Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    godt arbejde og jeg konstaterer at der var noget med stivere og falde sammen osv. Når snakken nu er på TB v. Ricardo og krøllede sammenligninger er der betydelig mere respekt om "træneren" end TB når førstnævnte har leveret de største resultater i dansk fodbold i alm.hed.
    Med al respekt, for jeg var vild med Richards måde at være på som både menneske og træner, men folk grinte altså og rystede på hovedet af Richard da han var landstræner. Hvor ondt det end gør så er det rigtigt. Det er heller ikke for ingen ting at Ricard og pressen havde det forhold de havde. Jeg respekterer Richard (nægter at bruge datid her ) som menneske og forguder ham som træner, men den omtale han fik dengang (med eks. landsholdet) var meget mindre flatterende end den TB får i dag. Men jeg elsker begge for deres kringlede og finurlige brug af det danske sprog. Når det gælder metal og status har TB dog meget langt endnu, men hvem ved, måske når han det. Det må tiden vise.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Det er da utroligt som domme går imod os i denne sæson.

      Nu går domme i kampe vi end ikke er en del af også imod os.

      Randers har fået tildelt sejren i en kamp, de spillede uafgjort mod Esbjerg, og vupti så er Randers a point med os:(

      Nu overlever vi nok, at vi kan risikere at ryge en placering ned og miste lidt tv-penge pga det. Men synes godt nok det er meget, meget unfair ift Sønderjyske og FC Midtjylland, der med kort varsel får et helt andet scenarie at spille efter.
      Last edited by OB er Gud; 18-05-2014, 07:48.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Det er da utroligt som domme går imod os i denne sæson.

        Nu går domme i kampe vi end ikke er en del af også imod os.

        Randers har fået tildelt sejren i en kamp, de spillede uafgjort mod Esbjerg, og vupti så er Randers a point med os:(

        Nu overlever vi nok, at vi kan risikere at ryge en placering ned og miste lidt tv-penge pga det. Men synes godt nok det er meget, meget unfair ift Sønderjyske og FC Midtjylland, der med kort varsel får et helt andet scenarie at spille efter.
        Det er da på ingen måde unfair. De har jo brudt reglerne!

        Hvis det er unfair for nogen, er det da for AGF. Hvis de umiddelbart efter kampen mod VFF havde vidst dette, havde de været i en helt anden situation. Det er simpelthen for dårligt, at DBU først finder ud af sådan noget nu!

        Jeg ser på ingen måde, hvordan SJE's og FCM's scenarie er ændret. Sandsynligheden for, at AGF går forbi SJE er nok noget, der svarer til 1 til 10.000 eller sådan noget.
        Det er stadig en kamp, hvor FCM har en masse at spille for, og en kamp hvor SJE primært har stoltheden at spille for.

        Taberne i denne sag er i mine øjne udelukkende AGF.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Det er da på ingen måde unfair. De har jo brudt reglerne!

          Hvis det er unfair for nogen, er det da for AGF. Hvis de umiddelbart efter kampen mod VFF havde vidst dette, havde de været i en helt anden situation. Det er simpelthen for dårligt, at DBU først finder ud af sådan noget nu!

          Jeg ser på ingen måde, hvordan SJE's og FCM's scenarie er ændret. Sandsynligheden for, at AGF går forbi SJE er nok noget, der svarer til 1 til 10.000 eller sådan noget.
          Det er stadig en kamp, hvor FCM har en masse at spille for, og en kamp hvor SJE primært har stoltheden at spille for.

          Taberne i denne sag er i mine øjne udelukkende AGF.
          Slet. Jeg vrøvler ift Midtjylland.

          Enig i det er sindssygt med sådan en afgørelse 7-8 timer før den afgørende runde.
          Last edited by OB er Gud; 18-05-2014, 09:49.

          Comment


            Jeg synes det er fair de straffes, selvfølgelig, men jeg er ikke enig i at modstanderen skal belønnes med en sejr, det er på ingen måde fair...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Det er vel i bund og grund kun DBU's skyld, det er vel deres ansvar at de melder ud til hver runde hvem der er i karantæne. Og burde dommerne ikke også tjekke inden en kamp at en spiller ikke bliver brugt ulovligt, eller en ulovlig spiller bliver skiftet ind.

              Comment


                Det er en forrykt sag. Det er hamrende dumt og uproffessionelt af DBU og divisionsforeningen. Det burde være dér og ikke i resten af superligaen at dette har konsekvenser.
                Det er latterligt, hvis OB mister flere hundredtusind fordi Esbjerg stillede med en forkert spiller mod Randers.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                  Det er vel i bund og grund kun DBU's skyld, det er vel deres ansvar at de melder ud til hver runde hvem der er i karantæne. Og burde dommerne ikke også tjekke inden en kamp at en spiller ikke bliver brugt ulovligt, eller en ulovlig spiller bliver skiftet ind.
                  som jeg har forstået det er det klubbernes eget ansvar at holde sig selv orienterede om strafpoint til deres spillere, også hvor der er sket klubskifter.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Det er en forrykt sag. Det er hamrende dumt og uproffessionelt af DBU og divisionsforeningen. Det burde være dér og ikke i resten af superligaen at dette har konsekvenser.
                    Det er latterligt, hvis OB mister flere hundredtusind fordi Esbjerg stillede med en forkert spiller mod Randers.
                    Hvor mange penge kan det reelt komme til at koste OB med den her sag? Nogen der har overblik?

                    Ved sidste uddeling af tv-penge var forskellen mellem nummer 7 og 8 en halv million kroner. Det er trods alt også en slags penge for en klub med OBs økonomi. Det vil da ikke gøre det mindre træls, at vi ikke har noget med sagen at gøre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Det er en forrykt sag. Det er hamrende dumt og uproffessionelt af DBU og divisionsforeningen. Det burde være dér og ikke i resten af superligaen at dette har konsekvenser.
                      Det er latterligt, hvis OB mister flere hundredtusind fordi Esbjerg stillede med en forkert spiller mod Randers.
                      Det er vildt uprofessionelt, at DBU først finder ud af det nu, ja!
                      Men derudover synes jeg da udelukkende, at fejlen ligger hos Esbjerg og Viborg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Det er vildt uprofessionelt, at DBU først finder ud af det nu, ja!
                        Men derudover synes jeg da udelukkende, at fejlen ligger hos Esbjerg og Viborg.
                        Er det ikke Divisionsforeningen, der ved en fejl har givet ukorrekte oplysninger om de to tidligere Lyngbyspilleres karantænepoint til Viborg og Esbjerg? Så vidt jeg har forstået er aben endt hos Esbjerg og Viborg fordi klubberne selv i sidste ende har ansvaret for at holde styr på karantænepoint. Også selvom de er blevet fejlinformeret af Divisionsforeningen.

                        Så vidt jeg har forstået har DBU ikke noget med det at gøre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Er det ikke Divisionsforeningen, der ved en fejl har givet ukorrekte oplysninger om de to tidligere Lyngbyspilleres karantænepoint til Viborg og Esbjerg? Så vidt jeg har forstået er aben endt hos Esbjerg og Viborg fordi klubberne selv i sidste ende har ansvaret for at holde styr på karantænepoint. Også selvom de er blevet fejlinformeret af Divisionsforeningen.

                          Så vidt jeg har forstået har DBU ikke noget med det at gøre.
                          Det skal faktisk sikkert nok passe. Jeg er ikke så meget inde i sagen. Hvis det er sandt, kan vi jo sige, at DBU er fritaget. Divisionforeningen har sovet i timen ligesom klubberne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Det skal faktisk sikkert nok passe. Jeg er ikke så meget inde i sagen. Hvis det er sandt, kan vi jo sige, at DBU er fritaget. Divisionforeningen har sovet i timen ligesom klubberne.
                            Ham der holder øje med karantænepoint i Esbjerg kommer nok til at spytte lidt ekstra i bødekassen, hvis Europa League glipper pga den her sag.

                            Comment


                              Øv, så endte OB med at blive den store taber i Lyngby-sagen. Randers' ekstra 2 point betyder, vi får 0,5 million mindre i tv-penge (hvis ellers pengepræmier er på niveau med sidste uddeling). Kæmpe øv!

                              Comment


                                Placerings bonusenerne er de samme, så en halv million ja...

                                Som jeg har forstået det, så har divisionsforeningen glemt at gøre Viborg og EfB opmærksomme på karantænen, men det er kun en "ekstra service" de yder, det afgørende er at klubberne selv har styr på det... Kan i øvrigt også forstå det er den sælgende klub der skal gøre opmærksom på det i forbindelse med skiftet, altså antal straf point, og der fortæller Viborg, at Lyngby ikke havde informeret om det... men omvendt kan det også undre at Viborg så ikke selv spørger...

                                Det virker lidt som at købe en bil, og så bare gå ud fra den nok er synet, der er jo ikke nogen der har sagt andet...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X