Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er jo bare ordkløveri.
    Vi har været stabilt ringe, når man ser på den trup vi har.....
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      "Vi har enten vundet med en, spillet uafgjort eller tabt med en i alle vores kampe"

      Først og fremmest er det jo selvfølgelig forkert, men hvis man så prøver at se på de kampe der så er endt med ét måls forskel, eller uafgjort, så ser fordelingen sådan ud:

      Vundne - 5
      Uafgjort - 10
      Tabte - 9

      Vi har formået at trække det længste strå i 5 ud af de 24 kampe han hentyder til... Er det stabilt..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        "Vi har enten vundet med en, spillet uafgjort eller tabt med en i alle vores kampe"

        Først og fremmest er det jo selvfølgelig forkert, men hvis man så prøver at se på de kampe der så er endt med ét måls forskel, eller uafgjort, så ser fordelingen sådan ud:

        Vundne - 5
        Uafgjort - 10
        Tabte - 9

        Vi har formået at trække det længste strå i 5 ud af de 24 kampe han hentyder til... Er det stabilt..?
        Mon ikke snakken har handlet om foråret. Ellers giver det i hvert fald ingen mening, da efteråret var noget mere svingende set på måldifferencen i de enkelte kampe. I foråret er alle kampe - bortset fra kampen mod Midtjylland - endt uafgjort eller med en etmålssejr eller et etmålsnederlag. Tror egentlig bare han prøver at sige, at vi har spillet mange lige kampe her i foråret.

        Comment



          det er altså udtalelser som denne der virkeligt gør mig bekymret.

          Hvad fanden tænker manden på?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det er altså udtalelser som denne der virkeligt gør mig bekymret.

            Hvad fanden tænker manden på?
            Ro på.

            Der er mange grund til at være bekymret, men den her udtalelse er bare et klodset forsøg på at være morsom - og på at sige, at TB ikke er tilfreds med foråret. Ingen kan være uenig i, at vi har været for ustabile.

            Hvis han kunne sige noget om, hvordan han ser, at vi så bliver mere stabile - det ville derimod være interessant.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
              Ro på.

              Der er mange grund til at være bekymret, men den her udtalelse er bare et klodset forsøg på at være morsom - og på at sige, at TB ikke er tilfreds med foråret. Ingen kan være uenig i, at vi har været for ustabile.

              Hvis han kunne sige noget om, hvordan han ser, at vi så bliver mere stabile - det ville derimod være interessant.
              ok - så falder jeg til ro.....og bliver bare mere irreteret på TB, bare en gang imellem kunne han så ikke sige tingene som de er, uden alle hans evindelige krøller....det kan være sjovt en gang imellem - men det bliver sgu trættende i længden Troels!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ok - så falder jeg til ro.....og bliver bare mere irreteret på TB, bare en gang imellem kunne han så ikke sige tingene som de er, uden alle hans evindelige krøller....det kan være sjovt en gang imellem - men det bliver sgu trættende i længden Troels!
                Jeg ville finde hans "krøller" en del mere morsomme og underfundige, hvis han kunne overføre noget af al den intelligens til fodboldbanen...

                Jeg er stadig ikke overbevist om, at han nogensinde kommer til kunne sætte et hold op, der kan forsvare sig ud af en knibe, eller vende en 0-1er til sejr gennem ren fight og vilje.

                Det der mangler i OB er vinderkultur. Jeg tror ikke på, at Troels Bechs sommerlejr er den rette måde at få den indført på.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Man skulle næsten tro, at TB har læst et par af mine indlæg på det sidste. Han siger nemlig om FCK-kampens vigtighed (ob.dk):

                  "For mig personligt betyder det ekstremt meget. Vi kan være med til at vise, at vi har haft fremgang, selvom den ikke har været markant. Men vi har været så tæt på sejren i mange kampe, at vi kunne have haft langt flere point, end det er tilfældet. Samtidig varer det sidste indtryk oftest længe, og derfor vil vi gerne slutte godt af. Og så er vi selvfølgelig elitesportsfolk, der altid gerne vil vinde."

                  3 ting, som jeg har været omkring i ét og samme indlæg for et par uger siden :o)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Man skulle næsten tro, at TB har læst et par af mine indlæg på det sidste. Han siger nemlig om FCK-kampens vigtighed (ob.dk):

                    "For mig personligt betyder det ekstremt meget. Vi kan være med til at vise, at vi har haft fremgang, selvom den ikke har været markant. Men vi har været så tæt på sejren i mange kampe, at vi kunne have haft langt flere point, end det er tilfældet. Samtidig varer det sidste indtryk oftest længe, og derfor vil vi gerne slutte godt af. Og så er vi selvfølgelig elitesportsfolk, der altid gerne vil vinde."

                    3 ting, som jeg har været omkring i ét og samme indlæg for et par uger siden :o)
                    Jeg ville være bekymret hvis mine ord lå så tæt op af TBs...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg ville finde hans "krøller" en del mere morsomme og underfundige, hvis han kunne overføre noget af al den intelligens til fodboldbanen...

                      Jeg er stadig ikke overbevist om, at han nogensinde kommer til kunne sætte et hold op, der kan forsvare sig ud af en knibe, eller vende en 0-1er til sejr gennem ren fight og vilje.

                      Det der mangler i OB er vinderkultur. Jeg tror ikke på, at Troels Bechs sommerlejr er den rette måde at få den indført på.
                      det er rigtigt. Jeg glemmer ikke ved EM i 92 hvor Ricardo forklarede pressen hvordan han ville forsøge at vinde finalekampen. Han sammenlignede det tyske landshold med hans mormors laksefarvede korset og sagde noget lign. som at når man fjerner stiverne en efter en så falder det til sidst sammen, og sådan var hans plan at gøre tyskerne ukampdygtige som kampen skred frem. :-D

                      edit: ret mig gerne hvis jeg husker forkert
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg ville være bekymret hvis mine ord lå så tæt op af TBs...
                        He he he Nice one........har det sgu på samme måde.....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det er rigtigt. Jeg glemmer ikke ved EM i 92 hvor Ricardo forklarede pressen hvordan han ville forsøge at vinde finalekampen. Han sammenlignede det tyske landshold med hans mormors laksefarvede korset og sagde noget lign. som at når man fjerner stiverne en efter en så falder det til sidst sammen, og sådan var hans plan at gøre tyskerne ukampdygtige som kampen skred frem. :-D

                          edit: ret mig gerne hvis jeg husker forkert
                          Ikke helt korrekt. Det var det danske landshold, der skulle bygges op ligesom morens korset, ved at man indlægger stiverne en for en, så korsettet til sidste har fået en fast form, dvs. at kæderne skulle stå godt med en stamme op igennem midten, så tyskerne ikke kunne presse holdet i bund.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Ikke helt korrekt. Det var det danske landshold, der skulle bygges op ligesom morens korset, ved at man indlægger stiverne en for en, så korsettet til sidste har fået en fast form, dvs. at kæderne skulle stå godt med en stamme op igennem midten, så tyskerne ikke kunne presse holdet i bund.
                            den "køwer" jeg gerne og erkender en erindringsforskydelse, men korsettet var da rigtigt
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              den "køwer" jeg gerne og erkender en erindringsforskydelse, men korsettet var da rigtigt
                              Jeg var da også lige en tur på World Wide Web for at finde citatet :-)

                              - I det korset var der nogle stivere, som blev taget ud, når korsettet skulle vaskes. Så klappede det hele sammen og kunne hænge over tørresnorren. Det fik mig til at tænke på, at et fodboldhold kan være på samme måde. For det ville passe tyskerne godt, hvis vi blev presset sammen og tilbage på banen, men på vores landshold har vi også nogle korsetstivere op ad midten i Peter Schmeichel, Lars Olsen, Faxe og Flemming Povlsen oppe foran. Vi skal hele tiden sørge for at holde vores hold langt, så vi ikke hele tiden bliver mast så langt sammen,

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Jeg var da også lige en tur på World Wide Web for at finde citatet :-)

                                - I det korset var der nogles stivere, som blev taget ud, når korsettet skulle vaskes. Så klappede det hele sammen og kunne hænge over tørresnorren. Det fik mig til at tænke på, at et fodboldhold kan være på samme måde. For det ville passe tyskerne godt, hvis vi blev presset sammen og tilbage på banen, men på vores landshold har vi også nogle korsetstivere op ad midten i Peter Schmeichel, Lars Olsen, Faxe og Flemming Povlsen oppe foran. Vi skal hele tiden sørge for at holde vores hold langt, så vi ikke hele tiden bliver mast så langt sammen,
                                godt arbejde og jeg konstaterer at der var noget med stivere og falde sammen osv. Når snakken nu er på TB v. Ricardo og krøllede sammenligninger er der betydelig mere respekt om "træneren" end TB når førstnævnte har leveret de største resultater i dansk fodbold i alm.hed.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X