Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Overhovedet ikke. Rodic er central midtbanespiller - dem har vi ikke nok af - Fellah er kantspiller - dem har vi rigeligt af og flere af dem er fynske. Jeg har tilmed argumenteret for (enten i denne tråd eller i den anden), at hvis jeg vurderer nogen til at være en klar forstærkning, så ville jeg kunne acceptere, at de tager spilletid fra vores unge talenter. Dette gælder på ingen måder i tilfældet Fellah.

Så det klinger på ingen måder hult. Det gør det tværtimod, at man på den ene side siger, at man godt må være kritisk, men bagefter bruger et argument som "Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde", og tror det kun kan gælde ét eksempel - og ikke dem alle.

MvH ChrisOB
    Rodic er kantspiller

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Så klinger din vrede over at Fellah skal tage spilletid væk fra vores egne talenter lidt hult, hvis du synes Rodic til OB ville være en spændende handel.
    Overhovedet ikke. Rodic er central midtbanespiller - dem har vi ikke nok af - Fellah er kantspiller - dem har vi rigeligt af og flere af dem er fynske. Jeg har tilmed argumenteret for (enten i denne tråd eller i den anden), at hvis jeg vurderer nogen til at være en klar forstærkning, så ville jeg kunne acceptere, at de tager spilletid fra vores unge talenter. Dette gælder på ingen måder i tilfældet Fellah.

Så det klinger på ingen måder hult. Det gør det tværtimod, at man på den ene side siger, at man godt må være kritisk, men bagefter bruger et argument som "Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde", og tror det kun kan gælde ét eksempel - og ikke dem alle.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kommentar fra Peter

Kender i til den fejlede transfer fra OB's side om Malmö FFs Bonke Innocent?

Det var mig der spurgte, da jeg så et tweet. Jeg lagde det også op herinde, hvis du går en 2-3 sider tilbage :)

Edit: Indlæg 1611 på side 162

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvornår slutter vinduet?
    23:59:59

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Hvornår slutter vinduet?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Kommentar fra Peter

Kender i til den fejlede transfer fra OB's side om Malmö FFs Bonke Innocent?

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det ville jeg også ha været. Den ville jeg ha betegnet som spændende.

Der skal egentlig ikke så meget til.

MvH ChrisOB
    Så klinger din vrede over at Fellah skal tage spilletid væk fra vores egne talenter lidt hult, hvis du synes Rodic til OB ville være en spændende handel.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Håber jeg ikke. Men man kan vel godt bo i Odense, og køre frem og tilbage til Haderslev.
    Mon ikke. Det har en stor del af SønderjyskEs trup gjort i årevis. Jeg nævner i flæng: Absalonsen, Kanstrup, Nikolaj Madsen, Johnny Thomsen og sågar Henrik Hansen, stadigvæk faktisk.

Men så længe Uhre stadig er i SønderjyskE, vil Fester jo i udgangspunktet være bænkspiller der, og der er vel egentlig kortere vej til spilletid i OB end der er i SønderjyskE i så fald, der er i hvert fald to pladser at slås om her. Plus at de får Hvilsom tilbage der var ude hele efteråret. Jeg kalder rap rap.

Leave a comment:

• Aku 2016
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Defensiv midtbane

Det siger jo også noget om at vi kigger efter noget til den centrale midtbane
    Hvis man kigger på midtbane, så synes jeg man skal hente Skytte fra Sikkeborg

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Kommentar fra Tjubbi

Rasmus festersen til Sønderjyske, har det noget på sig?

Fra eb.dk transfer live
    Håber jeg ikke. Men man kan vel godt bo i Odense, og køre frem og tilbage til Haderslev.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Næppe. Manden har jo lige udtalt han gerne vil slutte karrieren i Odense, og at han og familien trives virkelig godt i Odense.
    Jeg tror heller ikke på den. Syntes bare den skulle postes

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Kommentar fra Tjubbi

Fra eb.dk transfer live
    Næppe. Manden har jo lige udtalt han gerne vil slutte karrieren i Odense, og at han og familien trives virkelig godt i Odense.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Ikke udover det jeg har skrevet. Men i kan jo selv lave regnestykket. Hvis der ryger én vigtig spiller eller to, kan det være man har råderum til at hente noget andet jo.
    Regnestykket er vel at pt er 3 væk og 4 hentet ind. Så hvis Joan eller Jønne ryger er det jo 4/4

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kommentar fra Tjubbi

Fra eb.dk transfer live

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ok. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige, at han passer bedre ind end Kløve, det er jeg oprigtigt i tvivl om. Jeg kan ikke genkende, at han har virket opgivende, frustreret ja, men det er vel ikke mærkeligt eller forkert i den situation Randers har været i? At det går en spiller på, at man ikke vinder, ser jeg kun som et positivt tegn. Og så man applaudere manden for, at han kommer ind på sidste dag i transfervinduet og i en vanvittig hektisk tid, hvor han bl.a. har haft to meget forskellige cheftrænere, alligevel har manifesteret sig som den mest kreative spiller på Randers-holdet. Det viser om ikke andet karakter, i min verden.
    Synes også at han har vist glimt af noget godt, men i modsætning til Fellah ville han nok skulle være i spil til holdet fra starten og det ville jeg have langt sværere ved at han var købt ind til at tage tiden fra Greve end at Fellah er hentet til at blive set an.

Leave a comment:

Working...
X