Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet vil være helt skørt. Én ting er, at man ikke har kunne finde frem til en forlængelse og at man gerne vil finde en anden løsning, men jeg synes ikke ligefrem, at vi er i en situation, hvor vi kan tillade os at smide guld på gaden.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEllers bliver han bare fritstillet i morgen.
Leave a comment:
-
Vi står vel heller ikke og mangler spillere? Det vi mangler er en ny træner og sportschef.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet er også rigtigt, det skulle jeg have haft med. Jeg mente bare, at fordi der har været så stille, så tror jeg ikke at vi har gang i noget - ergo, vinduet må være lukket jf. hans kommentar ift. at starte fra scratch med en helt ny spiller.
Det er naturligvis med forbehold for at Lyngby ikke går konkurs, ellers tror jeg godt JH kunne finde på at hente en enkelt i den trup.
Er dog overbevist om, at Joan er fortid i OB inden kl 24
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet var ikke det, han sagde. Han sagde, at det var for sent at starte fra scratch på det tidspunkt
Det er naturligvis med forbehold for at Lyngby ikke går konkurs, ellers tror jeg godt JH kunne finde på at hente en enkelt i den trup.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægMon ikke vinduet lukker her kl. 18-19? JH mener jo alligevel at en handel ikke kan lade sig gøre, når vi nærmer os det tidspunkt på sidste transferdag jf. Stemmer fra Ådalens interview.
Der er også alt for stille til at vi kan blive overrasket. Sker der noget er det vel kun ud, tænker jeg.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægMon ikke vinduet lukker her kl. 18-19? JH mener jo alligevel at en handel ikke kan lade sig gøre, når vi nærmer os det tidspunkt på sidste transferdag jf. Stemmer fra Ådalens interview.
Der er også alt for stille til at vi kan blive overrasket. Sker der noget er det vel kun ud, tænker jeg.
Leave a comment:
-
Mon ikke vinduet lukker her kl. 18-19? JH mener jo alligevel at en handel ikke kan lade sig gøre, når vi nærmer os det tidspunkt på sidste transferdag jf. Stemmer fra Ådalens interview.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNasri er fritstillet ... det var tæt på men ender e mødtes ikke ....
andre der er blevet fritstillet:
Felipe gutierrez fra Chile på 27. Twente, Betis - central midt
Yohan Mollo fra Frankrig på 28. Senest Zenit og Gulham - venstre wing
sasa narkovold fra Serbien på 26. Senest Partizan og Cordoba - central midt
zeljko filipivic fra Slovenien på 29. Senest Maribor og KV Mechelen - defensiv midt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMåske en vis sammenhængskraft med om Uhre ryger til Brøndby i dag, men synes SDR er markante i deres afvisning af dette.
NB: Så er der 4 timer til Jesper Lukker og siger "Vi forsøgte, men vi må indrømme, at det lykkedes ikke"
andre der er blevet fritstillet:
Felipe gutierrez fra Chile på 27. Twente, Betis - central midt
Yohan Mollo fra Frankrig på 28. Senest Zenit og Gulham - venstre wing
sasa narkovold fra Serbien på 26. Senest Partizan og Cordoba - central midt
zeljko filipivic fra Slovenien på 29. Senest Maribor og KV Mechelen - defensiv midt
Leave a comment:
Leave a comment: