Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
    Jamen det er der jo ingen der savner ... vi jubler jo over det Svendborgensiske snakkechartol, og den Københavnske ledelse.
    Synd din sydfynske ven ikke kan snakke om angribere i Fall eller Utaka-klassen, midtbanefolk i Djemba-Djemba-klassen eller en målmand i Arek-klassen, fordi vi satsede så hårdt på at vi kunne købe os til guld i en årrække.

    Comment


      endnu er der heller ingen grund til at panikke og stresse....men lad os se efter kampen på mandag

      Comment


        Jeg er sgu mest træt af, at TB 2 minutter før kampstart på direkte TV fylder os med varm luft omkring taktikken - bold holdes i egne rækker - vær gode til at spille den rundt - stå stærkt nede bagi og sætte fløjene i gang....... hvorefter kampen fløjtes i gang med 2 boldberøringer og en "Hail Mary"

        Der er eddermame noget kommunikation der går heeeelt galt til taktikmøderne!

        Claus den Olme
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
        JM Barometer 1
        2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          ved ikke lige hvor den hører hjemme, men da det omhandler nedrykning så smider jeg den her.

          http://www.bt.dk/fodbold/mandagstrae...man-nedrykning

          syntes det er ganske interessant, og omkring 7 min. inde nævner Ove P nærmest i en bisætning noget med proces.....en lille stikpille til Troels/OB eller mig der overtolker?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ved ikke lige hvor den hører hjemme, men da det omhandler nedrykning så smider jeg den her.

            http://www.bt.dk/fodbold/mandagstrae...man-nedrykning

            syntes det er ganske interessant, og omkring 7 min. inde nævner Ove P nærmest i en bisætning noget med proces.....en lille stikpille til Troels/OB eller mig der overtolker?
            Jeg ved det ikke - men rigtig meget af det han siger passer på OB f.eks.: "Jeg har svært ved at forstå at såkaldte tophold ikke kan finde ud af at forsvare" (citeret frit efter hukommelsen)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg ved det ikke - men rigtig meget af det han siger passer på OB f.eks.: "Jeg har svært ved at forstå at såkaldte tophold ikke kan finde ud af at forsvare" (citeret frit efter hukommelsen)
              ja jeg syntes han havde flere gode pointer....og syntes det er rigtigt at vi mangler det fundament - at kunne forsvare ordenligt

              Comment


                Puha, det holdt hård, men nu kom det ud af verden med den nedrykning, så der bliver desværre ikke flere sorte deprimerende indlæg fra min side, ja jeg beklager...

                Lad os istedet se at få indhentet EfB og FcN...

                5. Esbjerg fB 30 11 9 10 45-35 10 42
                6. FC Nordsjælland 30 12 6 12 31-37 -6 42
                7. OB 30 9 10 11 42-40 2 37
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Puha, det holdt hård, men nu kom det ud af verden med den nedrykning, så der bliver desværre ikke flere sorte deprimerende indlæg fra min side, ja jeg beklager...

                  Lad os istedet se at få indhentet EfB og FcN...

                  5. Esbjerg fB 30 11 9 10 45-35 10 42
                  6. FC Nordsjælland 30 12 6 12 31-37 -6 42
                  7. OB 30 9 10 11 42-40 2 37
                  org....vi kan vel stadig brokke os - spillet er da stadig mindre en kønt.

                  - men ja nedrykningsspøgelset må være væk for denne sæson

                  Comment


                    Jeg tror, vi skal være glade, hvis vi kan holde RFC under os.
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                      Jeg tror, vi skal være glade, hvis vi kan holde RFC under os.
                      Det kan vi jo ordne næste weekend

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                        Jeg tror, vi skal være glade, hvis vi kan holde RFC under os.
                        Pjat med dig, det klarer vi Torsdag, og i weekenden henter vi EfB med en sejr over dem, da de i mellemtiden har tabt til Sønderjyske, hvilket i øvrigt sender AGF i 1. Division...

                        Er det ikke bare sådan det er..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det kan vi jo ordne næste weekend
                          Enig. Og lad os håbe at holdet kan spille mere frit, nu hvor nedrykningsspøgelses er manet i jorden.
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Pjat med dig, det klarer vi Torsdag, og i weekenden henter vi EfB med en sejr over dem, da de i mellemtiden har tabt til Sønderjyske, hvilket i øvrigt sender AGF i 1. Division...

                            Er det ikke bare sådan det er..?
                            Det ville ikke gøre mig noget. Men Randers bliver en svær udebane og sådan som Esbjerg spiller lige nu, ser det mere end svær ud.
                            Men her er det resterende kampprogram, så kan man selv lege lidt med tallene.

                            30. spillerunde
                            FCN (42) +3 point 45
                            OB (37) + 3 point 40
                            RFC (37) + 3 point 40
                            FCV (33) +4 point 37
                            Sønderjydske (32) +2 point 34
                            Viborg (30) +3 point 33
                            AGF (29) +1 point 30

                            31.
                            EFB - Sønderjydske 1
                            FCN - AAB 2
                            OB - RFC 1
                            Viborg - FCK 2
                            FCV - AGF 1
                            32.
                            OB - EFB 2
                            AGF - Sønderjydske X
                            FCV - AAB X
                            BIF-RFC 1
                            Viborg - FCN 1
                            33.
                            FCK - OB 1
                            RFC - FCV 1
                            AAB - AGF 1
                            Sønderjydske - FCM X
                            FCN - BIF 1
                            EFB - Viborg 1
                            This is what you have been trained for, makes us proud!

                            Comment


                              Er spændt på hvilke spillere TB vil bruge i forsvaret de sidst kampe, Ruud som er væk til sommer og AMC hvor der ikke er forlænget, får KL og DH de sidste kampe i sæsonen sammen, Diarra må være selvskrevet,

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Er spændt på hvilke spillere TB vil bruge i forsvaret de sidst kampe, Ruud som er væk til sommer og AMC hvor der ikke er forlænget, får KL og DH de sidste kampe i sæsonen sammen, Diarra må være selvskrevet,
                                Med tanke på den situation vi står i til sommer med sandsynligvis stor udskiftning i truppen synes jeg det vil være fint at satse på Høegh og KL i midterforsvaret med Diarra som backup. Folk som Dexler og Radza må for min skyld også gerne få spilletid.

                                Comment

                                Working...
                                X