Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men vi har jo Thrane i truppen. Så skal vi bare forlænge ham med 5 år.

    Comment


      Købet af Izu viste JHs inkompetence. Vi stod med de på papiret 2 bedste spillere til at dække en plads. Begge hæderlige spillere, men så heller ikke mere. Hvad skete der- jo Kent kunne ikke få plads til begge. Efter surmule så fik Izu en plads, hvor han voksede fra ringe til nogenlunde. Når jeg ikke giver ham mere, så er det fordi han trak dumme kort ( egentlig ikke mange nødvendige). Desuden får han nok lidt ekstra gult og rødt fordi dommerne har fokus på ham, til dels selvforskyldt.
      Salgssummen siger jo alt om jyden, han er og bliver håbløs. OB komme aldrig i top6 med ham i spidsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
        Jeg er altså ikke helt i panik over dette salg! Først og fremmest har der garanteret været et press på Jesper Hansen at han skulle få solgt en spiller, nu letter dette press lidt o vi får frirum i lønbudgettet. Dette gør det nok nemmere for JH at få forlænget nogle kontrakter og nemmere at sige nej til lave/middelmådige bud på Gryte. Ret beset har Izunna været dyr i forhold til hvad han har præsteret også i de sidste 6mdr når alt tages med.

        Hvad skal der så ske nu? Jeg synes egentligt at vi har løsningen i klubben, vi har nogle spændende unge kreative spillere i truppen som Eskesen, jeg har altid ønsket at se Dessler centralt, gør vi det giver det også mere plads til at bringe en som ham i spil.

        Så jeg er for en sjælden gangs skyld optimist okring perspektiverne, men jeg forventer stadig at JH/KN fucker det helt op og erstatter Izunna med Gryte for at sætte Svenskeren på mål!
        Hvem af sommerens udløb er det du gerne vil have forlænget med?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hvem af sommerens udløb er det du gerne vil have forlænget med?
          Et meget godt spørgsmål.

          Det er nu Jesper HaHa gerne skulle finde den agressive, kreative ledertype til midtbanen. NU.
          Ja, Izu har været noget svingende og vi har jo set hvordan holdet præsterer uden ham. Jeg husker det som klart dårligere end når han har været med og haft lyst. Uden ham og uden forstærkning er det med Kents evner dømt sikkert nedrykningsspil igen, er jeg bange for.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Tror 100% at Jönsson smutter. Hans forsker ordning slutter i Danmark så med mindre han vil gå drastisk ned i løn tvivler jeg på at han er at finde efter sommerpausen..
            Joan forsøger man med. Men nok ikke for hver en pris. Den er 50/50
            Thrane tror jeg man forlænger med. Nok kun 1 år. Stabil trup spiller og ikke synderlig dyr
            Welbeck skal bare væk. Hans afløser burde være fundet i Frøkjær

            Comment


              Nu er det jo stadig rygter, men jeg synes (næsten ligegyldigt prisen), at det er ok at sende Izunna videre nu. Han er aldrig blevet den stamspiller, som man havde håbet på, og selvom det har set lidt bedre ud her i efteråret, så tror jeg heller aldrig, at han bliver det. Han hiver formentligt en løn på et niveau, hvor han bør være en af de første på holdkortet, og det er han ikke. Han har kun spillet 51% af superligaminutterne her i efteråret pga. røde kort, karantæner og den naturlige mistillid det også giver. Selvom han er en del af min idealopstilling lige pt., så er han ikke til at stole på og derfor ikke god at bygge op omkring. Håber, at vi henter en erstatning med noget fysisk power og gerne med noget erfaring, som stadig har nogle gode år i sig, som de unge spillere vi har på vej kan lære af og støtte sig op af - men de hænger jo nok ikke på træerne

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Nu er det jo stadig rygter, men jeg synes (næsten ligegyldigt prisen), at det er ok at sende Izunna videre nu. Han er aldrig blevet den stamspiller, som man havde håbet på, og selvom det har set lidt bedre ud her i efteråret, så tror jeg heller aldrig, at han bliver det. Han hiver formentligt en løn på et niveau, hvor han bør være en af de første på holdkortet, og det er han ikke. Han har kun spillet 51% af superligaminutterne her i efteråret pga. røde kort, karantæner og den naturlige mistillid det også giver. Selvom han er en del af min idealopstilling lige pt., så er han ikke til at stole på og derfor ikke god at bygge op omkring. Håber, at vi henter en erstatning med noget fysisk power og gerne med noget erfaring, som stadig har nogle gode år i sig, som de unge spillere vi har på vej kan lære af og støtte sig op af - men de hænger jo nok ikke på træerne
                Fuldstændig enig

                Comment


                  BT kan ikke få en kommentar fra JH vedr Izunna

                  https://www.bt.dk/superligaen/medie-...rdig-i-danmark

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Du får ikke rigtig svaret på om det ville være mere ambitiøst at forlange 4 eller flere mill. for en spiller der i hans bedste periode i klubben har slæbt masser af karantæner til sig.
                    Svaret kommer sent - men kommer:
                    Prisen er alt for lavt men det er ikke hvorfor jeg stillede "ambitionsspørgmålet". Det er bare dårlig købmandskab og har ingen direkte sammenhæng med "ambitioner".
                    Min pointe er at Izunnakøbet dertid signaliserede at "de viser ambitioner (endelig igen) i OB". Men der fulgte næsten intet. Izunna var den første "store køb" efter lang tid og blev også den sidste hidtil. Vi hentede mest kontraktfrie markspiller udefra at opfylde holdet uden at øge niveauet og kvaliteten særlig. Nu sælger man "ambitiobskøb" Izunna for småpenge og efter de sidste skuffende transfervinduer har jeg tabt lidt min ellers optimistisk tilgang til udvikling i OB - til mindst i hensigt af transferarbejde. Det er hvorfor jeg spørger om ambitioner i OB.
                    Men vil gerne fejle og lade mig overraske med ægte kvalitetstilgang til holdet i vinduet især med en ægte midtbaneprofil. Men de sidste vinduer var hård, så...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Nu er det jo stadig rygter, men jeg synes (næsten ligegyldigt prisen), at det er ok at sende Izunna videre nu. Han er aldrig blevet den stamspiller, som man havde håbet på, og selvom det har set lidt bedre ud her i efteråret, så tror jeg heller aldrig, at han bliver det. Han hiver formentligt en løn på et niveau, hvor han bør være en af de første på holdkortet, og det er han ikke. Han har kun spillet 51% af superligaminutterne her i efteråret pga. røde kort, karantæner og den naturlige mistillid det også giver. Selvom han er en del af min idealopstilling lige pt., så er han ikke til at stole på og derfor ikke god at bygge op omkring. Håber, at vi henter en erstatning med noget fysisk power og gerne med noget erfaring, som stadig har nogle gode år i sig, som de unge spillere vi har på vej kan lære af og støtte sig op af - men de hænger jo nok ikke på træerne
                      Syntes det kommer meget an på hvad der hentes ind som erstatning. Jeg mener nemlig holdet har fungeret bedst når izunna har været på banen - at han så er for ustabil og hiver for mange kort trækker selvfølgelig ned. Men med en påstået salgspris på 1½ mill for en vigtig mand på holdet - til en kinesisk klub (der må formodes at have gode penge....) så syntes jeg ærlig talt det lyder som en dårlig handel.

                      Men igen - det hele afhænger af hvad JH og Kent kan finde som erstatning (min tiltro til de magter opgaven er bare ikke videre stor....)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Hvem af sommerens udløb er det du gerne vil have forlænget med?
                        Og hvor sagde jeg at det var sommerens udløb jeg vil have forlænget?
                        Jeg troede dog at JJT og Tingager havde noget kortere kontrakter end hvad jeg nu kan se er tilfældet. Edmundson ser jeg dog gerne blive på de rette vilkår, Welbeck er jeg heller ikke helt klar til at afskrive.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Syntes det kommer meget an på hvad der hentes ind som erstatning. Jeg mener nemlig holdet har fungeret bedst når izunna har været på banen - at han så er for ustabil og hiver for mange kort trækker selvfølgelig ned. Men med en påstået salgspris på 1½ mill for en vigtig mand på holdet - til en kinesisk klub (der må formodes at have gode penge....) så syntes jeg ærlig talt det lyder som en dårlig handel.

                          Men igen - det hele afhænger af hvad JH og Kent kan finde som erstatning (min tiltro til de magter opgaven er bare ikke videre stor....)
                          Jeg tvivler stærkt på at han bliver erstattet i dette vindue.. Makrini blev heller ikke.
                          Man syntes garanteret at afløseren allerede er i truppen og dette ikke er nødtvunget med en afløser da man i forvejen har en stærk trup

                          Men holder da øjne og øre åbne hvis noget skulle blive os tilbudt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                            Og hvor sagde jeg at det var sommerens udløb jeg vil have forlænget?
                            Jeg troede dog at JJT og Tingager havde noget kortere kontrakter end hvad jeg nu kan se er tilfældet. Edmundson ser jeg dog gerne blive på de rette vilkår, Welbeck er jeg heller ikke helt klar til at afskrive.


                            Manden er og bliver aldrig god nok til OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg tvivler stærkt på at han bliver erstattet i dette vindue.. Makrini blev heller ikke.
                              Man syntes garanteret at afløseren allerede er i truppen og dette ikke er nødtvunget med en afløser da man i forvejen har en stærk trup

                              Men holder da øjne og øre åbne hvis noget skulle blive os tilbudt
                              DET tænker jeg også - og netop det er jo problemet - hvor er selverkendelsen ( afløseren er IKKE i truppen, jo tverskov skal fint udfylde pladsen men hvad når tingager eller KEP hiver en karantæne - så skal tverskov ned i forsvaret og vupti så starter thrane - og det er han bare ikke god nok til) og hvad med ambitionerne - personligt tror jeg ikke på top 6 - men sælger man izunna og undlader at erstatte ham ja så er det da helæt væk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Svaret kommer sent - men kommer:
                                Prisen er alt for lavt men det er ikke hvorfor jeg stillede "ambitionsspørgmålet". Det er bare dårlig købmandskab og har ingen direkte sammenhæng med "ambitioner".
                                Min pointe er at Izunnakøbet dertid signaliserede at "de viser ambitioner (endelig igen) i OB". Men der fulgte næsten intet. Izunna var den første "store køb" efter lang tid og blev også den sidste hidtil. Vi hentede mest kontraktfrie markspiller udefra at opfylde holdet uden at øge niveauet og kvaliteten særlig. Nu sælger man "ambitiobskøb" Izunna for småpenge og efter de sidste skuffende transfervinduer har jeg tabt lidt min ellers optimistisk tilgang til udvikling i OB - til mindst i hensigt af transferarbejde. Det er hvorfor jeg spørger om ambitioner i OB.
                                Men vil gerne fejle og lade mig overraske med ægte kvalitetstilgang til holdet i vinduet især med en ægte midtbaneprofil. Men de sidste vinduer var hård, så...
                                Der blev altså skreget på Izunna herinde i en evighed inden at han kom, det var i den grad et crowdpleaser køb! Prisen var nok for høj, men den kan retfærdiggøres med at det var en spiller som var så velkendt og sikkert et køb som alle regnede med og i en periode hvor man havde brug for sikre kort. Det var så oven i købet rettidig omhu da man forventede at sælge Makrini relativt kort efter og også gjorde det. Virkeligheden har så bare været at Izunna selv ikke performede da han kom hertil og ovenikøbet ikke havde den bedste attitude omkring det, men det er Izunna´s eget ansvar!
                                Jeg vil gerne være ham der tænder bålet når JH skal brændes på det, men lige præcis omkring Izunna mener jeg altså ikke at man kan klandre JH ret meget! Men der er mange andre dårlige handler med relativt store transfer beløb vi kan lynche ham for!

                                Comment

                                Working...
                                X