson for VFF, HB Køge o lign.

              Julius har i forvejen til 2021 forlængelse virker tåbeligt.

              Derudover virker det noget overmodigt at gå efter begge, jeg næsten 100% sikker på at vi ikke ville kunne lokke en eneste af dem til OB. Heller ikke på en lejekontrakt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jo jo, men nu har jeg så også svært ved at se, at SIlkeborg skulle vælge at ophæve kontrakterne med Skov og Gammelby....

                Men Kent kan jo ikke lide utæmmet vildskab (som jeg ser det). Det giver for mange fejl, og det er vel en af hovedårsagerne til, at Greves indkøring har været så lang. Alle hold kan bruge hurtige spillere, og jeg håber også inderligt, at vi finder en, der kan byde mere ind med det, men det hjælper ikke at hente ind, som overordnet ikke passer ind i den måde træneren tænker fodbold på
                Greves indkøring eller mangel på samme har mere med utæmmet bolde at gøre end utæmmet vildskab.

                Comment


                  Gode nyheder til dem som ønsker Jönsson væk

                  https://www.fyens.dk/fodbold/Forsker...rtikel/3214643

                  Kan godt nok ikke læse hele artiklen men tænker at der ikke står meget mere end det man kan læse i overskriften

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gode nyheder til dem som ønsker Jönsson væk

                    https://www.fyens.dk/fodbold/Forsker...rtikel/3214643

                    Kan godt nok ikke læse hele artiklen men tænker at der ikke står meget mere end det man kan læse i overskriften
                    Mon ikke der arbejdes på at sælge ham nu så der kan blive plads til en Kasper Kusk eller Youssef Toutouh.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Mon ikke der arbejdes på at sælge ham nu så der kan blive plads til en Kasper Kusk eller Youssef Toutouh.
                      En spiller der flere gange har udtalt at han vil tage skridtet op fra FCK skulle tage til OB?

                      Kusk er en mulighed pga Kent og spillestilen. Men den er nok ikke stor og vi vil helt sikkert få stor konkurrence.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Mon ikke der arbejdes på at sælge ham nu så der kan blive plads til en Kasper Kusk eller Youssef Toutouh.
                        Toutouh, kan du godt skyde en hvid pil efter. Han har flere gange sagt at han vil noget større end FCK og derudover rygtes i FCKs fanradio at hans mor har sagt sit job for at flytte med ham i forbindelse med klubskifte, hvilket kan indikere at det er meget tæt på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Mon ikke der arbejdes på at sælge ham nu så der kan blive plads til en Kasper Kusk eller Youssef Toutouh.
                          Tror du bliver slemt skuffet hvis du nærer for stort håb om at vi hentet noget fra FCK ..

                          Er det iøvrigt nogensinde sket udover Carsten Hemmingsen at OB har hentet en spiller i FCK ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tror du bliver slemt skuffet hvis du nærer for stort håb om at vi hentet noget fra FCK ..

                            Er det iøvrigt nogensinde sket udover Carsten Hemmingsen at OB har hentet en spiller i FCK ?
                            Hentede vi ikke også Zaza i FCK?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Hentede vi ikke også Zaza i FCK?
                              Kom han ikke fra SIF ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                Toutouh, kan du godt skyde en hvid pil efter. Han har flere gange sagt at han vil noget større end FCK og derudover rygtes i FCKs fanradio at hans mor har sagt sit job for at flytte med ham i forbindelse med klubskifte, hvilket kan indikere at det er meget tæt på.
                                Ja det er langt over vores hylde. Jeg tænker at Kusk nok er vores højest mulige hylde pt og vi skal stå på tær og håbe på et jordskælv før en spiller som ham falder ned i vores arme.. Glem alt om Skov,Toutouh,Kirkevold,Moro osv og begynd på navne fra 1. Div(ikke Dom fra VB) eller lykkeriddere fra udlandet.
                                Ellers bliver man skuffet

                                Comment

                                Working...
                                X