Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi havde ikke penge til Kusk. Aab bruger stadig deres Bassogog penge som vi ikke har

    Men det lyder bestemt som om at vi leder efter en på det arbejdsløse marked og noget kan ske de næste dage.
    Man snakkede desværre ikke om Joan eller Jønne. Skidt journalistisk

    Slut

    Comment


      Han skal ikke beskyldes for at være en festbombe

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Han skal ikke beskyldes for at være en festbombe
        Jeg skal ihvertfald ikke med til den fest så..

        Comment


          https://www.bt.dk/superligaen/fcm-bo...medium=twitter

          BT melder i deres opkog op, at FCM har solgt Borring og Rømer for ca. 1,3 millioner tilsammen. Det betyder nok, at Rømer har været lidt dyrere end nogle har antydet, hvilket også giver god mening. Jeg tror ikke på, at Horsens har betalt 1 million for Borring i hvert fald.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg skal ihvertfald ikke med til den fest så..
            Det skal jeg. Så vil jeg da være stensikker på, ikke at være aftenens mest kedelige fyr. Succes!!

            Mv
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Det skal jeg. Så vil jeg da være stensikker på, ikke at være aftenens mest kedelige fyr. Succes!!

              Mv
              Han smilede da til kameraet da intewievet var slut ☺️
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Det skal jeg. Så vil jeg da være stensikker på, ikke at være aftenens mest kedelige fyr. Succes!!

                Mv

                Comment


                  Er det rigtigt forstået at Lyngby har ca 29 timer endnu før det går galt?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Er det rigtigt forstået at Lyngby har ca 29 timer endnu før det går galt?
                    Det ser ud til, at det kræver, at der er nogen som erklærer dem konkurs - fx spillerne og at de har til på mandag....:
                    http://lyngby-taarbaek.lokalavisen.d...702029939/1021
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi er tilfredse med truppen men er klar hvis der kommer noget de næste dage
                      kommer spm i kommer en og banker på?

                      hvorfor sidder jeg med en fornemmelse af at f.eks. Toutouh ikke er i OB fordi JH ikke har spurgt? Er der intet proaktivt i ham?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi har haft rigtig rigtig mange spillere til vurdering. JH har fået hjælp fra scouten til at gennemgå dem alle
                        spillere/agenter DR er kommet til os eller har vi set truppen an og identificeret at der er steder dee skal ske noget, tegnet en profil og gennemgået emner fundet af vores scout?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          spillere/agenter DR er kommet til os eller har vi set truppen an og identificeret at der er steder dee skal ske noget, tegnet en profil og gennemgået emner fundet af vores scout?
                          Scouten har været meget inde over ifl. JH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            kommer spm i kommer en og banker på?

                            hvorfor sidder jeg med en fornemmelse af at f.eks. Toutouh ikke er i OB fordi JH ikke har spurgt? Er der intet proaktivt i ham?
                            Jeg tror desværre ikke at JH & Co vil “sprænge” banken for en spiller der koster 1,5 mill plus en stor sign on. Muligvis i samme lag. Uanset hvor meget de prøver at pynte på det hele, er budgettet lavere og lavere for hvert år under JH.. De har ingen penge dernede. Jeg har hørt lidt historier fra andre dele af OSE der viser et billede af en virksomhed der prøver at spare sig ihjel og har svært ved at tjene penge selv her i en højkonjuktur.
                            Og det går ud over OB.

                            Hvis Hotel Odeon projektet bliver en fiasko bliver det først stramt i koncernen

                            Comment


                              Fra ob.dk


                              - Vi vil altid være opmærksomme på, om vi pludselig får en mulighed, vi tror på kan forstærke os. Vi er godt tilfredse med truppen, som den ser ud, men det betyder ikke, at vi ikke er klar til at forfølge mulighederne, hvis der dukker noget interessant op udenfor vinduet, slutter Jesper Hansen.

                              Synes jeg har læst/hørt de ord før...
                              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Scouten har været meget inde over ifl. JH
                                Han hjalp med at sortere i de tilbud der kom. Har ikke hørt han skulle have scoutet nogen selv

                                Comment

                                Working...
                                X