Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Sammen med Messi.
    Odgaard er umulig :D.
    Det er altså ret åbenlyst når en fan snakker med sit fanhjerte.
    Har aldrig sagt det var sandsynligt, men når vi nu snakker udlandsdanskere, og hvis de vurderer at et lejeophold vil være godt for ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Har lige prøvet at gennemgå, hvilke spillere det kunne være ud fra præmissen om, at det er en udenlandsdansker,:

      Lucas Andersen (Spiller dog fast)
      Andrew Hjulsager
      Nicolai Brock-Madsen
      Ken Ilsø
      Nicklas Pedersen
      Johan Absalonsen
      Martin Vingaard
      Lucas Andersen virker usandsynlig
      Andrew vil næppe hjem og er for meget en BIF mand
      Nicolai Brock er lige landet i Polen
      Ken Ilsø har lige skrevet kontrakt i Malaysia
      Nicklas Pedersen virker sandsynlig, men har været skadet meget de seneste 2 år. Er tilbage i Mechelen hvor han sidst havde succes
      Johan Absalonsen er lige skiftet til Australien og har fin succes der, medmindre han har hjemve sker det næppe
      Martin Vingaard, no idea.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
        Jeg tror det er en fra BIF vi snakker med
        Hvorfor tror du det:) ?

        Comment


          ud fra devisen om at forsvar er det bedste angreb, så kunne Magnus Troest også være et bud. lol.

          Hvis det skulle være en udlandsdansker, af dem som ikke er nævnt så tror jeg på Uffe Bech. Det er et satset bud, men Hannover virker ikke interesseret i ham længere og jeg tror også vi kan hamle op rent økonomisk. Sportslig derimod er jeg meget usikker.

          Det kedelig bud ville være Thomas Enevoldsen, han kender Kent og spiller i dag for Breda hvor han er indskifter:

          Ellers må folk gerne komme med bud, brug evt; https://www.transfermarkt.com/marktw...vollstespieler og så tast data ind :-)

          Comment


            De spiller nu i Bundesligaen, Uffe Bech havde en mindre andel i at de rykkede op, men blev skadet omkring sommerferie start og har siddet ude siden. Men allerede før virkede de interesserede i at sælge ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              De spiller nu i Bundesligaen, Uffe Bech havde en mindre andel i at de rykkede op, men blev skadet omkring sommerferie start og har siddet ude siden. Men allerede før virkede de interesserede i at sælge ham.
              Det gør de da også. Det var en tanketorsk, der sneg sig ind, fordi jeg kunne se på Transfermarkt, at Bechs seneste spillede kampe var i den næstbedste række.

              Det er nu heller ikke fordi, jeg ikke ville kunne se perspektiverne i ham, såfremt vi skulle hente ham. Jeg reagerede mest af alt på påstanden om, at Jradi ikke skulle være fra en særlig høj hylde.
              SLO

              Comment


                Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                Jeg tror det er en fra BIF vi snakker med
                Hvis det er en dansk offensivspiller fra Brøndby, indskrænker det feltet til:

                Lasse Vigen
                Kasper Fisker
                Kevin Mensah

                Vigen bør være helt uden for vores rækkevidde, Fisker ville godt nok også overraske mig, og Mensah er vel med al respekt for ham ikke en spiller, man fejrer med champagne.
                SLO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Hvis det er en dansk offensivspiller fra Brøndby, indskrænker det feltet til:

                  Lasse Vigen
                  Kasper Fisker
                  Kevin Mensah

                  Vigen bør være helt uden for vores rækkevidde, Fisker ville godt nok også overraske mig, og Mensah er vel med al respekt for ham ikke en spiller, man fejrer med champagne.
                  Når i nu kører lidt i Brøndby, mon det så kunne være Wilczek
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...saelge-wilczek

                  og ja.. jeg ved godt at han ikke er dansk
                  Last edited by eilman; 27-01-2018, 17:23.

                  Comment


                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ed-anden-klub/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Mjae, champagne ved jeg ikke, men jeg vil vel lige umiddelbart kalde ham OB's største/bedste tilgang i dette vindue.

                      Jeg er nok lidt mere lunken, for det var sgu på alle måder vildere/sjovere at breake DD's kontraktunderskrivelse!

                      Korrekt, jeg er ikke ny på forum (Læste der var en som ikke kendte mig 😆 ), jeg er faktisk MOD herinde.
                      Er dog blevet ramt af håndværkertilbud og sidenhen afkom 😂
                      Kunne det måske være Lasse Vibe?
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ed-anden-klub/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Hvis vi henter Lasse Vibe så bliver det også både champagne og guldbajer her :-)
                        https://www.youtube.com/watch?v=Avfg3-z3o3s

                        Comment


                          Som jeg lige umiddelbart kan se på de engelske medier, så rygtes han til Kina. Vi må se.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Som jeg lige umiddelbart kan se på de engelske medier, så rygtes han til Kina. Vi må se.
                            andre steder står der at han har afvist kina, da han vil tættere på familien...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                              andre steder står der at han har afvist kina, da han vil tættere på familien...
                              Lyder fornuftigt og hvis han drømmer om at komme med til VM til sommer så vil et skifte til superligaen også give god mening.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Lyder fornuftigt og hvis han drømmer om at komme med til VM til sommer så vil et skifte til superligaen også give god mening.
                                Ja, men ikke til OB. 😄

                                Comment

                                Working...
                                X