Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Kasper Larsen får ifølge Tipsbladet (og Groningen) ikke forlænget sin aftale der udløber til sommer. Kunne han mon være en mulighed for os? Ved godt at han har været skadesplaget, men alt andet end lige, så er han vel ikke blevet en ringere spiller siden han forlod os.
    Det håber jeg ikke han er blevet, for han var ikke meget værd hos os - og i min optik - den største overraskekse nogensinde, da han blev sendt til udlandet.
    Så umiddelbart, nej tak.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg skal ikke kunne sige om han er "placeringssvag", men jeg husker ham som en fysisk stærk og god afleveringsspiller med et relativt stærkt hovedspil.
      😄 Det er uroligt så forskelligt man husker!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
        Det håber jeg ikke han er blevet, for han var ikke meget værd hos os - og i min optik - den største overraskekse nogensinde, da han blev sendt til udlandet.
        Så umiddelbart, nej tak.
        Jeg var også ofte træt af ham i sin tid. MEN: han er OB’er, og de er paradoksalt nok meget savnede i klubben. Jeg ser langt hellere dem fejle end de fjolser fra AaB og andre steder vi har rendende nu.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
          😄 Det er uroligt så forskelligt man husker!!
          😅 ja det er underligt. Jeg vil ikke mene der er specielt meget brug for ham nu med KEP og Tverskov, men måske som supplement til truppen når Joao smutter til sommer.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Jeg synes bare Kasper skal hjem. Og det kan kun gå for langsomt. Hvis vi kigger på det spillemæssige så er KEP altså 33 og bliver sgu ikke hurtigere selvom jeg elsker den mand. Så har vi Tverskov og Lund. Så en ekstra mand da ville ikke være en katastrofe. Han har spillet 43 kampe i æresdivisionen på 2 1/2 sæson, det er umiddelbart ikke en katastrofe. Han har forresten i de kampe fået 6 gule kort hvilket vel er et skridt op fra KEP. Groningen sluttede på henholdsvis 7, 8 og ligger pt. På en 13. Plads. Jeg husker ham også som den dårligere af ham og Høegh, men ikke sådan jeg synes han på nogen måde var en katastrofe. Og i forhold til at vi har manglet Tingager ser jeg netop Kasper Larsen som en der kan komme med nogle af de samme ting.

            Hvis man ser udenfor det Sportslige synes jeg signalværdien er kæmpe. Vis viser til omverdenen at OB spillere der forlader klubben (på en god måde) selvfølgelig skal hjem til OB. I forhold til fans er der vel også en duft af noget større. Der skal startes en tradition med at de gamle drenge vender hjem. Den blev desværre misset med Matti, men så gør vi det nu. Høegh, Rasmussen, Eriksen ;) , skal vide at de bare skal vende retur når lysten rammer. Talenterne skal træne med en mand der har været i udlandet, men når det kommer til Danmark så hedder det OB. En signing af Kasper Larsen vil signalere noget af den identitet som der ikke har været (og aldrig kan være) nok af i OB

            Comment


              Kasper blev kritiseret for hans sidste kampe for klubben, men da Lasse Nielsen og Halgrimur Jonasson derefter skulle styre forsvaret gik det helt galt...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                😅 ja det er underligt. Jeg vil ikke mene der er specielt meget brug for ham nu med KEP og Tverskov, men måske som supplement til truppen når Joao smutter til sommer.
                Så er det jo også nu ;-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Så er det jo også nu ;-)
                  Det kan vi godt aftale .. ringer du til JH og forklarer ham hvad vi har besluttet. Det KAN ikke gå galt 😇
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det kan vi godt aftale .. ringer du til JH og forklarer ham hvad vi har besluttet. Det KAN ikke gå galt 😇
                    Der var optaget... 😎
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Virker lidt eskapistisk at snakke om Kasper Larsen, med den økonomi vi ruller med. Han får sikkert en ganske pæn løn i Groningen, og jeg tvivler på, at vi kan matche mere end 75% af den. Mon ikke han skal prøve sig af mindst 2-3 år mere i udlandet, før han overvejer at vende hjem til et så visionsløst OB-projekt. Vi så jo med hans tur til Kazakhstan, at han i hvert fald ikke er bange for at tage en chance.

                      Jeg har svært ved at se, at der skulle ske de store ændringer på midterforsvarspositionerne til sommer. Og hvis vi ender med at skulle gøre noget bliver det nok snarere noget i retningen af Søren Reese, måske Kasper Enghardt hvis Randers rykker ned og bølgerne virkelig går højt for OB, men næppe Kasper Larsen eller noget i samme klasse.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Virker lidt eskapistisk at snakke om Kasper Larsen, med den økonomi vi ruller med. Han får sikkert en ganske pæn løn i Groningen, og jeg tvivler på, at vi kan matche mere end 75% af den. Mon ikke han skal prøve sig af mindst 2-3 år mere i udlandet, før han overvejer at vende hjem til et så visionsløst OB-projekt. Vi så jo med hans tur til Kazakhstan, at han i hvert fald ikke er bange for at tage en chance.

                        Jeg har svært ved at se, at der skulle ske de store ændringer på midterforsvarspositionerne til sommer. Og hvis vi ender med at skulle gøre noget bliver det nok snarere noget i retningen af Søren Reese, måske Kasper Enghardt hvis Randers rykker ned og bølgerne virkelig går højt for OB, men næppe Kasper Larsen eller noget i samme klasse.
                        Jeg tror egentlig at AK tjener mere end Kasper Larsen, selvom vi nok er færdige med at give lønninger i den størrelsesorden. Derudover er han 25 og har ikke fået sin kontrakt i en hollandsk midterklub forlænget. Selvfølgelig har han sikkert muligheder i udlandet, men vi har jo før set danskere der kommer hjem for at spille sig op til et udlandseventyr til. Hvis man laver en aftale med en okay frikøbsklausul og giver ham muligheden for at hjælpe OB tilbage. Det er ikke en sikker sag, men jeg ville da blive skuffet hvis JH ikke forhørte sig om muligheden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Jeg tror egentlig at AK tjener mere end Kasper Larsen, selvom vi nok er færdige med at give lønninger i den størrelsesorden. Derudover er han 25 og har ikke fået sin kontrakt i en hollandsk midterklub forlænget. Selvfølgelig har han sikkert muligheder i udlandet, men vi har jo før set danskere der kommer hjem for at spille sig op til et udlandseventyr til. Hvis man laver en aftale med en okay frikøbsklausul og giver ham muligheden for at hjælpe OB tilbage. Det er ikke en sikker sag, men jeg ville da blive skuffet hvis JH ikke forhørte sig om muligheden.
                          Ser gerne Kasper Larsen igen, korrekt at han også spillede dårligere kampe og lavede nogle fejl indimellem, han er jo så ældre ny og har meget mere erfaring. Så er han hovedstøds stærk og kan sikkert lave nogle kasser ved hjørnespark frispark m.m

                          Ved ikke hvilken form han er i men han har spillet kampe for Groningen 2018-

                          En mulighed for en kulturbærer og kommende anfører i OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Ser gerne Kasper Larsen igen, korrekt at han også spillede dårligere kampe og lavede nogle fejl indimellem, han er jo så ældre ny og har meget mere erfaring. Så er han hovedstøds stærk og kan sikkert lave nogle kasser ved hjørnespark frispark m.m

                            Ved ikke hvilken form han er i men han har spillet kampe for Groningen 2018-

                            En mulighed for en kulturbærer og kommende anfører i OB
                            Så sent som i dagens afsnit af Stemmer fra Ådalen, nævner Jesper Hansen, at man har manglet deciderede kulturbærere, og det er da oplagt i det mindste at høre, om Kasper Larsen kunne være interesseret i en retur til Ådalen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Så sent som i dagens afsnit af Stemmer fra Ådalen, nævner Jesper Hansen, at man har manglet deciderede kulturbærere, og det er da oplagt i det mindste at høre, om Kasper Larsen kunne være interesseret i en retur til Ådalen.
                              Det noterede jeg også, og set i det lys er det oplagt at gøre forsøget .. som minimum
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Der var optaget... 
                                Fordømt, det er vi forbandede over .. måske snakkede han med KL
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X