Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Med tanke på den situation vi står i til sommer med sandsynligvis stor udskiftning i truppen synes jeg det vil være fint at satse på Høegh og KL i midterforsvaret med Diarra som backup. Folk som Dexler og Radza må for min skyld også gerne få spilletid.

    Desler

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Desler
      Ups, tak og undskyld til den unge mand :-)
      Men jeg tror dog ikke TB laver det store om i de sidste kampe, hvilket også kan forsvares, da vi jo i princippet stadig kan nå op på 5. pladsen hvis alt flasker sig for os. Håber dog virkelig at især midterforsvaret kommer til at bestå af KL og Høegh.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Ups, tak og undskyld til den unge mand :-)
        Men jeg tror dog ikke TB laver det store om i de sidste kampe, hvilket også kan forsvares, da vi jo i princippet stadig kan nå op på 5. pladsen hvis alt flasker sig for os. Håber dog virkelig at især midterforsvaret kommer til at bestå af KL og Høegh.
        Tror heller ikke man skal regne med store ændringer. Som Bech sagde igår efter kampen så er fokus jo stadig på at opnår det erklærede sæsonmål (hedder det minimum en 8. plads?). Så mon ikke vi ser samme forsvar igen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Ups, tak og undskyld til den unge mand :-)
          Men jeg tror dog ikke TB laver det store om i de sidste kampe, hvilket også kan forsvares, da vi jo i princippet stadig kan nå op på 5. pladsen hvis alt flasker sig for os. Håber dog virkelig at især midterforsvaret kommer til at bestå af KL og Høegh.
          Hvis AMC er lidt småskadet kunne det give ham en undskyldning for at spille med Kasper og Daniel de sidste 3 kampe.
          Men mener klart at vi skal sige farvel og tak til AMC og se om vi ikke kan finde et scoop et sted i norden. For helvede hvor er det vigtigt at få et ordentligt forsvar igen. Og det kan ingen af de 3 give os sammen. Det er muligt at KL og DH kan sammen med en ny. Den duo må Troels finde..
          bare se hvad Brøndby kan udrette når bularouz er klar for dem. Ikke at vi kan få en i den klasse men skal have klasse der nede..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis AMC er lidt småskadet kunne det give ham en undskyldning for at spille med Kasper og Daniel de sidste 3 kampe.
            Men mener klart at vi skal sige farvel og tak til AMC og se om vi ikke kan finde et scoop et sted i norden. For helvede hvor er det vigtigt at få et ordentligt forsvar igen. Og det kan ingen af de 3 give os sammen. Det er muligt at KL og DH kan sammen med en ny. Den duo må Troels finde..
            bare se hvad Brøndby kan udrette når bularouz er klar for dem. Ikke at vi kan få en i den klasse men skal have klasse der nede..
            Tror altså ikke, at TB behøver en undskyldning for at bænke AMC. Tror roligt, du kan regne med, at han spiller med KL og Høegh, hvis han mener, at de er de bedste.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis AMC er lidt småskadet kunne det give ham en undskyldning for at spille med Kasper og Daniel de sidste 3 kampe.
              Men mener klart at vi skal sige farvel og tak til AMC og se om vi ikke kan finde et scoop et sted i norden. For helvede hvor er det vigtigt at få et ordentligt forsvar igen. Og det kan ingen af de 3 give os sammen. Det er muligt at KL og DH kan sammen med en ny. Den duo må Troels finde..
              bare se hvad Brøndby kan udrette når bularouz er klar for dem. Ikke at vi kan få en i den klasse men skal have klasse der nede..
              Bularouz (staveplade?) er en klassespiller, når han er skadesfri, og i en kaliber, OB aldrig kommer i nærheden af. Og det ses tydeligt, når han er på banen. Men derudover enig med dig i, at OB skal have tilført kvalitet i forsvaret.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis AMC er lidt småskadet kunne det give ham en undskyldning for at spille med Kasper og Daniel de sidste 3 kampe.
                Men mener klart at vi skal sige farvel og tak til AMC og se om vi ikke kan finde et scoop et sted i norden. For helvede hvor er det vigtigt at få et ordentligt forsvar igen. Og det kan ingen af de 3 give os sammen. Det er muligt at KL og DH kan sammen med en ny. Den duo må Troels finde..
                bare se hvad Brøndby kan udrette når bularouz er klar for dem. Ikke at vi kan få en i den klasse men skal have klasse der nede..
                jeg mener vi skal gøre alt hvad vi kan for at slutte godt af, ingen grund til at gå på ferie med 3 nederlag på stribe og en dårlig smag i munden. Så der skal selvfølgelig stilles med det bedst mulige hold. Om det så er med eller uden amc i forsvaret ved jeg ikke. Omvendt kan jeg sagtens se ideen i at lade høegh/larsen få et par mere eller mindre gratis kampe sammen - men det er jo ikke fordi de 2 unge herre ingen spilletid har fået - og er der efterhånden nogen der tror på de 2 vil kunne løfte opgaven med at styre et forsvar sammen?
                For mit vedkommende ser jeg det som absolut nødvendigt at der hentes noget kvalitet ind til det forsvar når transfer vinduet åbner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  jeg mener vi skal gøre alt hvad vi kan for at slutte godt af, ingen grund til at gå på ferie med 3 nederlag på stribe og en dårlig smag i munden. Så der skal selvfølgelig stilles med det bedst mulige hold. Om det så er med eller uden amc i forsvaret ved jeg ikke. Omvendt kan jeg sagtens se ideen i at lade høegh/larsen få et par mere eller mindre gratis kampe sammen - men det er jo ikke fordi de 2 unge herre ingen spilletid har fået - og er der efterhånden nogen der tror på de 2 vil kunne løfte opgaven med at styre et forsvar sammen?
                  For mit vedkommende ser jeg det som absolut nødvendigt at der hentes noget kvalitet ind til det forsvar når transfer vinduet åbner.
                  Jeg har på ingen måde opgivet projektet KL/Høegh centralt... gerne med Diarra og JBL på backerne, og et talent rykket op som gardering. Det er smalkost fremadrettet, og bæltet skal spændes ind, og lige her er jeg ikke så bekymret, hvis blot vi får styr på det mentale hos Høegh...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg har på ingen måde opgivet projektet KL/Høegh centralt... gerne med Diarra og JBL på backerne, og et talent rykket op som gardering. Det er smalkost fremadrettet, og bæltet skal spændes ind, og lige her er jeg ikke så bekymret, hvis blot vi får styr på det mentale hos Høegh...

                    Mvh

                    MaxHH
                    forstår godt hvad du mener. Men hvis AMC smutter skal vi altså bruge en central forsvarsspiller. Og der kan vi da lige så godt lade JH lave årets scoop. En transferfri spiller vel og mærke..
                    men Diarra og JBL på backerne vil jeg ikke have nogen problemer med..

                    Comment


                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2281497.ece

                      F 18:30
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Hvor virkelighedsfjern er det i virkeligheden tilladt at være??
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          stabile???? Hold kæft en gang lort at lukke ud.

                          FFS

                          Comment


                            jeg fattes ord....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Det er pinligt, at han skal spille smart med en sådan kommentar. Det er så forfejlet i OBs situation. Han MÅ være den eneste der tror på TBs version af verden!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Hvor virkelighedsfjern er det i virkeligheden tilladt at være??
                                Man er vel tilbøjelig til at give manden ret. At vi så ikke har været stabilt gode, er en anden sag.

                                Comment

                                Working...
                                X