Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nå .. er det nu blevet justeret så det passer ;-)
    Ja den er nede på 31 mill nu efter sigende...

Dem der er højere

FCK
    FCM
    BIF
    AGF
    AaB
    Randers
    FCN

De 3 nederste er kun få millioner foran. Uden betydning ifølge Jesper Hansen

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    budgettet er også kun til Top 8 siges det.. Men enig
    Nå .. er det nu blevet justeret så det passer ;-)

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Spørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.

Jeg var overbevist om, at man fik sendt Joan af sted. Nu må han så tage et halvt år mere i stribet. Jønsson tror jeg stadig ryger til Helsingborg inden det svenske vindue klapper i.
    Masser af kontraktfrie spillere:
    https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Vi må vel bare erkende at så længe jesper hansen er i OB bliver vi ikke en top 6 klub. Han burde smutte tilbagd til horsens
    budgettet er også kun til Top 8 siges det.. Men enig

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Vi må vel bare erkende at så længe jesper hansen er i OB bliver vi ikke en top 6 klub. Han burde smutte tilbagd til horsens

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Spørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.

Jeg var overbevist om, at man fik sendt Joan af sted. Nu må han så tage et halvt år mere i stribet. Jønsson tror jeg stadig ryger til Helsingborg inden det svenske vindue klapper i.
    Så længe der ikke er noget officielt ude er vi vel ikke færdige. Men det er kun et spørgsmål om minutter eller timer..
    Så kommer røgsløret

Leave a comment:

• mckellberg
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Hvad tror du selv? Der er ingen tvivl om at der ikke bliver ændret et komma i den hidtidige kommunikations-“strategi”.

Kan nogen forklare mig hvad det er de rige ejere vil med klubben? Hvis det bare er en erhvervsklub de vil have, er det da bedre at beholde loungen på stadion, sælge resten til udstykninger og trække stikket. Jeg har ikke tålmodighed til d’herrers “udvikling”, der snart sagt går langsommere end evolutionen. Det er paradoksalt at der er fuld gang i udviklingen af Odense mens fodboldflagskibet får lov at grundsejle.
    Nej ingen kan forklare det. For OB vil ikke fortælle det

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Ja :)

Gad vide hvornår “Vi prøvede til det sidste men er tilfreds med truppen” pladen kommer på skrift?

Jeg er skuffet over at man kommer svækket ud af et vindue når man skal jagte noget.. Vil JH prøve at polere lorten eller stå ved sine manglende evner til at finde den ekstra midtbanespiller vi mangler
    Hvad tror du selv? Der er ingen tvivl om at der ikke bliver ændret et komma i den hidtidige kommunikations-“strategi”.

Kan nogen forklare mig hvad det er de rige ejere vil med klubben? Hvis det bare er en erhvervsklub de vil have, er det da bedre at beholde loungen på stadion, sælge resten til udstykninger og trække stikket. Jeg har ikke tålmodighed til d’herrers “udvikling”, der snart sagt går langsommere end evolutionen. Det er paradoksalt at der er fuld gang i udviklingen af Odense mens fodboldflagskibet får lov at grundsejle.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Måske man vil klare hvad der sker med Joan? Ophævelsen?
    https://www.fyens.dk/sport/OB-Edmund...rtikel/3226819

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ikke ét eneste ord kom der fra OB i går... Kan ikke huske at have oplevet det før.
    Nej det er godt nok vildt... Bedste gæt er at man har arbejdet på en masse og mislykkedes med det hele..
    Tvivler på at man har handlet uden det er kommet frem allerede selvom man skulle tro at vores gamle målmand er ansat dernede som VVSer

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ikke ét eneste ord kom der fra OB i går... Kan ikke huske at have oplevet det før.
    Måske man vil klare hvad der sker med Joan? Ophævelsen?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Alligevel ufatteligt når han er så god ;-)
    Ja :)

Gad vide hvornår “Vi prøvede til det sidste men er tilfreds med truppen” pladen kommer på skrift?

Jeg er skuffet over at man kommer svækket ud af et vindue når man skal jagte noget.. Vil JH prøve at polere lorten eller stå ved sine manglende evner til at finde den ekstra midtbanespiller vi mangler

Leave a comment:

• Magge
    replied
    I denne artikel hvor intet nyt står siger man at Joan ikke fandt en ny klub

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ifte-paa-plads

Alligevel ufatteligt når han er så god ;-)

Leave a comment:

Working...
X