Oprindeligt indsendt af CDC5000
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
foråret 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Comment
-
Jeg er sgu mest træt af, at TB 2 minutter før kampstart på direkte TV fylder os med varm luft omkring taktikken - bold holdes i egne rækker - vær gode til at spille den rundt - stå stærkt nede bagi og sætte fløjene i gang....... hvorefter kampen fløjtes i gang med 2 boldberøringer og en "Hail Mary"
Der er eddermame noget kommunikation der går heeeelt galt til taktikmøderne!
Claus den OlmeJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
ved ikke lige hvor den hører hjemme, men da det omhandler nedrykning så smider jeg den her.
http://www.bt.dk/fodbold/mandagstrae...man-nedrykning
syntes det er ganske interessant, og omkring 7 min. inde nævner Ove P nærmest i en bisætning noget med proces.....en lille stikpille til Troels/OB eller mig der overtolker?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægved ikke lige hvor den hører hjemme, men da det omhandler nedrykning så smider jeg den her.
http://www.bt.dk/fodbold/mandagstrae...man-nedrykning
syntes det er ganske interessant, og omkring 7 min. inde nævner Ove P nærmest i en bisætning noget med proces.....en lille stikpille til Troels/OB eller mig der overtolker?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg ved det ikke - men rigtig meget af det han siger passer på OB f.eks.: "Jeg har svært ved at forstå at såkaldte tophold ikke kan finde ud af at forsvare" (citeret frit efter hukommelsen)
Comment
-
Puha, det holdt hård, men nu kom det ud af verden med den nedrykning, så der bliver desværre ikke flere sorte deprimerende indlæg fra min side, ja jeg beklager...
Lad os istedet se at få indhentet EfB og FcN...
5. Esbjerg fB 30 11 9 10 45-35 10 42 6. FC Nordsjælland 30 12 6 12 31-37 -6 42 7. OB 30 9 10 11 42-40 2 37 Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægPuha, det holdt hård, men nu kom det ud af verden med den nedrykning, så der bliver desværre ikke flere sorte deprimerende indlæg fra min side, ja jeg beklager...
Lad os istedet se at få indhentet EfB og FcN...
5. Esbjerg fB 30 11 9 10 45-35 10 42 6. FC Nordsjælland 30 12 6 12 31-37 -6 42 7. OB 30 9 10 11 42-40 2 37
- men ja nedrykningsspøgelset må være væk for denne sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægJeg tror, vi skal være glade, hvis vi kan holde RFC under os.
Er det ikke bare sådan det er..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægPjat med dig, det klarer vi Torsdag, og i weekenden henter vi EfB med en sejr over dem, da de i mellemtiden har tabt til Sønderjyske, hvilket i øvrigt sender AGF i 1. Division...
Er det ikke bare sådan det er..?
Men her er det resterende kampprogram, så kan man selv lege lidt med tallene.
30. spillerunde
FCN (42) +3 point 45
OB (37) + 3 point 40
RFC (37) + 3 point 40
FCV (33) +4 point 37
Sønderjydske (32) +2 point 34
Viborg (30) +3 point 33
AGF (29) +1 point 30
31.
EFB - Sønderjydske 1
FCN - AAB 2
OB - RFC 1
Viborg - FCK 2
FCV - AGF 1
32.
OB - EFB 2
AGF - Sønderjydske X
FCV - AAB X
BIF-RFC 1
Viborg - FCN 1
33.
FCK - OB 1
RFC - FCV 1
AAB - AGF 1
Sønderjydske - FCM X
FCN - BIF 1
EFB - Viborg 1This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægEr spændt på hvilke spillere TB vil bruge i forsvaret de sidst kampe, Ruud som er væk til sommer og AMC hvor der ikke er forlænget, får KL og DH de sidste kampe i sæsonen sammen, Diarra må være selvskrevet,
Comment
Comment