Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Sakset fra bold.dk-kommentar. Brugeren (jennerdrengen) er fast FCN-debattør og må følge dem ret tæt. Jeg har i hvert fald set flere træningsupdates fra ham om FCN.

    "
    I FCN har han været sat ind på midten som en 10´er og mellemrumsspiller der kan spille i små rum - og det er han faktisk ret god til. Jeg har ikke set ham virke ugidelig, men i stedet agressiv og bidragende. Han har været ramt af skader når der var plads på banen og, at andre (Marcondes, Mathias Jensen) har gjort det fantastisk samt, at FCN har ændret spillestil hvorfor han ikke længere passer ind. De få gange han har spillet i FCN har han (bortset fra en enkelt gang) set rigtig god ud.

    Jeg har meget, meget svært ved at forstå, at han ikke har fået chancen mere i FCN. Hvis OB har brug for en offensiv mellemrumsspiller der kan spille hurtigt i små rum, er Fellah en rigtig god spiller til den position. "

    Jeg skal ikke kunne sige, om brugeren har 'salgshatten' på, for han kan vel næppe være tilfreds med Fellahs succésrate i FCN. Mere for at sige, at der er andre holdninger til Fellah end bare prædikatet 'flop'.
    Hvis han kommer til OB skal han da bestemt have en chance inden jeg vil dømme ham ude - men jeg har altså svært ved at se hvorfor det ikke vil give meget mere mening at bruge Eskesen, hvis den bedste mulighed udefra er Fellah.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Sakset fra bold.dk-kommentar. Brugeren (jennerdrengen) er fast FCN-debattør og må følge dem ret tæt. Jeg har i hvert fald set flere træningsupdates fra ham om FCN.

      "
      I FCN har han været sat ind på midten som en 10´er og mellemrumsspiller der kan spille i små rum - og det er han faktisk ret god til. Jeg har ikke set ham virke ugidelig, men i stedet agressiv og bidragende. Han har været ramt af skader når der var plads på banen og, at andre (Marcondes, Mathias Jensen) har gjort det fantastisk samt, at FCN har ændret spillestil hvorfor han ikke længere passer ind. De få gange han har spillet i FCN har han (bortset fra en enkelt gang) set rigtig god ud.

      Jeg har meget, meget svært ved at forstå, at han ikke har fået chancen mere i FCN. Hvis OB har brug for en offensiv mellemrumsspiller der kan spille hurtigt i små rum, er Fellah en rigtig god spiller til den position. "

      Jeg skal ikke kunne sige, om brugeren har 'salgshatten' på, for han kan vel næppe være tilfreds med Fellahs succésrate i FCN. Mere for at sige, at der er andre holdninger til Fellah end bare prædikatet 'flop'.
      Det er da meget let at forstå, hvorfor han ikke har fået chancen i FCN. For det første har de haft en række spillere der var bedre og mere perspektivrige.

      For det andet er hans personlighed og indstilling til tingene åbenlyst et mismatch ift. hvordan man gerne vil gøre tingene deroppe. Historierne derude er mange, også af dem man ikke snakker for højt om.
      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...i-skammekrogen
      https://twitter.com/BusterEmil/statu...38166017740800
      https://twitter.com/kennipoulsen/sta...05674362236928

      Har Fellah et uforløst potentiale? Ja! Er der særligt meget at vinde for OB ved at sparke til dækkene på en 28-årig Fellah der ikke har kunne få tingene til at fungere for alvor i to på hinanden følgende danske klubber, og som ikke har spillet meget fodbold i de sidste to år? Nej, det tror jeg ikke der er. Læg dertil, at han sandsynligvis vil ende med at tage spilletid for spillere som Greve og Eskesen, og så er jeg officielt sat fuldstændigt af.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Har Fellah et uforløst potentiale? Ja! Er der særligt meget at vinde for OB ved at sparke til dækkene på en 28-årig Fellah der ikke har kunne få tingene til at fungere for alvor i to på hinanden følgende danske klubber, og som ikke har spillet meget fodbold i de sidste to år? Nej, det tror jeg ikke der er. Læg dertil, at han sandsynligvis vil ende med at tage spilletid for spillere som Greve og Eskesen, og så er jeg officielt sat fuldstændigt af.
        Det er klart, at både skader, problemer med disciplin og det med at stå i vejen for egne talenter tæller kraftigt imod. Jeg er ikke på nogen måde vild med idéen og der ryger ingen champagnepropper hos mig, hvis vi signer ham.

        Min eneste pointe er bare, at jeg godt kan se, hvorfor man kan overveje det. Hans topniveau, da han var bedst i EfB, var meget højt. Han har den tekniske X-Factor, som vi mangler. Man kan virkelig tvivle på, om han kan finde det niveau igen, men han har noget. Så det ville ikke være noget 'wauw' at hente ham, men omvendt ser jeg hverken katastrofe eller grund til at hente fakler og høtyve.

        Comment


          Fellah. For helvede. Jesper H., sagde jeg ikke, at du skulle styre dig!?

          6 kampe på 1½ år.

          ... suk ... suuuk ... suuuuuk.

          MvT
          Last edited by Marco van Tasten; 30-01-2018, 15:46.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Suk...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Det er klart, at både skader, problemer med disciplin og det med at stå i vejen for egne talenter tæller kraftigt imod. Jeg er ikke på nogen måde vild med idéen og der ryger ingen champagnepropper hos mig, hvis vi signer ham.

              Min eneste pointe er bare, at jeg godt kan se, hvorfor man kan overveje det. Hans topniveau, da han var bedst i EfB, var meget højt. Han har den tekniske X-Factor, som vi mangler. Man kan virkelig tvivle på, om han kan finde det niveau igen, men han har noget. Så det ville ikke være noget 'wauw' at hente ham, men omvendt ser jeg hverken katastrofe eller grund til at hente fakler og høtyve.
              Hvis han står i vejen for at Eskesen får flere chancer, fordi han er ledelsens prestigeprojekt så er det da i den grad en katastrofe. Imo.

              Jeg fatter tilstadighed ikke du har så afslappet en holdning til helt åbenlyse tvivlsomme beslutninger. Er det simpelthen fordi du stadig synes det er "synd" for ledelsen at vi er så hårde mod dem?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Det er klart, at både skader, problemer med disciplin og det med at stå i vejen for egne talenter tæller kraftigt imod. Jeg er ikke på nogen måde vild med idéen og der ryger ingen champagnepropper hos mig, hvis vi signer ham.

                Min eneste pointe er bare, at jeg godt kan se, hvorfor man kan overveje det. Hans topniveau, da han var bedst i EfB, var meget højt. Han har den tekniske X-Factor, som vi mangler. Man kan virkelig tvivle på, om han kan finde det niveau igen, men han har noget. Så det ville ikke være noget 'wauw' at hente ham, men omvendt ser jeg hverken katastrofe eller grund til at hente fakler og høtyve.
                Jeg kan stadig ikke se, hvorfor man skulle overveje det. Hvornår har vi sidst set det topniveau? Vi skal vel 3 år tilbage. Det er godt nok en dyb udgravning der skal til for at finde det igen.

                Hvor højt var det topniveau så egentlig, når vi så det? Det var da godt, men det var jo ikke et niveau der bragte Fellah ind i en samtale om, hvorvidt han skulle til FCM eller FCK f.eks. eller at en større klub i udlandet var det åbenlyse næste skridt for ham. Vi skal også huske på, at det var en Fellah der som 24-årig fandt vej til Esbjerg, der ganske vidst lige havde haft en god sæson, men dog heller ikke var mere end et år væk fra, at de var rykket op igen, så mere hot har Fellah heller ikke været i hans tid i Norge, end at det var en dansk midterklub der var næste skridt.

                Jeg må også bare sige, at hvis FCN ikke kan få sat skik på Fellah, så ved jeg ikke hvem herhjemme der kan? Man må give dem deroppe, at de uden tvivl er den bedste klub til at skole, uddanne og udvikle fodboldspillere her i kongeriget, og hvis Fellah ikke har kunne indordne sig i den kultur, hvad skulle så få mig til at tro på, at han vil kunne det i OB?

                Comment


                  Jeg synes der står Jønsson skrevet all over en Fellah signing. Potentiel xfaktor og tårnhøjt topniveau, men viser det sjældent, hvis nogensinde.

                  Eneste forskel mellem de to er umiddelbart, at Jønsson er langt mere motiveret på en træningsbane.

                  Comment


                    Jeg forstår det simpelthen ikke. Er helt målløs over sådan en stigning, altså hvorfor går msn ikke efter noget bedre? Vi kommer ikke i top 6 med spillere som Fellah. Basta.

                    Comment


                      Champagnen er for midt vedkommende udskiftet med en god special øl. Den signing jeg havde fået hvisket i øret er væk. Ifølge min kilde er der nu flere andre spillere i kikkerten.
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Er du mest til øl eller bobler?

                        Comment


                          Næsten svært at finde ord for den skuffelse det ville være at hente Fellah..
                          Det kan simpelthen ikke være ham at Chuck og amphibia hentydede til........

                          Men hvornår lærer vi det? Vi kommer aldrig positivt ud af et vindue

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg synes der står Jønsson skrevet all over en Fellah signing. Potentiel xfaktor og tårnhøjt topniveau, men viser det sjældent, hvis nogensinde.

                            Eneste forskel mellem de to er umiddelbart, at Jønsson er langt mere motiveret på en træningsbane.
                            Totalt useriøst at sammenligne Fellah og Jönsson!

                            Jönsson var et stortalent og en profil på et Helsingborg-hold der lå i toppen af Allsvenskan. Da han smutter ligger Helsingborg nr. 1 og ender med at blive svenske mestre for første gang i 12 år og hidtil sidste. Han ender endda med at blive topscorer for dem selvom han smutter med 1/3 af sæsonen tilbage. Han skifter til Wolfsburg der på daværende tidspunkt er blevet tyske mestre kun to år før og er igang med genopbygningen, men slår så ikke igennem. Senere kommer han til AaB, hvor han bliver en profil på deres mesterhold, og ender så her, hvor han ikke har været en succes, men bl.a. laver 7 mål sidste efterår.

                            Fellah var en profil i Vålerenga, hvor de bliver 2er en enkelt sæson, men ellers ikke ender i top 6, i de 4 andre sæsoner, hvor han er fast mand. Derefter kommer han til Esbjerg, hvor han er lidt inde og ude af holdet og det kulminerer med en 5. plads i første sæson. Esbjerg var også ude i et flot Europa League-eventyr, desværre for Fellah var han bare ikke udtaget til EL-truppen og deltog slet ikke. Herefter ender han så i FC Nordsjælland, hvor han har fået 469 Superligaminutter på 1½ år.

                            Det er to spillere på VIDT forskellige hylder. Og Jönssons potentiale er LANGT mere forløst end Fellahs nogensinde har været.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              Er du mest til øl eller bobler?
                              Hver ting til sin tid :)

                              Jeg synes at den spiller jeg fik sat navn på i sidste uge, var mere spændende end dem jeg har fået sat navn på idag.
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Hvis han står i vejen for at Eskesen får flere chancer, fordi han er ledelsens prestigeprojekt så er det da i den grad en katastrofe. Imo.

                                Jeg fatter tilstadighed ikke du har så afslappet en holdning til helt åbenlyse tvivlsomme beslutninger. Er det simpelthen fordi du stadig synes det er "synd" for ledelsen at vi er så hårde mod dem?

                                MvH ChrisOB
                                Ja. Jeg synes kritikken imod især Jesper Hansen er for massiv og ofte for usaglig. Han 'arvede' et shit show og virker på mig som en mand, der reelt prøver at få skuden på ret køl - indenfor de rammer, som findes nu. Om han er dygtig nok ved jeg ikke; jeg har ikke min daglige gang i Ådalen og kan ikke vurdere, hvordan han gør sit job. Han er oppe imod nogle massive forventninger om OB som en sub-topklub, hvilket vi pt. er et stykke vej fra.

                                Jeg mener også vores nuværende økonomi er et mere ærligt udtryk for, hvor OB anno 2018 egentligt står. Uden ekstraordinære indtægter er selv spillere som Fellah ikke vildt ud over, hvad vi kan forvente. Alligevel er han slet ikke god nok til langt de fleste.

                                Der er for langt mellem mange fans forventninger og klubbens reelle tilstand. JH kan med rette kritiseres for ikke at melde det mere åbent ud; det er nok min største anke på hans arbejde.

                                Comment

                                Working...
                                X