Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Husk nu på, hvem der har udstukket de økonomiske rammer.
    Enig! men en ting er rammen en anden er forvaltningen og udmeldingerne.
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      sjovt, at JH udtaler:Vi arbejdede faktisk helt til slut

      Ja for helvede, hvad havde du regnet med, at du kunne lukke vinduet 14 dage før som du plejer. få nu fjernet det fjols inden vi ender i første division.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        sjovt, at JH udtaler:Vi arbejdede faktisk helt til slut

        Ja for helvede, hvad havde du regnet med, at du kunne lukke vinduet 14 dage før som du plejer. få nu fjernet det fjols inden vi ender i første division.
        Hvem vil du have istedet for? Hvor ser du den kommunikation du gerne vil have?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Hvem vil du have istedet for? Hvor ser du den kommunikation du gerne vil have?
          En mærkelig kommentar. Er du sendt i byen for nogen. I så fald synes jeg ikke du gør det godt.
          Man behøver ikke at nævne en flok der nok kunne gøre det bedre for i lighed med så mange andre at konstatere at JH har fundamentale mangler.
          Det sidste er lidt for dumsmart, så ingen kommentar om det
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            En mærkelig kommentar. Er du sendt i byen for nogen. I så fald synes jeg ikke du gør det godt.
            Man behøver ikke at nævne en flok der nok kunne gøre det bedre for i lighed med så mange andre at konstatere at JH har fundamentale mangler.
            Det sidste er lidt for dumsmart, så ingen kommentar om det
            Helt enig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              En mærkelig kommentar. Er du sendt i byen for nogen. I så fald synes jeg ikke du gør det godt.
              Man behøver ikke at nævne en flok der nok kunne gøre det bedre for i lighed med så mange andre at konstatere at JH har fundamentale mangler.
              Det sidste er lidt for dumsmart, så ingen kommentar om det
              Den er vel ikke mere dumsmart, end den kommentar, der svares på eller hvad?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Att.JMJ. Fuldstændig enig. Dit indlæg fortjener udbredelse til et større publikum.
                Jeg tænkte det samme. Send det dog til Stiften. Måske lidt forkortet.

                NikolaiN har i øvrigt også fat i noget væsentligt.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Jeg tænkte det samme. Send det dog til Stiften. Måske lidt forkortet.

                  NikolaiN har i øvrigt også fat i noget væsentligt.
                  Enig, to super interessante og relevante indlæg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    En mærkelig kommentar. Er du sendt i byen for nogen. I så fald synes jeg ikke du gør det godt.
                    Man behøver ikke at nævne en flok der nok kunne gøre det bedre for i lighed med så mange andre at konstatere at JH har fundamentale mangler.
                    Det sidste er lidt for dumsmart, så ingen kommentar om det
                    Nej, lad os da endelig lave en GF og konstant fyre folk og ikke have en plan. Nej, man behøver da ikke nævne andre, men hvis man vil af med manden eller synes han er så katastrofal så kom med eksempler på andre sportsdirektører der gør det godt? For JH har så absolut fejl og mangler, men er det reelt så meget værre end resten af superligaen? Det er dejligt nemt bare at råbe op uden at overveje konsekvenser eller fremtidige muligheder.

                    Din sidste kommentar var forresten en kommentar til min kommentar som du ikke ville svare på. Så måske skal du ikke være så meget efter andre for dumsmarte bemærkninger ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg tænkte det samme. Send det dog til Stiften. Måske lidt forkortet.

                      NikolaiN har i øvrigt også fat i noget væsentligt.
                      Helt sikkert, ville være en et godt læserbrev! De må også være plads til andet end folk der vil have stoppet letbanen! :P
                      We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Nej, lad os da endelig lave en GF og konstant fyre folk og ikke have en plan. Nej, man behøver da ikke nævne andre, men hvis man vil af med manden eller synes han er så katastrofal så kom med eksempler på andre sportsdirektører der gør det godt? For JH har så absolut fejl og mangler, men er det reelt så meget værre end resten af superligaen? Det er dejligt nemt bare at råbe op uden at overveje konsekvenser eller fremtidige muligheder.

                        Din sidste kommentar var forresten en kommentar til min kommentar som du ikke ville svare på. Så måske skal du ikke være så meget efter andre for dumsmarte bemærkninger ;)
                        Kan du omvendt pege på en klub i ligaen hvor så mange på forskellige platforme (Og ikke kun de "sædvanlige" brokhoveder) klager over dissonansen imellem hvad der bliver sagt og hvad man oplever på stadion?

                        Du kan så ikke nødvendigvis have den samme oplevelse af tingene som mange andre har, men keder du dig ikke når du ser OB spille? Synes du nogen af profilerne, navnlig de offensive sætter brand i OB og gør os så meget mere attraktive at se på og ikke mindst spille for?

                        Taler du med folk, der nu er ligeglade med OB? Hvornår har du sidst sådan rigtigt oplevet en reel begejstring omkring OB?

                        Tror du, at vi med vores nuværende retning opnår noget, der faktisk er vigtigere end resultater? En samhørighed imellem klub og fans? Er OB i det hele taget en klub mere - eller mere end underafdeling af et selskab - og at Jesper Hansen står som et underlødig vedhæng til samme selskab og derfor vil få sværere ved at opnå respekt- med mindre spillet og resultater skaber begejstring?

                        Jeg er sikker på de fleste er glade for, vi hverken er GF eller Randers - men er det egentlig et argument for, at man skal tone kritikken af vores ejet møg ned? Det synes jeg ikke.

                        For som jeg oplever det, så imploderer de klubber bare i et hurtigere tempo, end vi risikerer at gøre. Til det punkt hvor fanrekruttering på længere sigt bliver sværere og stemningen på stadion bliver derefter. Hvor produktet bliver noget, der er værre end en klub der bare selvantænder og smider alle på porten hvert andet år.

                        Jeg er sikker på at AGF i mange år vil have den samme fanbase som de altid har haft- jeg tror at vi vil få det sværere i fremtiden, fordi der historisk set ikke har været såkaldt clean sailing i forhold til konkurrence om oplandets gunst- så de fans vi mister nu - under ledelsens manglende evner til at finde et hold, som fynboerne og odenseanerne kan stille sig bag, dem risikerer vi ikke at kunne vinde tilbage.

                        Det værste der kan ske for en fodboldklub er ikke at rykke ned, kan man barskt side- det er at rykke ned og folk er ligeglade.

                        Når jeg læser indlæg fra folk, som jeg ved har lagt mere hjerteblod og indsats i at skabe begejstring omkring OB end nogen som helst af der per nuværende er OBs ansigt ud ad til nogensinde har gjort eller vil komme til, og disse giver udtryk for at de føler OB er blevet en tom skal, så synes jeg det bør tages seriøst. Meget seriøst.

                        Jeg selv har rakket land og rige rundt (og udlandet tilmed) for at følge OB og jeg kan i den blussel sige at jeg aldrig har følt mig mere distanceret fra ledelse og trup, end jeg gør nu.

                        Du kan så påpege, at der måske er nogen ledelse, der gør det værre - jeg er faktisk ikke enig. Den ledelse der skaber lige dele frustration og ligegyldighed er den ledelse, der gør det værst. Og her snakker vi ikke kun Jesper Hansen og Kent Nielsen. Nej vi snakker hele den kunstige OSE konstruktion, der udelukkende ser fans som kunder. Så der bliver lige skruet på et knapper og vupti Legende trøjer, ambassadører og tifopulje. Graffiti i spillertunnelen. Glory halleluja!

                        Alle ting der ikke betyder en skid, hvis folk fornemmelse er, at man bliver talt ned til.

                        For himlens skyld - det er de samme folk, der mente en rimelig afskedsgave til de folk, der arbejdede i den hedengange OB drevede fanshop på kampdage på stadion var én skide gratis billet til en valgfri Superligakamp.

                        Ikke noget med et sæsonkort eller endda et sølle tak for indsatsen. Nej- en gratis billet og så sig goddag til Intersport. Outsourcing længe leve.

                        Det hele beror sig på FORNEMMELSE. Og det er for mig en hel del vigtigere end hvis du kan påpege nogen, der på papiret skulle ha det værre.

                        Den nuværende kurs er selvmord i slowmotion. Så spiller det ingen rolle at der er andre, der bare tager en pistol og gør kort proces.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Kan du omvendt pege på en klub i ligaen hvor så mange på forskellige platforme (Og ikke kun de "sædvanlige" brokhoveder) klager over dissonansen imellem hvad der bliver sagt og hvad man oplever på stadion?

                          Du kan så ikke nødvendigvis have den samme oplevelse af tingene som mange andre har, men keder du dig ikke når du ser OB spille? Synes du nogen af profilerne, navnlig de offensive sætter brand i OB og gør os så meget mere attraktive at se på og ikke mindst spille for?

                          Taler du med folk, der nu er ligeglade med OB? Hvornår har du sidst sådan rigtigt oplevet en reel begejstring omkring OB?

                          Tror du, at vi med vores nuværende retning opnår noget, der faktisk er vigtigere end resultater? En samhørighed imellem klub og fans? Er OB i det hele taget en klub mere - eller mere end underafdeling af et selskab - og at Jesper Hansen står som et underlødig vedhæng til samme selskab og derfor vil få sværere ved at opnå respekt- med mindre spillet og resultater skaber begejstring?

                          Jeg er sikker på de fleste er glade for, vi hverken er GF eller Randers - men er det egentlig et argument for, at man skal tone kritikken af vores ejet møg ned? Det synes jeg ikke.

                          For som jeg oplever det, så imploderer de klubber bare i et hurtigere tempo, end vi risikerer at gøre. Til det punkt hvor fanrekruttering på længere sigt bliver sværere og stemningen på stadion bliver derefter. Hvor produktet bliver noget, der er værre end en klub der bare selvantænder og smider alle på porten hvert andet år.

                          Jeg er sikker på at AGF i mange år vil have den samme fanbase som de altid har haft- jeg tror at vi vil få det sværere i fremtiden, fordi der historisk set ikke har været såkaldt clean sailing i forhold til konkurrence om oplandets gunst- så de fans vi mister nu - under ledelsens manglende evner til at finde et hold, som fynboerne og odenseanerne kan stille sig bag, dem risikerer vi ikke at kunne vinde tilbage.

                          Det værste der kan ske for en fodboldklub er ikke at rykke ned, kan man barskt side- det er at rykke ned og folk er ligeglade.

                          Når jeg læser indlæg fra folk, som jeg ved har lagt mere hjerteblod og indsats i at skabe begejstring omkring OB end nogen som helst af der per nuværende er OBs ansigt ud ad til nogensinde har gjort eller vil komme til, og disse giver udtryk for at de føler OB er blevet en tom skal, så synes jeg det bør tages seriøst. Meget seriøst.

                          Jeg selv har rakket land og rige rundt (og udlandet tilmed) for at følge OB og jeg kan i den blussel sige at jeg aldrig har følt mig mere distanceret fra ledelse og trup, end jeg gør nu.

                          Du kan så påpege, at der måske er nogen ledelse, der gør det værre - jeg er faktisk ikke enig. Den ledelse der skaber lige dele frustration og ligegyldighed er den ledelse, der gør det værst. Og her snakker vi ikke kun Jesper Hansen og Kent Nielsen. Nej vi snakker hele den kunstige OSE konstruktion, der udelukkende ser fans som kunder. Så der bliver lige skruet på et knapper og vupti Legende trøjer, ambassadører og tifopulje. Graffiti i spillertunnelen. Glory halleluja!

                          Alle ting der ikke betyder en skid, hvis folk fornemmelse er, at man bliver talt ned til.

                          For himlens skyld - det er de samme folk, der mente en rimelig afskedsgave til de folk, der arbejdede i den hedengange OB drevede fanshop på kampdage på stadion var én skide gratis billet til en valgfri Superligakamp.

                          Ikke noget med et sæsonkort eller endda et sølle tak for indsatsen. Nej- en gratis billet og så sig goddag til Intersport. Outsourcing længe leve.

                          Det hele beror sig på FORNEMMELSE. Og det er for mig en hel del vigtigere end hvis du kan påpege nogen, der på papiret skulle ha det værre.

                          Den nuværende kurs er selvmord i slowmotion. Så spiller det ingen rolle at der er andre, der bare tager en pistol og gør kort proces.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg tror grundlæggende vi er enige i at man skal være kritisk og konstant stile højere. Men når det oprindelige indlæg jeg kommenterede på gik ud på at JH var et fjols der ville sende os i 1. Division, så er det ikke en kritik af noget reelt. Så er det personen JH, Og så lytter jeg gerne til andre muligheder.

                          Med hensyn til OSE er vi nok også enige hen af vejen, med at det er noget plastik der påvirker fodbolden alt for meget.

                          Jeg tror dog at der hvor vores enighed ophører er hvor slemt det står til i klubben. OB er stadig OB. Ådalen er stadig Ådalen. Og hvis man føler at JH er grund nok til at træde væk fra OB så deler vi ikke samme billede af hvad OB er. Jeg synes Jack prøver ihærdigt med diverse tiltag, både uden, men også i samarbejde med fansene. Jeg synes KEP er er en af de fedeste personer i ligaen. Jeg synes at det man gerne vil bibeholde Ådalen hvis det kan lade sig gøre er OB. Og jeg vil en million gange hellere have tavse JH end åbenmundede Poul Hansen eller Gravgaard.
                          Så langt hen af vejen er vi enige i mange af kritikpunkterne, men hvor slemt det står til, Og hvor meget der kan personificeres ved JH der er jeg så nok uenig med flertallet herinde tyder det på. Men jeg vil reelt gerne vide hvilke klubber vi Skal stile efter, for fan panelet har vel netop gjort det muligt for os at komme med input, så det er vel netop også tiden til at vi stepper op og prøver at få ændret de ting man er så utilfreds med.

                          Comment


                            Jeg har nok noget af både min barnlige optimisme og glæde tilbage og det er meget få kampe hvor jeg for alvor har keder mig med OB. Og hver gang jeg skal på stadion glæder jeg mig og tror på det.

                            Hver gang Eskesen er kommet på banen har jeg oplevet og følt begejstringen. Når JJ har lavet en af sine fantastiske langskud har jeg følt det. Når Greve viser det potentiale vi ved han har føler jeg det. Derfor ser jeg også JH's investering i fremtiden som OB's redning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kan du omvendt pege på en klub i ligaen hvor så mange på forskellige platforme (Og ikke kun de "sædvanlige" brokhoveder) klager over dissonansen imellem hvad der bliver sagt og hvad man oplever på stadion?

                              Du kan så ikke nødvendigvis have den samme oplevelse af tingene som mange andre har, men keder du dig ikke når du ser OB spille? Synes du nogen af profilerne, navnlig de offensive sætter brand i OB og gør os så meget mere attraktive at se på og ikke mindst spille for?

                              Taler du med folk, der nu er ligeglade med OB? Hvornår har du sidst sådan rigtigt oplevet en reel begejstring omkring OB?

                              Tror du, at vi med vores nuværende retning opnår noget, der faktisk er vigtigere end resultater? En samhørighed imellem klub og fans? Er OB i det hele taget en klub mere - eller mere end underafdeling af et selskab - og at Jesper Hansen står som et underlødig vedhæng til samme selskab og derfor vil få sværere ved at opnå respekt- med mindre spillet og resultater skaber begejstring?

                              Jeg er sikker på de fleste er glade for, vi hverken er GF eller Randers - men er det egentlig et argument for, at man skal tone kritikken af vores ejet møg ned? Det synes jeg ikke.

                              For som jeg oplever det, så imploderer de klubber bare i et hurtigere tempo, end vi risikerer at gøre. Til det punkt hvor fanrekruttering på længere sigt bliver sværere og stemningen på stadion bliver derefter. Hvor produktet bliver noget, der er værre end en klub der bare selvantænder og smider alle på porten hvert andet år.

                              Jeg er sikker på at AGF i mange år vil have den samme fanbase som de altid har haft- jeg tror at vi vil få det sværere i fremtiden, fordi der historisk set ikke har været såkaldt clean sailing i forhold til konkurrence om oplandets gunst- så de fans vi mister nu - under ledelsens manglende evner til at finde et hold, som fynboerne og odenseanerne kan stille sig bag, dem risikerer vi ikke at kunne vinde tilbage.

                              Det værste der kan ske for en fodboldklub er ikke at rykke ned, kan man barskt side- det er at rykke ned og folk er ligeglade.

                              Når jeg læser indlæg fra folk, som jeg ved har lagt mere hjerteblod og indsats i at skabe begejstring omkring OB end nogen som helst af der per nuværende er OBs ansigt ud ad til nogensinde har gjort eller vil komme til, og disse giver udtryk for at de føler OB er blevet en tom skal, så synes jeg det bør tages seriøst. Meget seriøst.

                              Jeg selv har rakket land og rige rundt (og udlandet tilmed) for at følge OB og jeg kan i den blussel sige at jeg aldrig har følt mig mere distanceret fra ledelse og trup, end jeg gør nu.

                              Du kan så påpege, at der måske er nogen ledelse, der gør det værre - jeg er faktisk ikke enig. Den ledelse der skaber lige dele frustration og ligegyldighed er den ledelse, der gør det værst. Og her snakker vi ikke kun Jesper Hansen og Kent Nielsen. Nej vi snakker hele den kunstige OSE konstruktion, der udelukkende ser fans som kunder. Så der bliver lige skruet på et knapper og vupti Legende trøjer, ambassadører og tifopulje. Graffiti i spillertunnelen. Glory halleluja!

                              Alle ting der ikke betyder en skid, hvis folk fornemmelse er, at man bliver talt ned til.

                              For himlens skyld - det er de samme folk, der mente en rimelig afskedsgave til de folk, der arbejdede i den hedengange OB drevede fanshop på kampdage på stadion var én skide gratis billet til en valgfri Superligakamp.

                              Ikke noget med et sæsonkort eller endda et sølle tak for indsatsen. Nej- en gratis billet og så sig goddag til Intersport. Outsourcing længe leve.

                              Det hele beror sig på FORNEMMELSE. Og det er for mig en hel del vigtigere end hvis du kan påpege nogen, der på papiret skulle ha det værre.

                              Den nuværende kurs er selvmord i slowmotion. Så spiller det ingen rolle at der er andre, der bare tager en pistol og gør kort proces.

                              MvH ChrisOB

                              Jeg er jo som sædvanlig mere eller mindre enig i det hele.. Men

                              Jeg tror ikke at OB er på selvmords kurs.. OB skal nok bestå. Klubben er faktisk på vej mod sundere tider efter min mening hvis man betrager hele klubben og ikke 1.holdet.
                              Men os gamle fans der har oplevet at blive betragtet som fans og den sande 12 mand, og ikke kunder begynder stille og roligt at falde fra da vi ikke kan holde den afstand mellem klub og fans ud..
                              At blive mødt med røgslør og luftkasteller i spandevis mens diverse høje herre inden for OSE kun ser os som negative brokhoveder der alligevel ikke kan gøres noget ved...... Som en flok utilpassede unge der bare vil lave ballade uanset hvad.. Istedet for at møde os i øjenhøjde..

                              Jeg er megatræt af at være OB fan. Mest af alt fordi jeg ikke kan se eller få forklaret tegningen der viser hvordan vi igen bliver et tophold i superligaen. Noget der kan få mig til at holde dette “lange seje træk” ud der nu kører på 8. År.. Noget der kan holde disse konstante skuffelser ud i transfervinduerne væk. Noget der får mig til at blive begejstret igen. Vis mig lyset for enden af tunnelen OB..

                              Giv mig bare et eller andet

                              Comment


                                FFM jeg tror ikke nogen herinde er uenige med dig om, hvor godt det er, når/hvis nogen af vores egne talenter har succes. Os der har været maks dedikerede fans af OB de sidste 40 år fx kan bare ikke genkende andet end navnet i OB længere.
                                Orker ikke engang at nævne alt det der har været omkring JH, transfervindue efter transfervindue, KN der kun vil spille på en måde - uanset at alle hold for flere halvsæsoner siden har læst det.
                                Thorborg vil ikke gi mere, ved ikke om han har givet op. Men uanset hvad - så savner projektet OB i den grad et troværdigt sportsligt udvalg, der ud fra givne budgetter ansætter en sportschef og en cheftræner, der passer sammen med ‘OB’ navnet i spillestil såvel som med indkøb af typer til holdet.
                                Efter min mening burde man gøre som da man fyrede LO, VJ og KB og viske tavlen ren. Derefter kunne man asfaltere en vej lige i hjerterne på fansene, bestående af troværdige og ærlige udmeldinger, og folk ville igen begynde at komme tilbage på stadion - også selvom der ikke er uddelt 5000 gratis biletter.

                                Comment

                                Working...
                                X