Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ellers bliver han bare fritstillet i morgen.
    Det bliver vel i givet fald i aften, så han er fri til at skifte.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det vil være helt skørt. Én ting er, at man ikke har kunne finde frem til en forlængelse og at man gerne vil finde en anden løsning, men jeg synes ikke ligefrem, at vi er i en situation, hvor vi kan tillade os at smide guld på gaden.
    +1

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det vil være helt skørt. Én ting er, at man ikke har kunne finde frem til en forlængelse og at man gerne vil finde en anden løsning, men jeg synes ikke ligefrem, at vi er i en situation, hvor vi kan tillade os at smide guld på gaden.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Ja, det peger da i den retning.
    Er dog overbevist om, at Joan er fortid i OB inden kl 24

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Vi står vel heller ikke og mangler spillere? Det vi mangler er en ny træner og sportschef.

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Det er også rigtigt, det skulle jeg have haft med. Jeg mente bare, at fordi der har været så stille, så tror jeg ikke at vi har gang i noget - ergo, vinduet må være lukket jf. hans kommentar ift. at starte fra scratch med en helt ny spiller.

Det er naturligvis med forbehold for at Lyngby ikke går konkurs, ellers tror jeg godt JH kunne finde på at hente en enkelt i den trup.
    Ja, det peger da i den retning.
    Er dog overbevist om, at Joan er fortid i OB inden kl 24

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det var ikke det, han sagde. Han sagde, at det var for sent at starte fra scratch på det tidspunkt
    Det er også rigtigt, det skulle jeg have haft med. Jeg mente bare, at fordi der har været så stille, så tror jeg ikke at vi har gang i noget - ergo, vinduet må være lukket jf. hans kommentar ift. at starte fra scratch med en helt ny spiller.

Det er naturligvis med forbehold for at Lyngby ikke går konkurs, ellers tror jeg godt JH kunne finde på at hente en enkelt i den trup.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Mon ikke vinduet lukker her kl. 18-19? JH mener jo alligevel at en handel ikke kan lade sig gøre, når vi nærmer os det tidspunkt på sidste transferdag jf. Stemmer fra Ådalens interview.

Der er også alt for stille til at vi kan blive overrasket. Sker der noget er det vel kun ud, tænker jeg.
    Jeg tror reelt vinduet har været lukket ift. tilgange siden i går. Jeg kan ikke se, hvor man skulle hente nye spillere til med den nuværende trup, så jeg går ud fra, at nye køb ville være betinget af salg. Joan der afsættes til anden siden bliver nok sidste punktum.

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Mon ikke vinduet lukker her kl. 18-19? JH mener jo alligevel at en handel ikke kan lade sig gøre, når vi nærmer os det tidspunkt på sidste transferdag jf. Stemmer fra Ådalens interview.

Der er også alt for stille til at vi kan blive overrasket. Sker der noget er det vel kun ud, tænker jeg.
    Det var ikke det, han sagde. Han sagde, at det var for sent at starte fra scratch på det tidspunkt

Leave a comment:

• Matti1887
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg gætter på en autocorrect mistake - Der findes, desværre, ikke en spiller, der hedder Narkovold til efternavn. Men der er en Sasa Markovic, der har spillet i Cordoba.

MvH ChrisOB
    ups ......��

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Narkovold..................fedt efternavn
    Jeg gætter på en autocorrect mistake - Der findes, desværre, ikke en spiller, der hedder Narkovold til efternavn. Men der er en Sasa Markovic, der har spillet i Cordoba.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Den trøje skal jeg have!

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nasri er fritstillet ... det var tæt på men ender e mødtes ikke ....

andre der er blevet fritstillet:

Felipe gutierrez fra Chile på 27. Twente, Betis - central midt
    Yohan Mollo fra Frankrig på 28. Senest Zenit og Gulham - venstre wing
    sasa narkovold fra Serbien på 26. Senest Partizan og Cordoba - central midt
    zeljko filipivic fra Slovenien på 29. Senest Maribor og KV Mechelen - defensiv midt

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Måske en vis sammenhængskraft med om Uhre ryger til Brøndby i dag, men synes SDR er markante i deres afvisning af dette.

NB: Så er der 4 timer til Jesper Lukker og siger "Vi forsøgte, men vi må indrømme, at det lykkedes ikke"
    Nasri er fritstillet ... det var tæt på men ender e mødtes ikke ....🙂

andre der er blevet fritstillet:

Felipe gutierrez fra Chile på 27. Twente, Betis - central midt
    Yohan Mollo fra Frankrig på 28. Senest Zenit og Gulham - venstre wing
    sasa narkovold fra Serbien på 26. Senest Partizan og Cordoba - central midt
    zeljko filipivic fra Slovenien på 29. Senest Maribor og KV Mechelen - defensiv midt

Leave a comment:

Working...
X