Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ansvarlig ledelse *fnis* ...:
    men hvor meget skulle Thorborg hoste op med hvis det endelig skulle være? Ståle har handlet ind for over 60 mio og ligger der hvor vi er (øjebliksbillede) ... det er jo ikke kun penge det handler om men evnerne til at bruge pengene ... JH har for lang tid siden fortalt at der var balance .. han har mere end en gang fortalt at han var lige ved at lande den hvide hval .. mon ikke at der rent faktisk er penge at gøre med men man er bare ikke god nok til at bruge dem ...
    svært at sige hvor mange penge der skal til. BIF gav 1,7 for Fisker og 2,5 for Nørregaard. Ikke meget mere for Vigen.. FCM gav 1,5 for Sanneh og Del Hende og Drachmann kostede heller ikke det store.. Ca priser. Så det er muligt at finde noget godt til en ok pris.. Man behøver ikke at betale 10-20 mill

    Tror det gælder om at udvise ambitioner og være klar til at betale en god løn. Det skal være attraktivt at komme til OB. Både sportsligt og økonomisk. Og det er det nok ikke pt. Der skal simpelthen være plads til at have 3-5 ledere og profiler i truppen der får en top løn. Og så må vi håbe de slår til..

    Man skal være klar til at melde medalje ambitioner ud og handle der efter.. Vise omverden at man går efter spillere som Robert Skov, Kusk osv. Så er det muligt at det ikke lykkedes. Men det der “Top 6 er en ambition” skal væk og afløses med “vi gør efter europa og bakker det op med lidt økonomi” før det bliver rigtig sjovt.

    Selvfølgelig skal vi stadig satse på talenter og fortsætte den linie der er lagt med dette. Men det skal bare ikke være en undskyldning eller sovepude og accepten af at være blød mellemvare skal væk hurtigst muligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vi må jo se om Thorborg har lyst til at bruge lidt penge når de holder møde..
      Jeg forventer heller ikke det store blodbad men en ansvarlig ledelse burde være på forkant med den udskiftning der er forventet senest til sommer så vi ikke skal skifte 5-7 spillere der
      Det lyder nærmest som om, at de ikke har nogen plan eller skyggehold i dag, men først finder ud af det på mødet, men det kan vel umuligt være tilfældet. De må vel allerede nu have en målmand i kikkerten, når bif sprænger banken for Grytebust. Og en venstrekant, som kan køres ind nu når RJ ikke bliver forlænget. En backup på VB, når Pereira skal videre. En Kusk-type, hvis Joan ikke vil forlænge. En ny træner og sportsdirektør skal der vel også kigges på.
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        Inderst inde er JH vel ikke så nervøs. Af de spillere som har udløb får han svært ved at finde spillere der kan gøre det værre end de fleste af dem. Kun Joan vil være et lille tab, men kun under forudsætning af at han finder sit niveau fra sidste sæson. Resten skal det være en præstation at erstatte med dårligere spillere. Det skal retfærdigvis siges at jeg ikke har set buus nok til at kunne vurdere ham, så holder ham udenfor. Resten har været fejlinvesteringer.
        Det ville da klæde jh hvis han kunne finde en ny klub til nogen af de her spillere og erstatte dem allerede nu, men jeg tror ikke på vi henter noget uden salg, og hvem skulle dog købe de her spillere vi har kontraktudløb med. Sker der noget bliver det store salg af enten gryte eller tingager. Holder vi på dem så sker der ikke en skid. Det skulle da lige være Buus som skifter til Marienlyst som det mest dramatiske

        Comment


          Det lyder til at Jønsson med garanti er i klubben til foråret også.

          http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Det lyder til at Jønsson med garanti er i klubben til foråret også.

            http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
            Ja selvfølgelig er han det. Manden er ikke en krone værd og Jesper kan ikke finde nogen kreative spillere. Så man er låst til Jønne..
            Vi må se til sommer om det ikke ændrer sig

            Comment


              Er der ikke nogen der ligger inde med nogle rygter?

              Jeg har lige set at Joseph Mensah er blevet løst fra sin kontrakt med AC Horsens. Han scorede et fremragende mål for Horsens mod AGF i første runde og spillede også en fornuftig kamp mod os i den kamp vi vandt mod ACH. Lille hurtig spiller der huserer på begge fløje. Jeg synes man skulle kigge på ham når han kommer over sin skade.

              Og så synes jeg JH skulle tage kontakt til Zymer Bytiqi som jeg har skrevet i et tidligere indlæg. Begge spiller har enten kontraktudløb til nytår eller er blevet løst. Det er jo gratis mere eller mindre og som det ser ud lige nu så mister vi 2 kanter til sommer så hvorfor ikke allerede nu gøre klar til dette?

              Er der nogen der ved mere om ungdomsafdelingen der kan komme med et bud på hvem man skriver med fra U19 til SL?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Er der ikke nogen der ligger inde med nogle rygter?

                Jeg har lige set at Joseph Mensah er blevet løst fra sin kontrakt med AC Horsens. Han scorede et fremragende mål for Horsens mod AGF i første runde og spillede også en fornuftig kamp mod os i den kamp vi vandt mod ACH. Lille hurtig spiller der huserer på begge fløje. Jeg synes man skulle kigge på ham når han kommer over sin skade.

                Og så synes jeg JH skulle tage kontakt til Zymer Bytiqi som jeg har skrevet i et tidligere indlæg. Begge spiller har enten kontraktudløb til nytår eller er blevet løst. Det er jo gratis mere eller mindre og som det ser ud lige nu så mister vi 2 kanter til sommer så hvorfor ikke allerede nu gøre klar til dette?

                Er der nogen der ved mere om ungdomsafdelingen der kan komme med et bud på hvem man skriver med fra U19 til SL?
                Alexander Molberg er 99,9% sikker på en kontrakt hvis han vender tilbage fra det Italienske eventyr hører jeg. Og så gætter jeg på at Frøkjær og Bonde er under kraftig observation. Mathias Jørgensen er nok for ung og får 1 år mere på U19

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Er der ikke nogen der ligger inde med nogle rygter?

                  Jeg har lige set at Joseph Mensah er blevet løst fra sin kontrakt med AC Horsens. Han scorede et fremragende mål for Horsens mod AGF i første runde og spillede også en fornuftig kamp mod os i den kamp vi vandt mod ACH. Lille hurtig spiller der huserer på begge fløje. Jeg synes man skulle kigge på ham når han kommer over sin skade.
                  Stop, stop, stop. Jeg ved godt, at de ligger over os i tabellen, men vi snakker altså om en mand, der har fået sin kontrakt ophævet i Horsens, fordi han og de ikke kunne se en fremtid sammen.
                  Jeg er enig med dig så langt, at han har nogle spidskompetencer - og de nok kommer for lidt til udtryk i Horsens stil - men han er alt for flyvsk til Kents stil, og der er altså også langt mellem snapsene. Jeg håber i hvert fald, at det er en lidt anden hylde, vi kigger på, når/hvis vi skal ud og forstærke truppen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Stop, stop, stop. Jeg ved godt, at de ligger over os i tabellen, men vi snakker altså om en mand, der har fået sin kontrakt ophævet i Horsens, fordi han og de ikke kunne se en fremtid sammen.
                    Jeg er enig med dig så langt, at han har nogle spidskompetencer - og de nok kommer for lidt til udtryk i Horsens stil - men han er alt for flyvsk til Kents stil, og der er altså også langt mellem snapsene. Jeg håber i hvert fald, at det er en lidt anden hylde, vi kigger på, når/hvis vi skal ud og forstærke truppen
                    Der kan jo sagtens spille gode spiller i skodklubber, se bare Robert Skov og Gammelby i Silkeborg. Bortset fra dette så passer J. Mensah som spiller ikke ind i BHs spillestil han er for lav og for hurtig til dette. Jeg tænker at den slags utæmmet vildskab kunne være et fint alternativ til dådyret Jönsson, jeg tænker umiddelbart at spiller med hans fart er nemmere at spille i dybden på kanten. Omvendt kan man argumentere for at Yao står for præcis det samme, bare minus den rutine som Mensah har

                    Jeg kan dog forstå på bold.forum at Mensah er den spiller som BH har brugt mest tid på i forhold til taktik og det virker til at han stadigvæk ikke fatter det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      Der kan jo sagtens spille gode spiller i skodklubber, se bare Robert Skov og Gammelby i Silkeborg. Bortset fra dette så passer J. Mensah som spiller ikke ind i BHs spillestil han er for lav og for hurtig til dette. Jeg tænker at den slags utæmmet vildskab kunne være et fint alternativ til dådyret Jönsson, jeg tænker umiddelbart at spiller med hans fart er nemmere at spille i dybden på kanten. Omvendt kan man argumentere for at Yao står for præcis det samme, bare minus den rutine som Mensah har

                      Jeg kan dog forstå på bold.forum at Mensah er den spiller som BH har brugt mest tid på i forhold til taktik og det virker til at han stadigvæk ikke fatter det.
                      Jo jo, men nu har jeg så også svært ved at se, at SIlkeborg skulle vælge at ophæve kontrakterne med Skov og Gammelby....

                      Men Kent kan jo ikke lide utæmmet vildskab (som jeg ser det). Det giver for mange fejl, og det er vel en af hovedårsagerne til, at Greves indkøring har været så lang. Alle hold kan bruge hurtige spillere, og jeg håber også inderligt, at vi finder en, der kan byde mere ind med det, men det hjælper ikke at hente ind, som overordnet ikke passer ind i den måde træneren tænker fodbold på

                      Comment


                        Læste lige en artikel et eller andet sted med at rurik gislasson gerne vil væk fra det tyske. For hans chancer for at komme med gil VM og flere danske klubber skulle være interesseret. Men han vidst har udtalt han kun vil spille for FCK i dk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Læste lige en artikel et eller andet sted med at rurik gislasson gerne vil væk fra det tyske. For hans chancer for at komme med gil VM og flere danske klubber skulle være interesseret. Men han vidst har udtalt han kun vil spille for FCK i dk
                          Ja det gjorde han i sidste vintervindue. Man hvad skal vi da også bruge ham til? Vi har jo Casper Nielsen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja det gjorde han i sidste vintervindue. Man hvad skal vi da også bruge ham til? Vi har jo Casper Nielsen
                            Det er faktisk ikke helt galt. Ens spillertyper på mange måder, omend Rurik i hans prime var mindst ét niveau over CN. Til gengæld er de nogenlunde lige triggerhappy og træfsikre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Det er faktisk ikke helt galt. Ens spillertyper på mange måder, omend Rurik i hans prime var mindst ét niveau over CN. Til gengæld er de nogenlunde lige triggerhappy og træfsikre.
                              Præcis. Og en mand der erklærer sin store kærlighed til FCK skal bare blive væk.

                              Jeg håber stadig at Kusk får mulighed for et vinterskifte i deres udrensning.. Men vi får garanteret kamp til stregen fra flere SL hold

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Præcis. Og en mand der erklærer sin store kærlighed til FCK skal bare blive væk.

                                Jeg håber stadig at Kusk får mulighed for et vinterskifte i deres udrensning.. Men vi får garanteret kamp til stregen fra flere SL hold
                                Kusk er han ikke en halvt så god falk type? Ikke så driblestærk og ikke så god oplægger? Tror faktisk ikke jeg er så imponeret over kusk. Vil hellere give Eske chancen så ....

                                Comment

                                Working...
                                X