Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSå klinger din vrede over at Fellah skal tage spilletid væk fra vores egne talenter lidt hult, hvis du synes Rodic til OB ville være en spændende handel.
Så det klinger på ingen måder hult. Det gør det tværtimod, at man på den ene side siger, at man godt må være kritisk, men bagefter bruger et argument som "Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde", og tror det kun kan gælde ét eksempel - og ikke dem alle.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKommentar fra Peter
Kender i til den fejlede transfer fra OB's side om Malmö FFs Bonke Innocent?
Edit: Indlæg 1611 på side 162
Leave a comment:
-
Kommentar fra Peter
Kender i til den fejlede transfer fra OB's side om Malmö FFs Bonke Innocent?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet ville jeg også ha været. Den ville jeg ha betegnet som spændende.
Der skal egentlig ikke så meget til.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægHåber jeg ikke. Men man kan vel godt bo i Odense, og køre frem og tilbage til Haderslev.
Men så længe Uhre stadig er i SønderjyskE, vil Fester jo i udgangspunktet være bænkspiller der, og der er vel egentlig kortere vej til spilletid i OB end der er i SønderjyskE i så fald, der er i hvert fald to pladser at slås om her. Plus at de får Hvilsom tilbage der var ude hele efteråret. Jeg kalder rap rap.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKommentar fra Tjubbi
Rasmus festersen til Sønderjyske, har det noget på sig?
Fra eb.dk transfer live
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægIkke udover det jeg har skrevet. Men i kan jo selv lave regnestykket. Hvis der ryger én vigtig spiller eller to, kan det være man har råderum til at hente noget andet jo.
Leave a comment:
-
Kommentar fra Tjubbi
Rasmus festersen til Sønderjyske, har det noget på sig?
Fra eb.dk transfer live
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige, at han passer bedre ind end Kløve, det er jeg oprigtigt i tvivl om. Jeg kan ikke genkende, at han har virket opgivende, frustreret ja, men det er vel ikke mærkeligt eller forkert i den situation Randers har været i? At det går en spiller på, at man ikke vinder, ser jeg kun som et positivt tegn. Og så man applaudere manden for, at han kommer ind på sidste dag i transfervinduet og i en vanvittig hektisk tid, hvor han bl.a. har haft to meget forskellige cheftrænere, alligevel har manifesteret sig som den mest kreative spiller på Randers-holdet. Det viser om ikke andet karakter, i min verden.
Leave a comment:
Leave a comment: