Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ojo og hvad med George? Er han lejet med købsoption? Hvis ja, må han vel gerne spille for os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg er mest på Rygaard. Lumb og Lund not so much
      Vi kan ikke tiltrække bedre reserver end Lund. Han er iøvrigt klasse ift. de kulturelle ting i klubben. God mand, og ganske udemærket som reserve til postionen MF, hvor vi min. mangler én, og så er han en habil HB.

      Er Lumb ikke niveauet over JBL?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg er mest på Rygaard. Lumb og Lund not so much
        Same. Jeg tror dog ikke reelt at Rygaard er et tema. Eller OB er måske snarere ikke et tema for ham.

        Spillere som Hebo, Christjansen og Blume er nok mere ovre i afdelingen for realistiske spillere og spillere der vil kunne tilbyde os noget kvalitet. Og så tror jeg faktisk, at det er et relativt sandsynligt scenarie, at Mikkel Andersen kommer til at overtage for Gryte fra sommer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Hmm.. spillerforeningen råder spillerne til at blive til og med fredag. Men mon ikke at der kunne smutte et par stykker?
          Jeg har det sgu lidt blandet. Synes det ville være en skam for fodbold i DK at en ligaklub rykkes ned. Det hører man jo nok også ide i Europa og det blåstempler vel næppe ligaen som fremtidig arbejdsplads. Samtidig kunne jeg godt se et par af deres spillere komme til Fyn.
          Syntes der må mangle en eller anden form for tilsyn med sådan en klub’s økonomi når de sidste/forrige uge kunne gå ud og købe spillere og efterfølgende undlade at betale løn . Skidt moral af ledelsen , det havde nok gjort at jeg var smuttet hvis jeg var spiller .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Ja, personligt havde jeg da nok også afsøgt mulighederne.

            Comment


              Skal Lyngby spillerne først selv få opløst deres kontrakt eller kan vi bare henvende os til dem med tilbud?
              Jeg bliver sgu skuffet hvis JH kan prøver til med nogle af deres spillere.
              De ville gøre det samme ved os.

              Comment


                Rygaard for Jønsson.
                Hebo for Welbeck.
                Lumb/Lund for Joao.
                Blume for Trane.

                Ville styrke holdet og gøre vi allerede var langt med sommeren udskiftninger.

                Comment


                  Nogen der kender til Lyngbys u19 hold, om der evt. var et par talenter der kunne forstærke vores u19?

                  Comment


                    Svær beslutning hver enkelt Lyngby spiller står overfor i dag. Det er som om, at man har hørt sangen om, at et salg er lige oppe over før, så hvor meget tør man tro på det? Men det kræver alligevel også noget at gå i mod spillerforeningens opfordring og “svigte” sine holdkammerater (i sidste ende er det jo ledelsen, der har svigtet).

                    Synes da også Rygaard i OB ville være spændende - men med den nuværende trupsammensætning er det måske lidt svært at se (medmindre man kan nå at sende nogen afsted)

                    Comment


                      Rygaard tjener pt ca 70.000kr/måned hvis vi skulle få lyst til at overbyde Lyngby

                      https://www.bt.dk/superligaen/kaempe...erste-profiler

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Rygaard tjener pt ca 70.000kr/måned hvis vi skulle få lyst til at overbyde Lyngby

                        https://www.bt.dk/superligaen/kaempe...erste-profiler
                        Han må simpelthen være inde for rækkevidde. Tror dog det er betinget af, at Jønsson/Joan bliver skibbet af.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Han må simpelthen være inde for rækkevidde. Tror dog det er betinget af, at Jønsson/Joan bliver skibbet af.

                          Hvis man nogensinde skal have fat på ham så er det nu.. Ingen tid til at vente på andre afgange

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Rygaard tjener pt ca 70.000kr/måned hvis vi skulle få lyst til at overbyde Lyngby

                            https://www.bt.dk/superligaen/kaempe...erste-profiler
                            Rygaard og Mikkel Andersen, Vi skal nok bruge en fornuftig afløser for Gryte...

                            Comment


                              Nu ophæver Rygaard med Lyngby. Han har nok fundet sig sin nye klub, og jeg tror ikke vi er en af dem.

                              BT og Crone erfarede at mange SL klubber allerede havde opgivet tidligt på dagen, fordi der var budkrig om ham.. Her nægter jeg at tro vi kan være en af dem.

                              http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Nu ophæver Rygaard med Lyngby. Han har nok fundet sig sin nye klub, og jeg tror ikke vi er en af dem.

                                BT og Crone erfarede at mange SL klubber allerede havde opgivet tidligt på dagen, fordi der var budkrig om ham.. Her nægter jeg at tro vi kan være en af dem.

                                http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
                                Gætter på AGF

                                Comment

                                Working...
                                X