Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kunne du uddybe med et par ord?
    Ikke udover det jeg har skrevet. Men i kan jo selv lave regnestykket. Hvis der ryger én vigtig spiller eller to, kan det være man har råderum til at hente noget andet jo.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Var du blevet mere begejstret hvis JH havde betalt penge for en spiller der spiller for superligaens bundhold? Vel og mærke en markant dyrere handel end Fellah?
    Det ville jeg også ha været. Den ville jeg ha betegnet som spændende.

Der skal egentlig ikke så meget til.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Jeg synes så generelt at det jeg har set fra Randers har været meget blandet også fra ham. Han har da vist potentiale, men absolut også virket som en spiller er meget medgang og som har virket frustreret og opgivende. Der ser jeg Kløve som en der meget bedre passer ind i OB.
    Ok. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige, at han passer bedre ind end Kløve, det er jeg oprigtigt i tvivl om. Jeg kan ikke genkende, at han har virket opgivende, frustreret ja, men det er vel ikke mærkeligt eller forkert i den situation Randers har været i? At det går en spiller på, at man ikke vinder, ser jeg kun som et positivt tegn. Og så man applaudere manden for, at han kommer ind på sidste dag i transfervinduet og i en vanvittig hektisk tid, hvor han bl.a. har haft to meget forskellige cheftrænere, alligevel har manifesteret sig som den mest kreative spiller på Randers-holdet. Det viser om ikke andet karakter, i min verden.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Der er godt nok gang i den i Randers. Gør de klar til nedrykning?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikola-djurdjic

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Jeg tror godt vi kan forvente en lille smule aktivitet Idag :)
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ind eller ud? Eller begge?
    Kunne du uddybe med et par ord?

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    For lige præcis Rodic, ja. For en rimelig pris selvsagt. Jeg synes Rodic har været Randers klart bedste spiller, han var også en rigtigt fin spiller i Malmö i sin tid, og jeg skæver ærligt talt mere til spillerens niveau end den klub han spiller i. Det burde du måske også gøre?
    Jeg synes så generelt at det jeg har set fra Randers har været meget blandet også fra ham. Han har da vist potentiale, men absolut også virket som en spiller er meget medgang og som har virket frustreret og opgivende. Der ser jeg Kløve som en der meget bedre passer ind i OB.

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg skrev LIDT konspiratorisk og så sammenligner du mig med en 9/11 konspiratoriker.

Det svarer lidt til at jeg kalder mig selv lidt småfed og du så sammenligner mig med en hval. Er det helt fair?

;-)

MvH ChrisOB
    Jeg læser smileyen som du forstod det glimt i øjet der var med kommentaren?

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Du kaldte den jo selv lidt med at du var konspiratorisk, for en gangs skyld er vi enige ;)
    Jeg skrev LIDT konspiratorisk og så sammenligner du mig med en 9/11 konspiratoriker.

Det svarer lidt til at jeg kalder mig selv lidt småfed og du så sammenligner mig med en hval. Er det helt fair?

;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Var du blevet mere begejstret hvis JH havde betalt penge for en spiller der spiller for superligaens bundhold? Vel og mærke en markant dyrere handel end Fellah?
    For lige præcis Rodic, ja. For en rimelig pris selvsagt. Jeg synes Rodic har været Randers klart bedste spiller, han var også en rigtigt fin spiller i Malmö i sin tid, og jeg skæver ærligt talt mere til spillerens niveau end den klub han spiller i. Det burde du måske også gøre?

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at finde noget der er mere interessant end Fellah, læser jeg flere skrive, men det kan Silkeborg åbenbart godt finde ud af... https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anders-profil/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Ind eller ud? Eller begge?

Leave a comment:

• amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sæt ikke næsen op efter flere spillere før til sommer. Vinduet er lukket. Der er ikke plads til flere i truppen.

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ah jeg manglede lige sammenligningen med en 9-11 i samlingen over tåbelige og barnlige modsvar, tak. ;-)

Men den bad jeg måske selv lidt om.

MvH ChrisOB
    Du kaldte den jo selv lidt med at du var konspiratorisk, for en gangs skyld er vi enige ;)

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Jet fuel can't melt steel beams.
    Ah jeg manglede lige sammenligningen med en 9-11 i samlingen over tåbelige og barnlige modsvar, tak. ;-)

Men den bad jeg måske selv lidt om.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at finde noget der er mere interessant end Fellah, læser jeg flere skrive, men det kan Silkeborg åbenbart godt finde ud af... https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anders-profil/

Leave a comment:

Working...
X