Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det kan ikke tales op eller tales væk. OB lider. Om det er meget eller meget meget eller bare lider er ikke så vigtigt. Faktum er at så få tager klubben alvorligt. Og færre og færre gider se kampene. Og gennemskuer de tåbelig udtalelser som ledere fornøjer omverdenen med.
    OB har haft chancer og har gjort det forkerte igen og igen uden at lære af det.
    Det er pinligt.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Jeg syntes da ellers tilskueretallet er vendt. På trods af at foråret 17 havde mange "knald eller fald" kampe, så har vi da væsentligt flere tilskuere denne sæson. Det er så nok også en af de få succes historier der er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Jeg syntes da ellers tilskueretallet er vendt. På trods af at foråret 17 havde mange "knald eller fald" kampe, så har vi da væsentligt flere tilskuere denne sæson. Det er så nok også en af de få succes historier der er.
        Du skal også huske hvad de betalte. Et styks publikum tæller ikke ens om det er fuldpris eller fribillet. Det er hele trylleriet i forvanskningen. Meget simpelt at forstå, synes jeg.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Du skal også huske hvad de betalte. Et styks publikum tæller ikke ens om det er fuldpris eller fribillet. Det er hele trylleriet i forvanskningen. Meget simpelt at forstå, synes jeg.
          Mit indtryk er faktisk der er færre og færre fribilleter?

          Comment


            Utroligt hvis de ikke har forsøgt sig på Grytebust også

            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7023268

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Utroligt hvis de ikke har forsøgt sig på Grytebust også

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7023268
              Crystal Palace kan jo godt have budt på Grytebust .. var det OBstruktion der lavede en aftale med TB om ikke at købe ham til BIF 🤨😊
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Så kan Lyngby’s spillere hentes kvit og frit (dog sign-on fee) om en time og fjorten minutter. Tror I vi slår til, hvis Lyngby ikke får udbetalt lønnen i tide?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Så kan Lyngby’s spillere hentes kvit og frit (dog sign-on fee) om en time og fjorten minutter. Tror I vi slår til, hvis Lyngby ikke får udbetalt lønnen i tide?
                  Det tror jeg simpelthen vi er for pæne til. Men tænker at der nok skal smutte 3-5 spillere

                  Comment


                    Hmm.. spillerforeningen råder spillerne til at blive til og med fredag. Men mon ikke at der kunne smutte et par stykker?
                    Jeg har det sgu lidt blandet. Synes det ville være en skam for fodbold i DK at en ligaklub rykkes ned. Det hører man jo nok også ide i Europa og det blåstempler vel næppe ligaen som fremtidig arbejdsplads. Samtidig kunne jeg godt se et par af deres spillere komme til Fyn.

                    Comment


                      For pæne??!! Det tror jeg sgutte. Spørgsmålet er om vi er pæne nok til at kunne tiltrække profiler fra Lyngby.

                      Comment


                        Jeg tænker heller ikke, at der er nogle klubber der skylder Lyngby noget, og på en eller anden måde skulle have moralske skrupler over at gå ind og nappe en af deres spillere nu. Det Lyngby har lavet er hamrende usolidarisk, som Peter Sørensen også var ude og antyde tidligere i dag. Mange af de spillere Lyngby har hentet har været i hård kamp med andre Superliga-klubber, og de har hentet dem for penge de reelt ikke havde. Om de bliver reddet eller ej fortjener Lyngby en straf, en stor en endda.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg tænker heller ikke, at der er nogle klubber der skylder Lyngby noget, og på en eller anden måde skulle have moralske skrupler over at gå ind og nappe en af deres spillere nu. Det Lyngby har lavet er hamrende usolidarisk, som Peter Sørensen også var ude og antyde tidligere i dag. Mange af de spillere Lyngby har hentet har været i hård kamp med andre Superliga-klubber, og de har hentet dem for penge de reelt ikke havde. Om de bliver reddet eller ej fortjener Lyngby en straf, en stor en endda.
                          +10.000.000

                          Comment


                            Oliver Lund måtte da gerne komme retur til en reservetjans. Lumb.. Rygaard..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              For pæne??!! Det tror jeg sgutte. Spørgsmålet er om vi er pæne nok til at kunne tiltrække profiler fra Lyngby.
                              Ja det tror jeg vi er. Specielt efter Spillerforeningen har været ude med en anbefaling. Men jeg kan jo tage fejl

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Oliver Lund måtte da gerne komme retur til en reservetjans. Lumb.. Rygaard..
                                Jeg er mest på Rygaard. Lumb og Lund not so much

                                Comment

                                Working...
                                X