Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ingolstadt vil af med Martin Hansen

    Kunne han måske være en mulighed hvis Grytebust sælges nu hvor han er brandvarm.
    Bestemt en mulighed. Tvivler på at Oliver er helt klar til at være 2. Målmand i klubben.
    Jeg ville være ok rolig ved Thomas Mikkelsen som en overgangsface indtil man finder en ny

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      På nuværende tidspunkt kan man måske få ham relativt billigt, og umiddelbart tænker jeg da han vil være en bedre breddespiller end dem vi har, samtidig kan han vel spille sig ind hvis han rammer formen.
      Det faktum at Fellah ikke har slået til i Farum udelukker vel ikke at han kan blive en forstærkning for OB.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det faktum at Fellah ikke har slået til i Farum udelukker vel ikke at han kan blive en forstærkning for OB.
        Han kan vel næppe være mindre kampafgørende end Jønsson generelt er..
        Men mon ikke den der er lukket? Der var vidst lidt bøvl i forhandlingerne sidst som JH nok ikke gider igen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Han kan vel næppe være mindre kampafgørende end Jønsson generelt er..
          Men mon ikke den der er lukket? Der var vidst lidt bøvl i forhandlingerne sidst som JH nok ikke gider igen
          Men tænker samtidig at både Fellah og FCN vel bliver mere medgørlige af at manden ikke har spillet i et halvt år? Tænker at hvis han føler han stadig har noget at byde på så er det at konkurrere med Jønsson, Greve og JJ vel ikke det mest skræmmende perspektiv..

          Comment


            Hvis man virkelig mener, at man har identificeret, at Fellah passer godt ind i spillestilen og har nogle kvaliteter der kan forstærke truppen, så ville det da være mærkeligt, om man ikke kiggede på muligheden for en aftale, nu hans markedsværdi må være historisk lav. Så det er vel ikke en utænkelig signing, når man tænker på, når man har forsøgt af flere omgang at hente ham.

            At jeg så synes, at Fellah er ALT for svingende i sit spil, og en humørspiller på linje med Jönsson og Helenius, som vi bestemt ikke har brug for flere af i min optik, samt at han har haft problemer med overholde klubbens kodeks og med at indordne sig i den eksisterende træningskultur, gør at jeg gerne ser vi holder os langt væk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Enig. Han var i hvert fald god før hans skade.

              Ellers er det ikke så mange navne jeg finder interessante på den liste. Nogle stykker fordi de ikke er så realistiske (Kirkevold bl.a.).

              Erik Marxen, Marvin Pourié, Troels Kløve er navne jeg tænker måske både kunne være realtisktisk og sportsligt interessant. Måske Kadrii og/eller Danny Amankwaa?

              Mayron George gør det godt i Lyngby igen, men jeg har stadig mine tvivl.
              Synes Mayron George er det klart mest interessante bud. Amankwaa har et kæmpe potentiale, men skadeshistorikken skræmmer. Marxen har jeg ingen fidus til. Jeg synes han er en temmeligt ringe back. Pourié skal bare holde sig langt væk og Kløve synes jeg ikke har niveauet, ligesom jeg har svært ved at se ham passe ind hos os.

              Comment


                Patrick Olsen har haft godt af spilletiden i Helsingør, han var god i kampen mod AGF synes jeg. Er han brugbar i tilfælde af at Helsingør må lade livet i SL, eller er han trods alt for defensivt spilstyrende uden de store offensive/kreative evner som OB er på udkik efter
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Patrick Olsen har haft godt af spilletiden i Helsingør, han var god i kampen mod AGF synes jeg. Er han brugbar i tilfælde af at Helsingør må lade livet i SL, eller er han trods alt for defensivt spilstyrende uden de store offensive/kreative evner som OB er på udkik efter
                  Der har du, i mine øjne, fået en forkert opfattelse af ham som spiller ... Patrick Olsen har bestemt kreative, det er faktisk nok der han er stærkest.

                  Har dog ikke set ham meget i suppen, men kan lige se kampen fra i går, senere i dag :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Der har du, i mine øjne, fået en forkert opfattelse af ham som spiller ... Patrick Olsen har bestemt kreative, det er faktisk nok der han er stærkest.

                    Har dog ikke set ham meget i suppen, men kan lige se kampen fra i går, senere i dag :).
                    Jeg har netop ikke det store kendskab til ham. Mener du han er/bør være en mulighed som den Falk-afløser vi alle savner
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg har netop ikke det store kendskab til ham. Mener du han er/bør være en mulighed som den Falk-afløser vi alle savner
                      Nu kommer det også lidt an på, hvad man lægger i "kreativ spiller", men ud fra det jeg har set med ham i Helsingør, minder han på ingen måde om Falk. Han spiller central midt, og han strør bestemt ikke om sig med mål op oplæg (han har ikke leveret et eneste i indeværende sæson). Til gengæld virker han til at kunne flytte bolden hurtigt og klogt langs jorden, samtidig med at han fylder fint uden bold, og for mig at se er det netop sådan en type, vi mangler til den centrale midtbane - altså en 6'er, som er dygtig med bolden.
                      SLO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                        Nu kommer det også lidt an på, hvad man lægger i "kreativ spiller", men ud fra det jeg har set med ham i Helsingør, minder han på ingen måde om Falk. Han spiller central midt, og han strør bestemt ikke om sig med mål op oplæg (han har ikke leveret et eneste i indeværende sæson). Til gengæld virker han til at kunne flytte bolden hurtigt og klogt langs jorden, samtidig med at han fylder fint uden bold, og for mig at se er det netop sådan en type, vi mangler til den centrale midtbane - altså en 6'er, som er dygtig med bolden.
                        Jeg mener overliggeren skal hæves betragteligt. Kan ikke se hvad han bidrager med ifh til egne spillere. JJT er da om nogen en langt bedre spiller. Både med oplæg og mål. Det hellere vi bruger vores unge spillere der kommer op fra u19. Vi skal kun hente virkelige forstærkninger til klubben. Ikke sådan en gang mellemvare.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                          Nu kommer det også lidt an på, hvad man lægger i "kreativ spiller", men ud fra det jeg har set med ham i Helsingør, minder han på ingen måde om Falk. Han spiller central midt, og han strør bestemt ikke om sig med mål op oplæg (han har ikke leveret et eneste i indeværende sæson). Til gengæld virker han til at kunne flytte bolden hurtigt og klogt langs jorden, samtidig med at han fylder fint uden bold, og for mig at se er det netop sådan en type, vi mangler til den centrale midtbane - altså en 6'er, som er dygtig med bolden.
                          Jeps, det er også sådan jeg ser Patrick Olsen.
                          Han er ikke hurtig, men han er teknisk stærk og en god pasningsspiller ... ret meget som Thomasen, måske lidt bedre i driblingerne.
                          Han er ikke en målscorer eller nødvendigvis en oplægger, men det sidste KUNNE han godt være.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Jeg mener overliggeren skal hæves betragteligt. Kan ikke se hvad han bidrager med ifh til egne spillere. JJT er da om nogen en langt bedre spiller. Både med oplæg og mål. Det hellere vi bruger vores unge spillere der kommer op fra u19. Vi skal kun hente virkelige forstærkninger til klubben. Ikke sådan en gang mellemvare.
                            Jeg er heller ikke nødvendigvis fortaler for, at vi henter ham, jeg pointerede blot, at han typemæssigt har nogle af de kvaliteter, jeg synes, vi mangler. Dermed også sagt, at jeg ikke ser ham som nøjagtig samme type som JJ; for mig at se er han lidt mere defensiv og kontrollerende, og jeg tror egentlig godt, de ville kunne spille ved siden af hinanden. Jeg kan så se, at Entusiastens har et lidt andet syn på ham, og jeg skal da indrømme, at jeg ikke har fulgt ham så nøje, at jeg vil udtale mig alt for skråsikkert.

                            Når det så er sagt, så har Patrick Olsen altså tidligere været betragtet som et virkelig stort talent. Han er gået meget i stå, men Lønstrup har vist sig dygtig til at få spilleres karrierer tilbage på ret køl, så jeg vil være forsigtig med at afskrive ham som mellemvare. Jeg er enig med dig i, at vi som udgangspunkt skal satse på vores egne talenter, men pt. har vi jo altså to reserver til midtbanen, som slet ikke er gode nok. Det er et problem, som i mine øjne bedst løses ved at hente en spiller, der er lidt en mellemting mellem en 6'er og en 8'er, og som både kan bruges ved siden af Izunna og JJ afhængigt af modstander.
                            SLO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Gennem 1½ år jagtede man ham uden held. Er det nu Kent og JH skal lande deres gudesigning?

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...roever-de-igen
                              Ha ha .. åhhh nej .. man vil ikke engang blive overrasket .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Nu smider jeg lige 2 bolde op i luften.

                                1. Den tidligere Brøndby wing Ferhan Hasani har kontrakt udløb til sommer i sin makedonske klub. Han kender Danmark, han kender ligaen og så spiller han venstre kant og er højrebenet. Det er jo som skrevet til OB. Eneste minus kan være lønnen, jeg mener det var derfor han valgte ikke at forlænge i Brøndby i sin tid.

                                2. Zymer Bytiqi norsk/albansk/belgisk/kosovosk wing, 21 år gammel og spiller kant. Har lige knap 100 Tippeliga kampe på CV'et har kontrakt udløb her til vinter han spiller for Viking FK der lige er rykket ned så OB burde være sportslig attraktivt. Han har fremragende teknik og hurtighed og den seneste nordmand vi hentede var også en succes. Kan både spille højre og venstre kant og er højrebenet.

                                Comment

                                Working...
                                X